Hej Kochani! 



Dzisiaj przychodzę do was z takim postem bardziej informującym na temat kolagenu do picia. Zebrałam parę różnych informacji którymi chciałabym się z wami podzielić. Jak mogliście widzieć na moim instagramie dodałam ostatnio post na temat kolagenu, który piłam. Co prawda opakowanie jest dość małe nie starcza na długo, ale zauważyłam już minimalne efekty. Więc mogę powiedzieć, że moim zdaniem picie takiego kolagenu na prawdę pomaga. Nie miałam styczności  z czystym kolagenem, gdzie słyszałam, że ma tak jakby mięsny smak, w tej wersji miałam smak truskawkowy. Ale myślę ciągle nad tym czy by może nie spróbować czystego kolagenu. 

Co to jest kolagen? 

Jest to białko, które naturalnie występuje w ludzkim ciele i zapewnia wsparcie dla naszych tkanek i mięśni. Nadaje skórze elastyczności co oznacza, że im więcej go masz w swoim ciele tym twoja skóra wygląda młodziej. 

Dlaczego musimy uzupełniać nasz naturalny poziom kolagenu? 

Niestety z wiekiem kolagenu mamy coraz mniej, szczególnie gdy kobiety osiągają menopauzę prowadzi to do zmarszczek i braku jędrności skóry. Nasza naturalna produkcja kolagenu spowalnia od wczesnych lat dwudziestych i każdego roku o 1 - 1,5%, a do 50 roku życia większość osób traci około 50% kolagenu! Co prowadzi do zwiotczenia skóry, przerzedzenia i zmarszczek. 

Należy pamiętać o tym, że każdy człowiek jest inny. Więc właściwie poziom zanikania kolagenu w naszym ciele jest zależny od bardzo wielu czynników: stylu życia, diety, tego jak często się opalamy, ile śpimy, jak bardzo jesteśmy zestresowani ale również ma na to wpływ nasza genetyka jak i hormony. 

Więc jak widzicie ważne jest używanie kremów przeciwsłonecznych i powiem wam ze swojego doświadczenia, że najlepiej jest ich używać przez cały rok nie tylko wtedy jak nadchodzi lato. :) Prowadzenie zdrowego trybu życia może pomóc również przed wczesnym zanikaniem poziomu kolagenu. 



Jak działają napoje kolagenowe? 

Mają one na celu uzupełnić naturalny poziom kolagenu, jak wiadomo z wiekiem jest go coraz mniej. Więc osobiście myślę, że warto zacząć go spożywać jak najwcześniej aby uniknąć zanikania go w naszym ciele. Co ciekawe kolagen sam w sobie, który pijemy nie sprawia, że on bezpośrednio trafia do naszej skóry, ale pobudza naszą naturalną produkcję kolagenu. 

Czy cząsteczki kollagenu nie są zbyt duże aby mogły wchłonąć się do naszego krwiobiegu? 

W przypadku napojów kolagenowych lub również innych preparatów zawierających kolagen jest on hydrolizowany. Co oznacza, że jego cząsteczki specjalnie są pomniejszane co ułatwia ich wchłanianie w jelitach. 

Czy kolagen jest dla każdego? 

Większość drinków kolagenowych nie jest wegetariańskich, ponieważ pochodzi on głownie z ryb (kolagen morski) lub świń (kolagen wołowy). Ale z tego co widzę po wpisaniu kolagen wegetariański w google można znaleźć różne produkty.  Suplementy takie nie są zalecane kobietom w ciąży lub karmiącymi piersią. 

Co ważnego pamiętajcie o tym proszę, że sam kolagen nie jest zamiennikiem zdrowej zbilansowanej diety. Dbanie o siebie od strony wewnętrznej jak i zewnętrznej jest równie ważne. Dlatego stosujcie również kremy z filtrem i jedźcie zdrowo. :) 


Źródło: click 

18 comments:

  1. Piłam kolagen, ale tego nie znam.

    ReplyDelete
  2. Pierwsze słyszę o kolagenie do picia, ale może kiedyś wypróbuje. :)

    Obserwuję. ;*

    ReplyDelete
  3. Nie słyszałam wcześniej o kolagenie do picia i raczej nie ciągnie mnie do takich produktów :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. As I recall, I only took collagen twice. After reading your review, I am interested in consuming it again. Thank you for your review. Greetings from Indonesia.

    ReplyDelete
  5. Nie piłam kolagenu i na razie nie zamierzam. Musiałabym je najpierw dobrze przeszukać pod kątem dobrego składu :)

    ReplyDelete
  6. Pierwszy raz słyszę o kolagenie do picia.Chętnie wypróbuję :)

    ReplyDelete
  7. Ja mam dystans do tego typu specyfików ... trzeba wiele miesięcy spożywać :)

    ReplyDelete
  8. Nigdy nie słyszałam o kolagenie do picia ale ciekawa sprawa :)

    ReplyDelete
  9. Właśnie zastanawiam się od jakiegoś czasu nad piciem kolagenu:)

    ReplyDelete
  10. Nie dla mnie, mam dystans do tego typu specyfików, bo nigdy nie wiadomo jak zadziałają. A działanie może okazać się negatywne dla organizmu.

    ReplyDelete
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o kolagenie do picia.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  12. I have been trying to drink collagen before, so far I feel very helpful.

    lace front wig with highlights

    ReplyDelete
  13. Jestem bardzo ciekawa efektów po dłuższym jego spożywaniu bo nie jesteś pierwszą osobą, która stosuje ten suplement. Daj znać czy zauważysz po jakimś czasie jakąś poprawę :)

    ReplyDelete
  14. Ja piję od dłuższego czasu z polecenia ortopedy na kolano :) Piję ten rybi, bo jest najbardziej kompatybilny (podobno :D). Może to placebo, ale z kolanem problemów mniej no i chyba wciąż nie wyglądam na swój wiek, więc liczę, że na skórę też działa xD

    ReplyDelete
  15. Dobrze wiedzieć, nie wiedziałam, że jest też do picia!
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  16. Czy nadal stosujesz kolagen do picia? Znalazłam informację o Collagen Premium https://zdrowomaniak.pl/kolagen-do-picia/ i zastanawiam się czy warto??

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.