⭐️15th Anniversary limited offer⭐️ YesStyle #yssilver21


Lubicie podkłady w kompakcie? Ja swój pierwszy jaki używałam również miałam z Koreańskiej marki i bardzo się z nimi od tamtego czasu polubiłam. Najbardziej ze względu właśnie na wygodę użytkowania i w każdej chwili możliwość przypudrowania twarzy w jakimkolwiek miejscu, a gdy jeszcze do tego posiada ochronę SPF to tym lepiej.


Gdy pierwszy raz otworzyłam go myślałam, że kolor jest za ciemny jak na moją cerę, a okazuje się, że nawet jest za jasny. Tutaj wybrałam akurat #201 beige. Na blogu możecie sprawdzić jak ten podkład prezentuje się na twarzy. Mam skórę mieszaną, trądzikową z przebarwieniami i tutaj ogólnie z tymi mniejszymi daje radę. Ale w przypadku ciemniejszych przebarwień niestety i tak trochę przebija. Myślę, że można budować krycie więc jak dobrze wam uda się go rozprowadzić to nie powinno być problemu.



Ogólnie sama twarz bardzo mi się podoba po nałożeniu tego podkładu. Wręcz czasem jak patrzę w lustro mam wrażenie, że wygląda prawie tak jak na koreańskich dramach, także jak dla mnie duży plus. W ciągu dnia nie zauważyłam aby jakoś bardzo się wyświecała, jednakże czasami zdarzyło się, że w kącikach powiek i na nosie (gdzie mam okulary) trochę tak jakby wpadał w zakamarki i się odznaczał.



A wy używaliście już tego produktu? Lubicie może podkłady w kompakcie?

Follow YesStyle and go to YesStyle web/app to get a 15% coupon + ‘OLIVIASOJO’ = up to 20% discount


9 comments:

  1. Wolę w płynie lub kremie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    ReplyDelete
  2. Nie miałam jeszcze takiego podkładu. Fajnie się prezentuje.

    ReplyDelete
  3. Ładny odcień i krycie. Ja od zawsze używałam podkładu w płynie, a ostatnio też aplikuję z gąbeczką.

    ReplyDelete
  4. Wow zadawalający efekt. Chętnie bym kupiła sobie taki.

    ReplyDelete
  5. Faktycznie efekt bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  6. różnica jest bardzo duża ;)ciekawe jak sprawdzi się na mojej karnacji.

    ReplyDelete
  7. Zawsze uzywałam w kremie. Nie mówię, ze nie dam mu szansy. Kryje bardzo ładnie.

    ReplyDelete
  8. Nigdy nie kupowałam podkładu w kompakcie. Po tym jak widzę efekt mam ochotę kupić go.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.