Hej! ♥ 



Ostatnio moja skóra potrzebuje podwójnego nawilżenia ze względu na to, że zaczęłam używać serum z retinolem na noc i krem z niacynamidem - boje się trochę o to, że moja skóra będzie za bardzo wysuszona. Raz już niestety tak się stało i powrócił u mnie problem ze świeceniem się w okolicach strefy T. Ale na szczęście mam jeszcze w sumie takie swoje ulubione trio, którego używam przy nawilżaniu na dzień. Ale o tym prawdopodobnie będzie w innym poście. Dziś przychodzę do was z serum, które kupiłam w Hebe. Z racji tego, że uwielbiam koreańskie kosmetyki i wiem, że działają na mnie bardzo dobrze postanowiłam wypróbować tym razem coś od TONYMOLY. Chociaż przyznam, że akurat z tej firmy jeszcze wcześniej nic nie miałam. 

TONY MOLY - VITAL VITA 12 MOISTURE AMPOULE HYDRATING FOR ALL SKIN TYPES


Jak widzicie opakowanie w sumie dość standardowe jak na serum - z pipetka. Po prawej stronie jest taka jakby mała miarka gdzie jest widoczna ilość produktu, co pozwala nam oszacować ile go jeszcze zostało. Wiec zawsze można zaplanować kupno drugiego. Jeżeli chodzi o samo serum to jest ono lekkie, wodniste i bardzo szybko się wchłania w głąb naszej skóry. Na początku miałam wrażenie jakby było ono lekko lepkie, ale po chwili skóra wchłonęła wszystko i nie pozostawiła nawet po sobie tłustej poświaty na twarzy. Myślę, że wchłoniecie w skórę to kwestia dosłownie kilku sekund. Nie zauważyłam aby twarz po użyciu jakoś dziwnie się zachowywała, jest nawilżona i na tym mi najbardziej właśnie zależało. Także jeżeli macie skórę, która jest sucha i odwodniona albo też taka jak ja - czyli świecąca w strefie T i skłonna do trądziku to jest to serum dla was. 


Dla osób zainteresowanych składem poniżej możecie zobaczyć co ta mała buteleczka w sobie kryje.

Składniki: 

"Water, Butylene Glycol, Glycerin, Niacinamide, PEG/PPG-17/6 Copolymer, Bis-PEG-15 Methyl Ether Dimethicone, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Hydroxyacetophenone, 1,2-Hexanediol, Panthenol, Centella Asiatica Extract, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Portulaca Oleracea Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Adenosine, Sodium Hyaluronate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Disodium EDTA, Melia Azadirachta Flower Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Vitex Agnus-Castus Extract, Coccinia Indica Fruit Extract, Inositol, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Aloe Barbadensis Flower Extract, Arctium Lappa Root Extract, Phellinus Linteus Extract, Solanum Melongena (Eggplant) Fruit Extract, Ocimum Sanctum Leaf Extract, Squalane, Corallina Officinalis Extract, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Cetyl Ethylhexanoate, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Soluble Collagen, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Anthemis Nobilis Flower Oil, Aloe Barbadens"

Znacie produkty TONYMOLY? Stosowaliście któryś z nich? Dajcie znać w komentarzu. :) 

INSTAGRAM | FACEBOOK

5 comments:

  1. Chyba tego potrzebuję, bo mam mieszaną skórę, ale bardziej w stronę suchej. Zaraz pójdę sprawdzić czy ten produkt jest generalnie polecany dla mojego typu cery. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Jest warte wypróbowania to serum :)

    ReplyDelete
  3. Sera bardzo lubię i korzystam z nich dość często, tego nie znam, ale już mam na niego chęć:)

    ReplyDelete
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki. To serum chętnie bym wypróbowała :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.