Jak wiadomo zdrowie nam najbliższych osób jest dla nas najważniejsze. Zwłaszcza w czasach, które aktualnie nastały. Pewnie zastanawiacie się jak możecie przyczynić się o dobra was samych jak i najbliższych. Oczywiście nie popadajmy w panikę, ale mam dziś wam do pokazania dwa ciekawy produkty, które mogą uspokoić was w tych trudnych dla nas wszystkich czasach. Myślę, że markę Lysol możecie już znać wcześniej. Co ciekawa marka jest znana na świecie od ponad 130 lat, a teraz jest dostępna również w Polsce. 


AEROZOL DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI

Zabija 99,9% bakterii, grzybów i wirusów w tym wirusa choroby covid-19 (na podstawie przeprowadzonych badań, gdy produkt stosowany zgodnie z instrukcją użycia, na twardych nieporowatych powierzchniach. Produkt niszczy następujące wirusy grupy i przeziębienia: rynowirusa typu 39, wirusa grypy typu A i typu B. Zabija Koronawirusa SARS-CoV-2 już w minutę). 

Takie informacje można znaleźć na ulotce produktu. Niestety ja osobiście raczej nie jestem w stanie sprawdzić czy faktycznie tak działa na te wirusy, ale jeżeli producent pisze o wykonanych badaniach to na pewno jest to prawdziwa informacja. Z mojej strony mogę powiedzieć, że produkt jest łatwy i wygodny w użyciu, bo nie wymaga przecierania. Stosuje go się w ten sposób, że trzymamy pojemnik w odległości 15-20 cm od powierzchni spryskując ją przez 2-3 sekundy, aż do momentu w którym powierzchnia będzie równo pokryta preparatem. Następnie należy odczekać 15 minut do całkowitego wyschnięcia. Nie trzeba wycierać. Po dezynfekcji powierzchnie mające kontakt z żywnością spłukać wodą przeznaczoną do spożycia.

Dodatkowo jest dostępny w 3 wariantach zapachowych. Ja posiadam górską świeżość - i jest to zapach delikatny, świeży, w sumie nawet taki jak lubię. Dodatkowo możne wybrać wariant wiosenna świeżość i kwiat jabłoni. Produkty te możecie kupić pod tym linkiem

PŁYN DO DEZYNFEKCJI PRANIA 

Kolejnym produktem jest tym razem płyn do prania. I tak jak aerozol do powierzchni zabija 99,9% bakterii i wirusów w tym wirusa choroby covid-19 (na podstawie przeprowadzonych badań, gdy produkt stosowany zgodnie z instrukcją użycia, na twardych nieporowatych powierzchniach. Produkt niszczy następujące wirusy grupy i przeziębienia: rynowirusa typu 39, wirusa grypy typu A i typu B. Zabija Koronawirusa SARS-CoV-2 już w minutę).

Płyn działa nawet w niskich temperaturach. Jest bezpieczny dla białych i kolorowych tkanin. A jeżeli chodzi o samo pranie to nadaje mu świeży i przyjemny zapach. 

Jak używać? 

1. W celu zabicia bakterii: 

Dodaj 2 dozy do komory na płyn zmiękczający w Twojej pralce i rozpocznij program prania. 
Namaczanie: dodaje 1 dozę do 2,5 L wody o temperaturze 20*C, pozostaw na 10 minut. 

2. W celu zabijania wirusów:

Namaczanie: dodaj 1 dozę do 2,5L wody, namocz pranie i pozostaw na 15 minut. 

Produkty ten możecie kupić pod tym linkiem

Więcej informacji o produktach możecie znaleźć na stronie Stronie Głównej Lysol (lysol.pl)

A wy co myślicie o tych produktach? Czy stosujecie jakieś środki przeciwko wirusom i bakteriom? 

INSTAGRAM | FACEBOOK 

14 comments:

  1. Stosuję te produkty i bardzo dobrze mi się sprawdzają.

    ReplyDelete
  2. Teraz środki do dezynfekcji są niezwykle popularne ;)
    Nie słyszałam jeszcze o tych :D

    ReplyDelete
  3. Nie stosowałam nigdy takich produktów, ale uważam, że są bardzo przydatne. Zwłaszcza obecnie :)

    ReplyDelete
  4. Nie znałam tych produktów, ale dobrze o nich wiedzieć :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Dezynfekcja to temat na czasie. Te produkty widzę po raz pierwszy

    ReplyDelete
  6. Słyszałam o produktach tej marki, ale chyba nigdy nic nie miałam jeszcze. Wyglądają naprawdę ciekawie :D

    ReplyDelete
  7. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale środki do dezynfekcji od czasu do czasu stosuje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  8. Te produkty mogą być naprawdę przydatne w obecnych czasach. Myślę, że każdym gospodarstwie domowym warto takie mieć.

    ReplyDelete
  9. Ten płyn do prania mnie zaciekawił, higiena najważniejsza <3 Zawsze mam przy sobie żel antybakteryjny :)

    ReplyDelete
  10. Kupiłam ten płyn ostatnio na promocji w Rossmannie, jednak jeszcze go nie użyłam. W dobie koronowirusa to podstawa. W płynach antybakteryjnych zawsze piorę ubrania kupione w second-handach.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.