PESTLO - Ourecipe Calming Cleanser

Produkty do oczyszczania twarzy są tak samo ważne jak nasze produkty pielęgnacyjne. Mogłoby się wydawać, że wybierając żel do codziennego stosowania rano i wieczorem nic złego nie powinno się wydarzyć. Ale niestety czasami zdarzają się takie produkty, które totalnie nam się nie sprawdzają lub nawet uczulają. W przypadku tego produktu, który ostatnio wypróbowałam - osobiście stosuję tylko wieczorem przy zmywaniu makijażu, ale też gdy jedynie mam SPF na twarzy - muszę powiedzieć, że bardzo zadziwiła mnie formuła oil to foam. Jak już wiecie jestem totalnie zakochana w produktach do mycia twarzy, które są w formie pianki - aktualnie używam tej od ACNES rano - a tutaj taka miła niespodzianka i dostajemy żel, który ma formułę olejową ale po zetknięciu się z naszą twarzy zmienia się w piankę. Niestety nie jest ona aż taka fajna jak w przypadku produktu, który stosuję rano - bo ta poranna pianka jest niczym chmurka - tutaj bardziej produkt po prostu się pieni i czuć na skórze taką lekką oleistą formę. Ale na prawdę nie trzeba się go bać. Po dokładnym umyciu twarzy wodą nie czuć go. Skóra jest świetnie nawilżona, miękka i sprężysta. Mam skórę mieszaną, skłonną do trądziku i po codziennym stosowaniu tego żelu zupełnie nic się złego nie wydarzyło. Często miałam takie problemy, że produkty oleiste trochę robiły bałaganu na mojej skórze, ale tutaj nic takiego nie miało miejsca. Produkt jest wegański, hipoalergiczny, przetestowany dermatologicznie, a dodatkowo ma eco-friendly opakowanie. W składzie ma produkty które nawilżają naszą skórę, ale również zmniejszają podrażniane skóry. Przy pierwszym użyciu czułam, że moja skóra jest lekko ściągnięta, ale przy każdym kolejnym stosowaniu już tego nie czułam. Skóra prawdopodobnie po prostu się przyzwyczaiła. Jednakże o podstawowym nawilżeniu nigdy nie zapominam. Aktualnie przez ten okres jesienno-zimowy musimy świadomie dbać o prawidłowe nawilżenie naszej cery. 

Jeżeli tak jak ja robicie zakupy na YesStyle łapcie kod zniżkowy: OLIVIASOJO


{ENG} 

PESTLO - Ourecipe Calming Cleanser

Facial cleansing products are just as important as our skin care products. It might seem that when choosing a gel for daily use in the morning and evening nothing bad should happen. But, unfortunately, sometimes there are products that do not work for us or even make us allergic. In the case of this product that I tried recently - personally, I only use it in the evening when removing makeup, but also when I only have SPF on my face - I must say that I was very surprised by the oil to foam formula. As you already know, I am totally in love with face cleansing products that come in the form of a foam - I currently use the one from ACNES in the morning - and here is such a nice surprise and we get a gel that has an oil formula, but after contact with our face it turns into a foam. Unfortunately, it is not as cool as in the case of the product that I use in the morning - because this morning foam is like a cloud - here the product simply foams and you can feel such a light oily form on the skin. But you really don't need to be afraid of it. After washing your face thoroughly with water, I do not feel it. The skin is perfectly moisturized, soft and supple. I have combination skin, acne-prone, and after using this gel every day, nothing bad happened. I have often had such problems that oily products made a bit of a mess on my skin, but this was not the case here. The product is vegan, hypoallergenic, dermatologically tested, and additionally has an eco-friendly packaging. It contains products that moisturize our skin, but also reduce irritated skin. The first time I use it, my skin feels a little tightness, but with each subsequent use, I didn't feel it anymore. The skin probably just got used to it. However, I never forget about basic hydration. Currently, during this autumn and winter period, we must consciously care for the proper hydration of our skin.

If, like me, you shop on YesStyle, catch the discount code: OLIVIASOJO

INSTAGRAM | FACEBOOK

10 comments:

  1. Brzmi zachęcająco :) być może się skuszę :)

    ReplyDelete
  2. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale czuję się zainteresowana.

    ReplyDelete
  3. Produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. ale to wygląda luksusowo:D biorę:D

    ReplyDelete
  5. Gdzieś już o nim czytałam... :)
    Obserwuję (:

    ReplyDelete
  6. pianki są przyjemne w użyciu sama używam pianki do mycia twarzy, mam też i inną do dłoni:)

    ReplyDelete
  7. Wygląda naprawdę zacnie. Z chęcią bym się skusiła.
    Pozdrawiam Kolorowo i zapraszam do konkursu na mojej stronie!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawy produkt, z chęcią bym go wypróbowała ;)

    ReplyDelete
  9. Olej zmieniający się w pianke?
    Dla mnie brzmi interesująco,nigdy wcześniej o czymś takim nie słyszałam... Może by mi nie ,,zapchał" cery ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.