Ostatnio zmagałam się z problemem przesuszonych włosów. Niestety przez swoją własną głupotę. Ze względu na wcześniej panujące obostrzenia były zamknięte zakłady fryzjerskie. Postanowiłam rozjaśnić włosy w zaciszu domowym - musiałam to zrobić dokładnie 2 razy, bo za pierwszym razem wyszły totalnie żółte włosy, ale niestety ten drugi raz też nie pomógł. Później zdecydowałam, że użyję szamponetki aby pokryć tą różnicę między kolorami włosów i też zdarzyło mi się to zrobić z 3 razy. Na sam koniec postanowiłam, że jednak zmienię kolor włosów z blond na wiśniowe i tak zafarbowała je ponownie. Mam wrażenie, że gdybym zrobiła jeszcze parę takich eksperymentów to byłoby jeszcze gorzej. Jednak i tam moje włosy wymagały odratowania. 

Jak wiecie produktów od Mysterium trochę już przetestowałam, ale przyznam, że najbardziej sprawdził mi się szampon i właśnie odżywka z serii Baobab. Przyznam, że bardzo fajnie włosy są odżywione i dużo miększe niż przy używaniu innych produktów do włosów. Dodatkowo po tym całym wysuszeniu w końcu powrócił ich blask. Najbardziej podoba mi się to, że te produkty nie obciążają włosów, a dodatkowo jeszcze świetnie je pielęgnują ze względu na to, że zawierają baobab, który jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3,6,9 oraz witaminę A, C, E i D. Więc idealnie je chroni i nawilża. A dodatkowo produkty nie zawierają parabenów, soli ani silikonów. więc jak dla mnie idealne rozwiązanie. :) 

Produkty możecie kupić w drogeriach Rossmann i szampon jest w cenie 19,99zł za 300 ml, a odżywka 22,49zł również 300 ml. Może wydawać się, że pojemność nie jest jakaś duża? Ale na prawdę starcza na bardzo długo. Mam wrażenie, że to dzięki temu, że szampon świetnie się pieni, a i nie trzeba dużej ilości odżywki aby pokryć moje włosy. Często również możecie znaleźć te produkty w cenach promocyjnych. Zachęcam do wypróbowania. 

Stosowaliście już produkty od Mysterium? Jak się wam sprawdziły? 

INSTAGRAM | FACEBOOK

19 comments:

  1. Fajnie, że się sprawdzają u Ciebie :) Na razie mam zapas, a mam już upatrzoną inną serię :)

    ReplyDelete
  2. sprawdzę, czy są w moim Rossmannie :)

    ReplyDelete
  3. Nie mialam przyjemności jeszcze ich testować

    ReplyDelete
  4. New brand for me...would love to try it though!

    ReplyDelete
  5. Piękny kolor włosów: ) Nie miałam jeszcze okazji testować tych kosmetyków : )
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. tych kosmetyków jeszcze nie miałam, pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. Your hair is so beautiful! :)
    these hairproducts look very interesting :)

    ReplyDelete
  8. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam tych produktów, ale bardzo chętnie wypróbuję je na własnej skórze (włosach) :) Cudowna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    ReplyDelete
  9. Lubię nowości do włosów, więc chętnie je wypróbuję.

    ReplyDelete
  10. Ciekawa jestem, czy by się sprawdziły u mnie :)

    ReplyDelete
  11. Trzeba przyznać, że to bardzo fajny duecik i w dodatku w świetnej cenie, także z przyjemnością poznam kosmetyki tej marki :)

    ReplyDelete
  12. Thanks for your introduce us this brand :)

    ReplyDelete
  13. Your color's hair is amazing ♥.♥

    ReplyDelete
  14. Swego czasu miałam szampon od nich i był dla mnie dość dobry :)

    Ładny masz kolor włosów :)

    ReplyDelete
  15. Już dawno myślałam o wypróbowaniu tej marki. Prawdopodobnie przetestuję najpierw serię baobab.

    ReplyDelete
  16. Z Mysterium miałam jak na razie tylko szampon i maskę z czarnuszką. Dobrze służyły moim włosom i tych produktów też jestem ciekawa.

    ReplyDelete
  17. Powinnam sobie to sprawić. Mam problem z wysuszeniem włosów. Staram się je ogarnąć i juz jest lepiej, ale potrzebuję czegoś więcej.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.