Hej wszystkim! 

Dzisiaj totalnie kosmetycznie pod ten nowy księżycowy rok. Miał być to makijaż w kolorystyce czerwieni czy się udało? Sami oceńcie. Osobiście miałam wybrać trochę inny zestaw kolorystyczny kosmetyków, ale wyszło tak, że niestety nie wszystkie te co chciałam były dostępne. Także możecie sobie sprawdzić jak to tak mniej więcej wygląda tutaj. Od razu mówię nie jestem wizażystką (zresztą widać to po zdjęciach) XD Tylko raczej tak maluję sobie, bo lubię.... a, że czasem nie wychodzi no to trudno. Trzeba się uczyć. 

Także zapraszam was do lektury, mam nadzieję, że się wam spodoba. :) Na początek zaczniemy od produktów, które użyłam. Pod nazwą produktu macie link do YesStyle.com 

Romand - Zero Velvet Tint - #01 Melting

Moonshot - Reve de Paris Eyeshadow Palette

Peach C - Champagne Eye Glitter - #3 Rose Coral

Canmake - Cream Cheek - 07 Coral Orange

MACQUEEN - Waterproof Pencil Gel Liner II - #10 Shiny Heroine







Jakie macie plany na weekend? :)

20 comments:

  1. Makijaż pełen energii. Super:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu. 😊

    ReplyDelete
  3. Ładna paletka i piękny makijaż :)

    ReplyDelete
  4. Piękny makijaż, bardzo ciekawe produkty :)

    ReplyDelete
  5. makijaż bardzo przyjemny wizualnie, chciałabym tak umieć <3

    ReplyDelete
  6. Nie miałam nigdy żadnego produktu tej marki. Piękne kolorki i zjawiskowy makijaż!

    ReplyDelete
  7. ale ładny błysk na oku :) ciekawy makijaż ;) niestety nie znam tych kosmetyków

    ReplyDelete
  8. Ale pięknie wyglądają te kosmetyki!

    ReplyDelete
  9. Pięknie wyglądają te kosmetyki :)

    ReplyDelete
  10. Nigdy nie spotkałam się z kosmetykami tej marki, ale makijaż produkuje się rewelacyjnie :D

    ReplyDelete
  11. Nie znałam tych produktów, jednakże makijaż bardzo ładnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  12. Wyszło przepięknie! Idealnie dobrałaś kolory :)

    ReplyDelete
  13. Zauroczył mnie ten makijaż i odcienie paletki :) Cudowne i ten błysk :)

    ReplyDelete
  14. Ładne odcienie :) Pasują Ci :)

    ReplyDelete
  15. Nie znam produktów, ale bardzo ładna kolorystyka. Myślę, że pasuje do Ciebie. :)

    ReplyDelete
  16. The palette is super pretty datrling
    xx

    ReplyDelete
  17. Witam serdecznie ♡
    Śliczny make up! Taki wiosenny :) Naprawdę pięknie, moje kolory ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    ReplyDelete
  18. Ależ mi się podobają te kosmetyki a paletka cieni to już w ogóle :)

    Cudny makijaż :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.