Jak wiadomo im wcześniej zaczniemy pielęgnować okolice naszych oczu tym lepiej dla nas. Przyznam, że jeszcze do zeszłego roku nie zwracałam dużej uwagi na kremy pod oczy - ale na szczęście się to zmieniło. Podobno najlepiej zacząć ich używać najpóźniej od 25 lat - więc ja akurat trafiłam , bo właśnie od tego wieku nasza skóra traci sprężystość i zaczynają pojawiać się pierwsze drobne zmarszczki. Osobiście dotychczas zdążyłam wypróbować już 2 inne kremy pod oczy i ten jest moim 3 - stawiam zdecydowanie na nawilżenie.
Już przy pierwszym nałożeniu kremu czuć, że ma bardzo bogatą kompozycję, a to za sprawą filtratu ze śluzu ślimaka, kolagenu, ekstraktu z perełkowcka i miłorzębu oraz alantoiny. 




Wspaniale nawilża, wygładza i koi skórę. Powoli niweluje drobne zmarszczki i linie wokół oczu. Skóra po nałożeniu jest fajnie napięta, lekko rozjaśniona, a cienie i obrzęki lekko zmniejszone. 



Najbardziej lubię ten krem za konsystencję, która z jednej strony jest aksamitna, a z drugiej czuć właśnie treściwość tego kremu. Myślę, że on dużo bardziej nawilża mi oczy niż jakiekolwiek wcześniejsze kremy - które myślałam, że są już wystarczająco dobre. 


A czy wy znacie kosmetyki tej firmy? Ja kupiłam go w HEBE ♥





12 comments:

  1. No i u mnie odpada ze względu na obecność śluzu ślimaka :) A poza tym fajny blog, będę tu wpadać częściej :D

    ReplyDelete
  2. Nie znałam kosmetyków tej firmy, ale muszę przyznać,
    że zaciekawiłaś mnie tym kremem :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Witam serdecznie ♡
    Ja skończyłam już 25 lat i też zwracam uwagę na okolice oczu i staram się zapewnić dobą pielęgnację mojej skórze :) Tego kremu niestety nie znam, ale bardzo chętnie poznam go bliżej! Jestem otwarta na wszystko, co związane jest z pielęgnacją :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    ReplyDelete
  4. Nie znam tych kosmetyków choć być może nawet o nich czytałem, ale Bergamo chyba bym zapamiętał. :)

    ReplyDelete
  5. Mnie śluz ślimaka jakoś zniechęca :D
    Zdecydowanie wybieram kremy pod oczy bez tego składniku :)

    ReplyDelete
  6. Opakowanie cudne <3 skoro działanie dobre to mnie kusi.
    Fajny blog, zostaję na dłużej:)

    ReplyDelete
  7. Dobre nawilżenie, napięcie skóry i rozjaśnienie brzmi idealnie! Muszę wypróbować bo szukam krmeu idealnego pd oczy :)

    ReplyDelete
  8. Nie znam marki ale opakowanie - CUDO! :)

    ReplyDelete
  9. Brzmi świetnie. Chętnie poznam ten krem :)

    ReplyDelete
  10. Pierwszy raz widzę ten krem, ale wygląda fajnie :)

    ReplyDelete
  11. Looks like has a great texture

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.