Hej! 

Mój YesStyle kod zniżkowy to: OLIVIASOJO 

Chyba to jest właśnie ten czas aby zaplanować sobie posty chociaż do końca roku. Właśnie w tym tygodniu zaczynam już 4 rok na studiach i coraz mniej pewnie mnie tutaj będzie. Postaram się w jakiś wolny weekend przygotować fajne i ciekawe treści oraz przedstawić recenzję jeszcze reszty produktów. 

A u was jak tam? Pogodna za oknem już totalnie jesienna, szaro, ponuro, chociaż u mnie z okna jest parę złotych liści. Jednakże ja i tak bardzo ją lubię. Mam wrażenie, że ten taki klimat w jakimś stopniu oddaje mnie. Chociaż przyznam, że jak wyjdzie słońce to już w ogóle świat wygląda obłędnie w tych jesiennych barwach. 

O tej firmie i tym produkcie usłyszałam od Emi z JaCiDamJaponia nie wiem czy często oglądacie coś na YouTube, ale zazwyczaj jak ja już coś oglądam to właśnie profile, które najczęściej są związane z Azją. Przyznam, że wcześniej nie miałam zupełnie styczności z Japońskimi kosmetykami, ale odkąd poznałam kilka z nich postanowiłam sobie zakupić więcej produktów na YesStyle i je przetestować. Mam nadzieję, że przesyłka niedługo do mnie dojdzie, bo właśnie kosmetyki których aktualnie używam już dotykają dna. 

Do mycia twarzy najbardziej lubię produkty w piance, również dlatego zakupiłam sobie spieniacz, aby żele do twarzy móc zrobić w ulubionej formie. Ale skoro znalazłam już produkt z fajną pompą i można go od razy używać to postanowiłam właśnie wybrać akurat ten, bo wiem, że jest też dostępny w formie żelu. 

Jest to zdecydowanie prosty, patrząc na bardzo mały skład produktu, środek do mycia twarzy o doskonałych właściwościach przeciwtrądzikowych. Zawiera izopropylometylofenol, który zabija bakterie powodujące trądzik oraz glicyryzynian dipotasu, który zwalcza wszelkie stany zapalne, ale również zapewnia profilaktykę naszej skórze. Co najważniejsze to to, że dokładnie oczyszcza naszą skórę i pory. Produkt ten zawiera również pochodne witaminy C jako składnik nawilżający. A dodatkowo przyznam, że rzeczywiście ma taki lekki i świeży zapach cytrusów. Samo opakowanie jest bardzo wygodne w użytkowaniu, pompa jest wręcz idealna nigdy nic się z nią nie stało i również dozowanie jest jak dla mnie w sam raz. Na swoją twarz używam 1,5 pompki. Sam produkt stosuję od 25 sierpnia i do dziś jeszcze mam sporo produktu, także jest bardzo wydajny - ale to ze względu na to, że stosowałam go rano, a wieczorem używałam żelu z tołpy. Aktualnie już się skończył więc teraz używam go i rano i wieczorem. 

To co jest najważniejsze przy stosowaniu tego produktu to na pewno odpowiednie nawilżenie twarzy. Niestety buzia u mnie po samym umyciu jest taka jakby wysuszona, ale z pomocą przychodzi mój ulubiony nawilżający toner i po nałożeniu go już nie ma żadnych problemów.  

{ENGLISH}

Hi!

YesStyle rewards discount code: OLIVIASOJO 

I guess this is the time to plan my posts, at least until the end of the year. Just this week I am starting my 4th year of college and I am less and less confident about being here. I will try to prepare cool and interesting content during a free weekend and present a review of the rest of the products.

How are you? Serene outside the window, totally autumn, gray, gloomy, although my window has a few golden leaves. However, I like her so much. I have the impression that this atmosphere reflects me to some extent. Although I must admit that when the sun comes out, the world looks amazing in these autumn colors.

I heard about this company and this product from Emi from JaCiDamJaponia. I don't know if you watch something on YouTube often, but usually when I watch something, it is the profiles that are most often related to Asia. I admit that I had no contact with Japanese cosmetics before, but since I met a few of them, I decided to buy more products on YesStyle and test them. I hope that the parcel will reach me soon, because the cosmetics that I currently use are already touching the bottom.

When it comes to washing my face, I like foam products, which is why I bought a foamer so that I could make face gels in my favorite form. But since I found a product with a nice pump and you can use it again and again, I decided to choose this one, because I know that it is also available in the form of a gel.

It is definitely a simple, looking at the very small composition of the product, a face cleanser with excellent anti-acne properties. It contains isopropylmethylphenol, which kills acne-causing bacteria, and dipotassium glycyrrhizinate, which fights all inflammation, but also provides prophylaxis for our skin. Most importantly, it thoroughly cleanses our skin and pores. This product also contains vitamin C derivatives as a moisturizing ingredient. Additionally, I must admit that it really has such a light and fresh citrus scent. The packaging itself is very convenient to use, the pump is just perfect, nothing happened to it, and the dosing is just right for me. I use 1.5 pumps on my face. I have been using the product itself since August 25 and to this day I still have a lot of product, it is also very efficient - but this is due to the fact that I used it in the morning and in the evening I used the Tołpa face gel. It is now over, so now I use it in the morning and evening.

What is most important when using this product is surely the proper hydration of the face. Unfortunately, after washing my face, it seems to be dry, but my favorite moisturizing toner comes to the rescue and after applying it there are no problems.

9 comments:

  1. Bardzo chętnie bym wypróbowała. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :D Wcześniej nie spotkałam się z tym produktem.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę bardzo fajna pianka do mycia twarzy. :) Pozdrawiam :)

      Delete
  3. This looks like a nice foam cleanser darling
    My best wishes in your new year

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.