Hej! 

Jak wiadomo odpowiednie nawilżenie skóry to podstawa. Ja ze względu na cerę mieszaną, wyświecająca się w ciągu dnia w strefie T zawsze sięgam po tego typu produkty, dzięki czemu nawadniając skórę jesteśmy w stanie zminimalizować nadprodukcję sebum. Często pewnie dla niektórych osób może być to dość mylne - dlaczego nie stosuje produktów, które wysuszą moją skórę czy też ją zmatowią. Z prostego powodu, często dzieje się tak, że gdy nasza twarz się wyświeca oznacza to, że potrzebuje własnie nawilżenia, przez to, że go brakuje to stara się właśnie pomóc skórze produkując większą ilość sebum. Więc gdybyśmy stosowali produkty tylko matujące i wysuszające - byłoby to błędne koło. Okazałoby się, że skóra produkowałabym nadmiar sebum, a co za tym idzie... powstaje dużo więcej niedoskonałości. 

Akurat tak fajnie się złożyło, że dzięki klub Nivea, ale również klubowi recenzentki na Wizaż dostałam do testów produkty z linii Hydra Skin Effect. Zgłosiłam się do testów, bo bardzo lubię kosmetyki Nivea i chciałam też wypróbować coś nowego. Czy produkty spełniły moje oczekiwania? Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do obszernej recenzji. 

HYDRA SKIN EFFECT 7-DNIOWA KURACJA NAWADNIAJĄCA W AMPUŁACH 

"NIVEA® HYDRA SKIN EFFECT Kuracja Nawadniająca w Ampułkach z czystym kwasem hialuronowym [HA] natychmiastowo i intensywnie nawadnia przez 72H oraz wygładza cerę, zapewniając jej długotrwałe uczucie komfortu i odprężenia. Wyjątkowo lekka formuła delikatnie wtapia się w skórę, zwiększając jej poziom nawilżenia i nadając jej uczucie pięknej skóry bez uczucia lepkości. Odpowiedni dla każdego typu cery. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.

BY TWOJA SKÓRA BYŁA PEŁNA ŻYCIA!

Nasza innowacyjna formuła ampułek zawiera 2.5x wyższe stężenie CZYSTEGO KWASU HIALURONOWEGO [HA]*, który aktywuje komórki skóry do produkcji własnego kwasu hialuronowego**. Dzięki cennemu połączeniu 6 różnych typów kwasu hialuronowego, działa jak upiększająca kuracja dla Twojej skóry.

* w porównaniu do NIVEA Hydra Skin Effect Żel na Dzień Moc Nawodnienia
**badanie in vitro
"

Korzyści ze stosowania jakie zapewnia nam producent to: 

  • 72H nawodnienia - skóra jest wypełniona nawodnieniem od środka
  • zawiera zaawansowane składniki aktywne, dzięki którym drobne linie są widocznie wygładzone
  • natychmiast wtapia się w skórę dzięki wyjątkowo lekkiej formule
  • zwiększa poziom nawilżenia i odprężenia skóry 
  • nie pozostawia uczucia lepkości 
  • powoduje uczucie pięknej skóry  

Informacje ze strony: https://www.nivea.pl/produkty/ampulki-z-kwasem-hialuronowym-hydra-skin-100ml-40059007725410108.html 

A teraz przejdźmy do recenzji. Po pierwsze bardzo podoba mi się forma szklanych ampułek, w zestawie mamy dodatkowo taki plastikowy "otwieracz" dzięki czemu łatwo można ją otworzyć, produktu w ampułce jest moim zdaniem bardzo dużo, bez problemu starczy na całą twarz i szyję, a nawet i bym powiedziała, że mogłoby być go trochę mniej. 

Po nałożeniu wydaje mi się, że na początku jest takie lekkie uczucie lepkości, więc niestety nie powiedziałabym, że go w ogóle nie ma. (może to zależy od typu skóry? nie wiem) Ale po pewnym czasie jak produkt się wchłonie co też nie zajmuje dużo czasu to to uczucie znika. 

Stosowałam produkt przez 7 dni i nakładałam go rano, a później moją podstawową pielęgnację. Tutaj bardzo spodobał mi się ten produkt, bo rzeczywiście po takiej kuracji zmniejszyło się wydzielanie sebum i skóra podczas nie wyświecała się tak bardzo. Tutaj dodam, że nie stosowałam w tym czasie ani kremu na dzień, a ni na noc. :) 

Dlatego też jeżeli wasza skóra potrzebuje szybkiego powrotu do normalności, nawodnienia to polecam wam wypróbować. Myślę, że możecie być tak samo zadowoleni jak ja. 

HYDRA SKIN EFFECT MOC NAWODNIENIA ŻEL NA DZIEŃ 


"NIVEA® HYDRA SKIN EFFECT Moc Nawodnienia Żel na Dzień z czystym kwasem hialuronowym [HA] natychmiastowo i intensywnie nawadnia oraz wygładza cerę, zapewniając jej długotrwałe uczucie komfortu. Skóra jest nawodniona od wewnątrz przez 72H, dzięki czemu wygląda zdrowo i promiennie. Drobne linie są widocznie wygładzone, a lekka, żelowa formuła delikatnie wtapia się w skórę i nie pozostawia na niej uczucia lepkości. Odpowiedni dla każdego typu cery. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.

BY TWOJA SKÓRA BYŁA PEŁNA ŻYCIA! Innowacyjna formuła jest wypełniona CZYSTYM KWASEM HIALURONOWYM [HA], który aktywuje komórki skóry do produkcji własnego kwasu hialuronowego*. Tak czyste i cenne cząsteczki kwasu hialuronowego otrzymywane są dzięki wieloetapowej filtracji w procesie produkcji.

Odkryj także inne kremy na dzień od NIVEA.
*Badanie na komórkach skóry in vitro
"

Korzyści ze stosowania jakie zapewnia producent: 

  • zapewnia 72H nawodnienia - skóra jest wypełniona nawodnieniem od środka
  • delikatnie wtapia się w skóre dzieki lekkiej, żelowej formule
  • sprawia, ze cera wygląda zdrowo i jest pełna blasku
  • zawiera zaawansowane składniki aktywne, dzięki którym drobne linie są widocznie wygładzone
  • nie pozostawia uczucia lepkości i zapewnia długotrwałe uczucie komfortu
  • nadaje skórze promienny blask 
Informacje ze strony: https://www.nivea.pl/produkty/zel-z-kwasem-hiluronowym-na-dzien-hydra-skin-50ml-59000170782360108.html





Bardzo podoba mi się konsystencja tego kremu jest  właśnie taki lekko żelowy, bo nie powiedziałabym, że tak w 100%. Raczej takie połączenie żelowo-kremowe. Po otwarciu ukazuje nam się przepiękny błękitny kolor, jeżeli chodzi o sam zapach to w sumie trudno jest mi określić jakoś dokładnie z czym mi ten zapach się kojarzy. Mąż mówi, że ma typowy zapach dla kremów Nivea. Można w sumie powiedzieć, że ma zapach po prostu kremu. Nie jest zbyt mocny, jest delikatny i nawet całkiem orzeźwiający. Bardzo fajnie, że dzięki temu, że formuła kremu jest lekka to bardzo szybko wtapia się w skórę i nie pozostawia uczucia lepkości. 

Przyznam, że mam taką trochę relację love-hate, a to dlatego, że w sumie to spełnia swoje zadanie, bo czuję, że moja buzia jest nawilżona, ale mam wrażenie, że niestety moja twarz w ciągu dnia dużo bardziej się wyświeca niż gdy nie używam żadnego kremu. Zapewne może to być wina mojej mieszanej skóry i w jakiś sposób ten krem tak działa, że niestety dodatkowo pobudza nadprodukcję sebum. Nadal staram się testować go na różne sposoby, ale chyba moja skóra niekoniecznie nadaje się do niego pomimo, że formuła jest całkiem lekka. 

Podsumowując i tak lubię ten krem. Policzki zawsze po nałożeniu tego kremu mam świetnie nawilżone i są wręcz sprężyste. Moja cera i tak w jakimś stopniu zawsze w tej strefie T się przetłuszcza więc tutaj po prostu używam w ciągu dnia pudru i chyba na razie tego nie zmienię dopóki nie uda mi się okiełznać mojej skóry. 



HYDRA SKIN EFFECT MOC REGENERACJI ŻEL - KREM NA NOC 



"NIVEA® HYDRA SKIN EFFECT Moc Regeneracji Żel-Krem na Noc z czystym kwasem hialuronowym [HA] natychmiastowo i intensywnie nawadnia przez 72H oraz wygładza cerę, zapewniając jej długotrwałe uczucie komfortu. Skóra jest zregenerowana i sprężysta o poranku, dzięki czemu wygląda zdrowo i promiennie. Drobne linie są widocznie wygładzone, a lekka, żelowa formuła delikatnie wtapia się w skórę i nie pozostawia na niej uczucia lepkości. Odpowiedni dla każdego typu cery. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.

BY TWOJA SKÓRA BYŁA PEŁNA ŻYCIA! Innowacyjna formuła jest wypełniona CZYSTYM KWASEM HIALURONOWYM [HA], który aktywuje komórki skóry do produkcji własnego kwasu hialuronowego*. Tak czyste i cenne cząsteczki kwasu hialuronowego otrzymywane są dzięki wieloetapowej filtracji w procesie produkcji.

*Badanie na komórkach skóry in vitro
"

Korzyści ze stosowania jakie zapewnia producent: 

  • zapewnia 72H nawodnienie - skóra jest wypełniona nawodnieniem od środka
  • delikatnie wtapia się w skórę dzięki żelowo-kremowej formule
  • zawiera zaawansowane składniki aktywne, dzięki którym drobne linie są widocznie wygładzone
  • nie pozostawia uczucia lepkości i zapewnia długotrwałe uczucie komfortu
  • sprawia, że skóra jest zregenerowana i sprężysta o poranku 
  • nadaje skórze promienny blask 
Informacje ze strony: https://www.nivea.pl/produkty/zel-krem-z-kwasem-hiluronowym-na-noc-hydra-skin-50ml-90058003413230108.html

Kolejny produkt to, żel-krem na noc. Ma bardzo podobną konsystencję do tego na dzień, ale mam wrażenie, że jest może bardziej żelowa? Jednak może tylko mi się wydaje. Po otwarciu również nasze oko cieszy piękny niebieski kolor, a zapach właściwie ma porównywalny z kremem na dzień. Tutaj bardzo go lubię ale chyba zdecydowanie solo niż z innymi kosmetykami, które zdarza mi się używać przy wieczornej pielęgnacji. A to dlatego, że gdy mam nałożone inne dodatkowe kosmetyki i ten krem to rano budzę się z bardzo tłustą buzią... Nie wiem dlaczego tak się dzieje i czemu w przypadku innych kosmetyków nie ma takiego problemu. 

Gdy stosuję go solo to przyznam, że moim zdaniem o wiele bardziej nawadnia buzię niż krem na dzień. Ale to wiadomo, że kremy na noc muszą być dużo bardziej treściwe więc tutaj się nie dziwię. Ale efekt jak dla mnie jest na plus. Twarz wygląda na dużo bardziej wypoczętą, nawilżoną i sprężystą. Bardzo lubię ten efekt. 

Tutaj zdecydowanie mogłabym kupić ten krem tak o! Świecenie czasem właśnie się zdarzało z rana jak chciałam dodać coś ze swojej pielęgnacji, ale tak to nie jest tak źle. Bardzo podobała mi się skóra zaraz po przebudzeniu. 



A czy wy znacie te produkty? Jak się wam sprawdziły? 

16 comments:

  1. Kremy wyglądają na bardzo przyjemne :)

    ReplyDelete
  2. Cenię sobie markę Nivea, więc nie wykluczam wypróbowania tych kremów.

    ReplyDelete
  3. Gracias por la recomendatorio esas cremas son muy buenas. Te mando un beso

    ReplyDelete
  4. Ciekawe, chętnie sprawdzę sobie skład i zobaczymy. Zastanowię się nad użyciem.

    ReplyDelete
  5. Stosowałam kiedyś podobną kurację z ampułkami. Moja skóra to lubiła, więc może następne zastosuję od Nivea, tak dla porównania.

    ReplyDelete
  6. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować ich, ale bardzo lubię kremy nivea : )
    Pozdrawiam : )

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię kosmetyki z marki Nivea, ale tych jeszcze nie miałam okazji wypróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  8. Tych produktów jeszcze nie poznałam, ale kremy wyglądają zachęcająco :)

    ReplyDelete
  9. nie widziałam jeszcze tej serii :)

    ReplyDelete
  10. this product looks very interesting :) i love nivea :)

    ReplyDelete
  11. U mnie większość kosmetyków Nivea się nie niestety nie sprawdza :/

    Ale ta seria mnie zaciekawiła :)

    ReplyDelete
  12. This moisturizer sounds wonderful! Thanks for the review!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    ReplyDelete
  13. Nie wiedziałam, że Nivea ma taką linię. Kurację z kwasem hialuronowym chętnie zastosowała bym na sobie.

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie nawilża, a do tego szybko się wchłania. Sezonowo ma bardzo duży problem z przsuszeniami skóry i wtedy ten krem sprawdza się znakomicie. :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.