Hej Kochani!



Zapraszam was na rozdanie, które organizuję na instagramie wraz z firmą Mysterium ♥ 




Do wygrania jest zestaw szampon i odżywska z baobabem ♥ Jak wiecie ja pokochałam ich produkty do włosów więc bardzo się cieszę, że mam możliwość podzielić się nimi właśnie z wami. A jeszcze tutaj stukneła taka okrągła liczba więc tym bardziej. :)

Jedyne co musicie zrobić to:
1. Obserwować profil @mysterium.pl i mój @oliviasophiajo
2. Odpowiedzieć na pytanie: Co najbardziej cenisz w swoich włosach?

Opcjonalnie możecie zaprosić znajomych do zabawy im nas więcej tym lepiej. 😚

Zostanie wybrana najciekawsza odpowiedź. Konkuts trwa od dziś tj. 13.02 do 27.02, wyniki będą ogłoszone 2-3dni na stories od zakończenia rozdania.

Życzę wszystkim powodzenia. ♥

 

6 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.