Hej! 


Dzisiaj przychodę do was z recenzją zawartości super-box'u od Super-Pharm. Nie wiem czy już go znacie? Ja jakoś tak natrafiłam przypadkiem gdy szukałam kremów do twarzy i postanowiłam kupić zwłaszcza, że wtedy była na niego promocja. Z tego co widzę nawet aktualnie jest jeszcze jeden box, którego wcześniej nie widziałam z trochę inną zawartością. Już wcześnie zdarzyło mi się kupić różniaste boxy od innych firm zresztą jak widzieliście w poprzednich notkach i znów mnie coś naszło na kupno czegoś nowego. Za niedługo nie będę miała miejsca na te wszystkie kosmetyki. :D

Cena regularna za box to 49,99 zł i jest informacja, że w boxie znajdują się produkty o wartości 100zł także chyba całkiem fajny deal. :) Ja swój tak jak wcześniej pisałam zakupiłam w promocyjnej cenie czyli 39,99zł. Za chwilę też przejdę do porównania cen i czy rzeczywiście jest to taka kwota.

 



Pierwszy produkt to Jowaé Gel Douche Hydratant Relaxant - żel pod prysznic, który już zdążyłam wypróbować i jest na prawdę bardzo fajny. Ma dość nietypowy zapach, przypomina trochę takiego ogórka. Najbardziej kojarzy mi się z takim właśnie tonikiem ogórkowym, który kiedyś moja siostra używała. Ma ciekawą żelową konsystencję, nie wylewa się z dłoni i fajnie odświeża ciało podczas kąpieli. Cena regularna: 29,99 zł.





Kolejna rzecz toAloesove -balsam do ciała - uwielbiam tą firmę, mają świetne produkty, które bardzo lubię. Naturalny skład i aloes z którym się zaprzyjaźniłam. Niby piszą, że kompleks naturalnych olejków zawartych w tym balsamie powinien nadawać przyjemny ziołowy aromat.. Niestety dla mnie jakoś to tak średnio przemawia, nie czuję, żadnego ziołowego zapachu, właściwie ten zapach jest taki mało przyjemny przy codziennej dla mnie pielęgnacji. Lubuję się bardziej w balsamy, które słodko pachną, ale samo działanie tego balsamu muszę uznać za bardzo dobrze. Fajnie nawilża skórę - a oto dokładnie w produktach, które używam głównie chodzi. :) Cena regularna: 23,99zł. 



Następnie Ducray Extra Doux - szampon do włosów - przyznam, że polubiłam się z tym produkem, za bardzo fajnie oczyszczenie skórę głowy. Nie zauważyłam aby włosy po nim były bardziej miękkie czy połyskujące jak pisze producent, ponieważ zawsze używam olejków i odżywek więc trudno jest mi to ocenić czy tak na prawdę jest. Niestey bez odżywki moje włosy są szorstkie i matowe dlatego nie sprawdzałam tego szamponu, że tak powiem solo. Ma bardzo przyjemny ziołowy zapach, ale niestety nie pieni się aż tak bardzo jak lubię. Jednak do samego oczyszczania skóry głowy jest na prawdę świetny. :) Cena regularna: 21,99zł.

Kolejną rzeczą jest jak dla mnie normalnie odkrycie roku - SheHand - satynowa pianka do rąk. Nigdy nie miałam takiego produktu, nawet nie wiem czy jest jakaś inna firma, która ma tego typu kosmetyk do rąk. Z tej firmy też chyba nie kojarzę żebym kiedykolwiek coś kupiła, ale poznałam produkt, w którym od razu się zakochałam, już od pierwszego użycia. Forma pianki do rąk jest na prawdę wspaniała, a po użyciu dłonie są niesamowicie nawilżone, miękkie i co najważniejsze produkt szybko się wchłania. Jestem bardzo z niego zadowolona i na pewno zakupię go jeszcze nie raz. :) Cena regularna: 18,99zł. 




Nie spodziewałam się takich produktów w boxie ale jest... Parodontax Gentle Clean - szczoteczka do zębów. Niestety raczej u mnie się nie sprawdzi, używam szczoteczki elektrycznej. Ale może kiedyś przyda się dla gościa w domu czy może na jakiś wyjazd, kto wie. :) Cena regularna: 14,99zł.


Kolejna rzecz, której też niestety nie użyję ale może skusi się ktoś z rodziny to Soraya Aquashot - płyn micelarny. Odkąd zmieniłam pielęgnację i już nie zmywam makijażu płatkami kosmetycznymi nie używam żadnych płynów micelarnych ani tego typu rzeczy. Nawet hydrolat czy tonik nakładam bezpośrednio na twarz. :) Brzmi bardzo zachęcająco jako sam produkt, więc może uszczęśliwi kogos innego. Cena regularna: 5,99zł


Kolejnym już mini produktem jest Nuxe Bio Olej Ryżowy - olejek do twarzy - ma on za zaanie przyczynić się do odbudowy i wzmocnienia naturalnego systemu ochronnego skóry. Ma regenerować, wygładzać i rozświetlać skórę. Ma 100% składników pochodzenia naturalnego. Ze względu na to, że aktualnie używam innych kosmetyków na razie nie będę nic mieszać w swojej pielęgnacji albo poczeka na swoją kolej albo ewentualnie również komuś się go wyda. Zresztą mini produkt to trudno będzie nawet ocenić czy jakoś wpłynie dobrze na moją skórę czy też nie. :) Ogólnie ten kosmetyk można kupić w cenie około. 193,99zł za 30 ml. Tutaj mamy tylko 5ml.



Kolejnym ciekawym mini produktem jest Institut Esthederm Cellular Water Fresh Moisturizing Gel - energetyzująco-nawilżający lekki żel antyoksydacyjny. Bardzo lubię poznawać nowe firmy i kosmetyki dlatego na pewno go w niedługim czasie wykorzystam. Jest on również w małej pojemności 10 ml. Ma za zadanie zapewnić optymalny stopień nawilżenia, usprawnić transport i zatrzymanie wody w naskórku. Więc brzmi bardzo zachęcająco zwłaszcza, że większość kosmetyków, które używam są właśnie z serii nawilżających. Produkt ten można znaleźć w cenie około 160,22zł za 50ml. :) 



I kolejnym mini produktem jest Biała Perła Bamboo Carbon & Aloe - pasta do zębów. Wybielająca pasta z aktywnym węglem bambusowym i aloesem wydaje mi się, że kiedyś chyba jej używałam ale nie widziałam za bardzo spektakularnych efektów. Najfajniejsze efekt jaki miałam to po paskach Crest, które wam polecam. :) Ale fajnie w sumie jest używać takiej pasty, żeby ewentualnie utrzymać efekt wybielonych zębów właśnie np. po paskach. Cena pasty to około 21,41zł za 75ml. 



Osobiście uważam, że fajnie jest kupować różne boxy ze względu na to, że można przetestować jakieś produkty przed zdecydowaniem się na kupno np. pełnowymiarowych produktów, które są dosyć drogie. Fajnie jest też poznać nowe firmy jak i czasem nawet nowe technologiczne rozwiązania pewnych kosmetyków. Myślę, że jeszcze nie raz zakupię taki box na Super-Pharm. Jedyne co mnie zastanawia czy zawsze na stronie jest napisane co jest zawartością? Myślę, że fajnie jest kupić box, w którym nie wiemy może czego sięspodziewamy tak dla odmiany fajna niespodzianka. 


A czy wy kupujecie jakieś kosmetyczne boxy? A może subskrybujecie jakieś inne boxy?

INSTAGRAM | FANPAGE 

10 comments:

  1. Markę Jowae bardzo lubię :) ten olejek nuxe mnie zaciekawił :)

    ReplyDelete
  2. Lubię kupować kosmetyki w super-pharm :) ciekawa zawartość boxa :)

    ReplyDelete
  3. A jakbyś miała wybrać swojego ulubieńca z boxa, to który kosmetyk nim by był?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdecydowanie satynowa pianka do rąk :)

      Delete
  4. Same perełki widzę :) ALOESove uwielbiam!

    ReplyDelete
  5. Miałam ten szampon Ducray Extra Doux. Dla mnie niestety był bublem.

    ReplyDelete
  6. SheHand - satynowa pianka do rąk najbardziej mnie zainteresowała :D
    Z tym produktem jeszcze się nie spotkałam :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Wiele ciekawych produktów, które są na mojej liście do wypróbowania :) Daj znać jak się spisały kosmetyki po testach:)

    ReplyDelete
  8. Nie wiedziałam, że super-pharm też ma swoje boxy! W sumie całkiem fajna zawartośc...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.