YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO 


Hej! 

Z racji tego, że oporowo idzie mi zużywanie kolejnych kosmetyków i za nim napiszę wam recenzję musi trochę czasu minąć odkąd zacznę je testować to postanowiłam zrobić małą jesienną wishlistę z 5 produktami od YesStyle. Czy u was za oknem również czuć już tą jesienną aurę? U mnie pomimo, że jest od rana słońce to powietrze jest bardzo zimne. Ja osobiście przyznam, że bardzo lubię ten czas. Jakoś tak energetycznie dobrze na mnie działa.. wycisza i uspokaja. :) 

Hello! 

Dute to the fact that it is not easy for me to use all cosmetics at once and before I'm going to write a review for you it take some time... this is why I decided to make a small wishlist with 5 products from YesStyle. Did you also took this autumn aura outside the window? For me, the sun is shining from the morning but the air is very cold. I will admit that I really like that time of year. Somehow it works really god for me... it camls me down. :) 

YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO 


monroll - V-Neck Pointelle Knit Cardigan

Pierwszy produkt, który wpadł mi w oko to ten piękny sweterek. Przyznam, że chyba najbardziej za to uwielbiam jesień, bo w końcu mogę nosić swoje ulubione swetry! Tutaj akurat najbardziej spodobała mi się ta zielona wersja kolorystyczna. Możecie go znaleźć tutaj: https://ys.style/i58jWshUgjb

The first procuts that caught my eye is this beautiful sweater. I must admit that I love fall the most for that because I can finally wear my favourite sweaters and cardigans! Here I really like the green color version. You can find this product here: https://ys.style/i58jWshUgjb

YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO 


Kolejno świece! Nie wiem jak wy ale uwielbiam zwłaszcza te jesienne krótkie dni, gdy robi się już ciemno, siadasz do swojej ulubionej książki lub oglądasz serial i odpalasz świecę, która pięknie pachnie w całym pomieszczeniu. Świece to coś co koniecznie muszę mieć w domu nie tylko ze względu na piękny zapach, ale również ze względu na pozytywnie wpływający na mnie wystrój. Te świece możecie znaleźć tutaj: https://ys.style/5W9SGSAUgjb Do wyboru są wersje takie jak blooming blue, french macaron, seceret blossom, shiny moon, luxury relax. Także jest w czym wybierać. :) 

Candles in turn! I don't know anything about you, but I especially love those short autumn days, when it gets dark, you stin downt you read your favourite book or just wacht something on TV and light a candle that smells beautiful throughout the room. Candles are something that I must have at home not only because of the beautiful scents, but also beause of the positively influencing decor. You can find these candles here: https://ys.style/5W9SGSAUgjb You can choose version such as blooming blue, french macaron, sceret blossom, shiny moon, luxury relax. So you can choose whatever you want. :) 

YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO 


Aritaum - Mono Eyes Palette

Kolejno po prostu paletka cienia, która moim zdaniem kolorystycznie idealnie pasuje do jesieni. Tutaj chyba dużo nie muszę się rozpisywać. A wam jak podoba się kolorystyka? Paletkę możecie znaleźć tutaj: https://ys.style/inoWhTTUgjb i to nawet nie tylko w tej wersji, bo oprócz Earth macie do wyboru jeszcze Social Light, Dry Rose, Midnight Funk, Everyday. Więc jest w czym wybierać, aby dobrać kolorystkę odpowiednio pod siebie. :) 

Here is just a shadow palette, which in my opinion perfectly matches the colors of autumn. I don't think I need to write much here. How do yo like these colors? You can find this palette here: https://ys.style/inoWhTTUgjb and there is not only Earth one, but also Social Light, Dry Rose, Midnight Funk, Everyday. So you just can choose colours that fits you perfectly! :) 

YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO 


Kiku-Masamune Sake Brewing - Japanese Sake Skin Care Emulsion

Kolejnym produktem jest balsam do ciała. Ostatnio bardzo pokochałam produkty z Japonii i dlatego akurat ten produkt najbardziej chciałabym wypróbować. Jest to mleczko do ciała, które zawiera 3 typy ceramidów sake. No i oczywiście za zadanie ma nawilżyć i wygładzić skórę. Co ciekawe ogólnie jest on do twarzy, ale na ciało można również stosować. :) Znajdziecie go tutaj: https://ys.style/E64NcRfVgjb

The next products is body lotion. Lately I really fell in love with Japanese skin care cosmetics so this is why I took it to my wishlist. It's a large-capacity milky lotion made by adding 3 types of ceramide to sake. It's for moist and smooth skin. You can use it not only on the face but laso on the body. You can find it here: https://ys.style/E64NcRfVgjb

YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO 


Rohto Mentholatum - Melty Cream Lip Balm SPF 25 PA+++ 

Kolejno balsam do ust! Niestety gdy nadchodzą już te zimniejsze dni, moja skóra na ustach jest bardzo spierzchnięta, dlatego to też jest mój taki mały must have na jesień. Tutaj jeżeli chodzi o ten produkt, jest w kilku wersjach - mi najbardziej paoswałaby z matcha, bo ją uwielbiam. :) Ale do wyboru jest również taki bezzapachowy, milk vanilla i rich honey. Według producenta świetnie nawilża, usta są wygładzone i miękkie. Dodatkowa zawiera filtr SPF 25 PA+++ więc właściwie nic tylko brać! Możecie go znaleźć tutaj: https://ys.style/ZTbMR4BVgjb

Next one is lip balm! Unfortunetly, when those colder days come, my skin on my lips is very chapped, which is why it is also my little must-have for autumn. Here, when it comes to this prodcuts, it also have several version you can choose from and I really would love to try matcha one. But you can try also the unscented one, milk vanilla or rich honey. This cream lip balm is rich in moisturizing igredients, which makes your lipst soft and smooth it also have SPF 25 PA+++ so you just need to have one of them. You can find it here: https://ys.style/ZTbMR4BVgjb 

YESSTYLE DISCOUNT CODE: OLIVIASOJO 

Czy któreś produkty was zaciekawiły? Jeżeli zamawiacie coś na YesStyle z moim kodem: OLIVIASOJO macie zniżkę. :) 

Have you found any of these products interesting? If you order something on YesStyle you can take my discoun code: OLIVIASOJO. :) 

14 comments:

  1. Sweterki i świece to mój must have jesień i zimę.

    ReplyDelete
  2. Ja już w ogóle czuję jesień, co mnie bardzo smuci. Świetne kosmetyki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj! Warto znaleźć jakieś plusy w jesieni. :)

      Delete
  3. Ja muszę zapatrzyć się w nowe świece na jesień.

    ReplyDelete
  4. JA już niestety też czuję jesień. Nie zdarzyłam się w pełni nacieszyć latem. Ta paletka ma cudowne kolorki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie gdyby lato nie było tak upalne to nawet można się nim nacieszyć. :D

      Delete
  5. Bardzo podoba mi się ta paletka cieni. Faktycznie typowo jesienne kolorki. Za to generalnie za jesienią nie przepadam, zdecydowanie wolę wiosenne klimaty.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiosna również ma swój urok! :) Pozdrawiam ♥

      Delete
  6. Jesień za pasem, ale na mnie ta aura działa wprost przeciwnie pod względem energicznym. Na pewno zrobię uzupełnienie w świecach. :)

    ReplyDelete
  7. Sweterek wygląda naprawdę ciekawie na zdjęciu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi również bardzo się podoba na zdjęciu, ciekawe jak w realu. :D

      Delete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.