Hej!

Dziś przychodzę do was z kosmetykami od firmy Greenini Polska
Są to produkty z serii AHA Therapy, jak możecie się już domyślić zawierają właśnie kwasy AHA.
1. Krem do twarzy z efektem matującym - jest to delikatny produkt, który skutecznie nawilży i zmatowi twoją skórę. Jest idealny do wyrówania tekstury i rewitaliacji cery. Skład jest naturalny w 96%. Bardzo polubiłam się z nim, zauważyłam, że skóra dużo mniej się świeci i zmniejszyła się widocznoś porów, więc jak dla mnie to ogromny plus. Myślę, że nie jest to tylko i wyłącznie jego zasługa ale również dwóch pozostałych produktów.
2. Peeling do twarzy GOMMAGE detox. Jest on delikatny i skutecznie usuwa zrogowacaiłe komórki naskórka oraz głęboko oczyszka pory. Mikrogranulki zapewniają masaż, który przyspieszy krążenie krwi, poprawiy kolory skóry i ją zrewitalizuje. Skład tutaj również jest naturalny w 92%.
Zawiera aktywne składniki:
Esencja z zielonej herbaty
Ekstrakt z liści mięty pieprzowej
Glicerol
3. Kolejnym ciekawym produktem jest Peelingująca maska do strefy T
Maska również jest delikatna i głęboko oczyszcza pory, skutecznie usuwa zaskórniki, pozostawia skóę idealnie czystą i gładką. Wspomaga normalizację gruczołów łojowych. Skład tego produktu jest naturalny w 78%. Przyznam szczerze, że trochę boję się masek peel off, ale ku mojemu zdziwieniu była ona na prawdę bardzo delikatna.
Łącząc ze sobą te 3 produkty możemy uzyskać efekt
świetnie
oczyszczonej skóry twarzy, gołym okiem widać zmniejszone pory. Więc jeżeli masz podobny problem polecam wypróbować.

Znacie produkty tej firmy? Jak się wam sprawdziły? :)




4 comments:

  1. Ten zestaw wydaje mi się bardzo ciekawy. Nie znam tej marki kosmetycznej.

    ReplyDelete
  2. Patrząc na same opakowania myślałam, że to kosmetyki do włosów 🙈 sam zestaw po przeczytaniu recenzji wydaje się bardzo interesujący i ciekawy :)

    ReplyDelete
  3. Fajnie gdyby zrobili taki cały box tych kosmetyków - byłby idealny na prezent.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.