Hej! 


Dzisiaj post trochę inny, bo na temat sztucznej biżuterii ze strony YesStyle. Myślę, że jest to bardzo fajna alternatywa w przypadku gdy nie masz więcej dziurek w uszach niż dwie. Ja osobiście mam więcej, ale w miejscu w, którym widzicie ten kolczyk chyba raczej bym się nie zdecydowała zrobić takiego kolczyka na stałe. Dlatego myślę, że jest to fajna opcja przyozdobienia uszu, a dodatkowo nada to naszej stylizacji pazura. 







Co prawda jeżeli chodzi o samą jakość z bliska widać, że sam nie wygląda jakoś bardzo rewelacyjnie, ale z daleka myślę, że prezentuje się ładnie. Dla mnie wszystko co się lekko błyszczy i wygląda inaczej niż zazwyczaj to ogromny plus. Co prawda w sumie rzadko noszę kolczyki, na co dzień w ogóle... Ale jeżeli szykuje się jakaś imprezka czy inne wyjście to wtedy zakładam. 

Zobaczcie tylko jakie jeszcze inne designy można znaleźć u nich na stronce. Ogromnym plusem myślę, że jest również to jak niską cenę mają. Cóż w końcu to tylko sztuczna biżuteria. 

Aktualnie na YesStyle od 5 czerwca do 5 lipca trwa promocja -20% właśnie na ten model, który ja mam na uchu. :) Więc jeżeli jesteście zainteresowani wbijajcie w LINK.  

Dodatkowo z moim kodem OLIVIASOJO również macie zniżkę na wszystkie produkty z YesStyle. ;-) 



Jak wam się podobają takie mini dodatki? 

INSTAGRAM | FACEBOOK

9 comments:

  1. Lecę zajrzeć na stronę. Kolczyki bardzo ładne.

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie prezentują się te kolczyki :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Witam serdecznie ♡
    Śliczne te kolczyki! Uwielbiam tego typu biżuterię :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    ReplyDelete
  4. Świetna sprawa z taką biżuterią :D Osobiście, miałam przekłute uszy na komunię, nosiłam kolczyki praktycznie dzień w dzień mniej więcej do 4/5 klasy podstawówki. Przestałam jednak i nie noszę ich już od ok. 7 lat, więc raczej gdybym teraz chciała założyć jakieś kolczyki to musiałabym przekłuć je jeszcze raz, najpewniej zrobię to dopiero przed własnym ślubem :) Obecnie bliżej mi do pierścionków, bransoletek, zegarków czy nawet naszyjników niż do kolczyków :D

    ReplyDelete
  5. super, koniecznie muszę zobaczyć co tam ciekawego mają.

    ReplyDelete
  6. Kolczyki to jedyna biżuteria jaką noszę. Zerknę na ofertę :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.