Hej!


To już własnie ten mój ulubiony season w roku, czyli jesień.Czy wy też wyczekiwaliście jej?  Osobiście nie przepadam za bardzo upalnym latem. Jesień i zima to moje ulubiony pory roku. W nich czuję się najlepiej, zawsze też otacza je taka aura, którą trudno jest mi dokładnioe opisać. Ale patrząc na piękną jesienną scenerię, żółte-czerwone liście aż chce się wybrać gdzieś na jakąś sesję. Przykro jest mi tylko, że ostatnio zima to już niestety w moim rejonie nie wygląda tak samo jak kiedyś. Zazwczaj było mnóstwo śniegu i to nadawało na prawdę wspaniały klimat. Chociaż sama otoczka tego oczekiwania na święta nadal wzbudza we mnie te same miłe uczucia jak gdy byłam młodsza. Za to właśnie kocham również tę porę roku. Może uda się jeszcze gdzieś w tym roku wybrać i porobić piękne zdjęcia w śniegu... 

Temat postu może być dla was dość dziwny, ale myślę, że oczywisty. Postanowiłam tak co season wstawiać moje lubiątka. Może znajdzie się też coś ciekawego z waszej strony? Jakaś fajna książka, film? Nie zawsze będą się u mnie powtarzały te same kategorie ale chcę napisać o rzeczach, które wydają mi się fajne do np. obejrzenia w danym miesiącu czy porze roku. 

Mam nadzieję, że spodoba się wam taka forma postu i będziecie z chęcia w niej uczestniczyć pisząc co u was jest w danym miesiącu lubiątkiem. ;-) 


Na pierwszu rzut leci mój ulubiony kosmetyk, który moim zdaniem właśnie na ten jesienny czas i nadchodzące coraz zimniejsze dni się przyda. Produkt dość ciekawy i innowacyjny, w bardzo fajnej formie. Jest to satynowa pianka do rąk od SheHand i tutaj muszę przyznać, że po niej nałożeniu dosłownie czuć jakby ta satyna oplatała nasze dłonie. Od razu stają się miękkie i pomimo wcześniejszego uczucia bardzo suchych dłoni bardzo szybko ono znika nadając wspaniały komfort i gładkość. Co ciekawe jest to produkt wegański! Posiada takie aktywne składniki jak aminokwas z buraka cukrowego, który odpowiada za prawdiłowy poziom nawilżenia skóry jak i również łagodzi podrażnienia, mocznik - silnie nawilża i ułatwia wchłanianie się pozostałych składników aktywnych, olej z avocado - zawiera witaminy takie jak: A, E i D, które mają za zadanie chronić skóre przed wysuszeniem, również działa silnie nawilżająco, samą witaminę E - która ma za zadanie regenerować skórę i paznokcie, a także dba o to aby nasza skóra wyglądała młodziej, działa również antyoksydacyjnie, alantoina - wspomama procery regeneracji skóry i panthenol (pro-witamina B5) - która również ma za zadanie poprawić nawilżenie, zmniejszyć podrażenienia i zaczerwienienia skóry. Aktualnie widzę, że pianka jest w promocji na Super-Pharm. Jeżeli ktoś chciały ją wypróbować klikajcie w link. :) 


Kolejnym takim lubiątkiem na nadchodzącą jesień i wieczory spędzone pod kocem z ciepłą herbatą polecam obejrzeć koreański serial My first first love - dostępny w serwisie Netlix. Nie wiem czy ktoś z was wie ale jestem ogromną fanką filmów/seriali koreańskich jak i właściwie całej kultury, muzyki, historii. Jakoś tak ciągnie mnie od kilku tak w te bardziej azjatyckie rejony. Uważam, że serial bardzo przyjemnie się ogląda. Opowiada on o życiu piątki przyjaciół, ich problemy i perypetie miłosne. Moim zdaniem sama historia i to co się tam dzieje dostarcza nam tak wielu różnych emocji i uczuć, że po obejrzeniu niestety możecie poczuć niezłego kaca, co sprawi, że trudno będzie wam go tak szybko uleczyć. Osobiście uwielbiam takie bardziej historie życiowe, z nutką śmiesznych sytuacji. Fajne w tym serialu jest to, że każda z osób ma swoje własne problemy, inne marzenia i pragnienia. Także myślę, że na prawdę nie ma możliwości się zanudzić. Nie wszysyc aktorzy którzy wystąpili w tym serialu są mi znani, ale muszę przyznać, że sama gra aktorska jest u nich na bardzo dobrym poziomie. Musicie uważać, bo obejrzenie jej mija w mgnieniu oka i pozsotawia uczucie pustki. ;-) 


Kolejno tym razem trochę o jedzeniu, w końcu to tak jakby mój ulubiony temat. ;D Na pierwszy plan idzie czekolada od Starbucks, chyba najbardziej smakuje mi ten napój ze wszystkich, które można kupić w lokalnych sklepach. Nie jest bardzo słodki za co go uwielbiam. Widziałam komentarze niektórych osób, że właśnie dlatego nie za bardzo im ten napój smakuje, bo za mało słodki.. A moim zdaniem jest świetny, czuć wręcz taką kakaową czekoladę wieć jak dla mnie na plus. Kolejno jest sernik mango marakuja z przepisu od sugarlady. Możecie znaleźć go na yotube. :)

No i na koniec ostatnio ulubione przeze mnie piosenka. :) Fajnie znaleźć coś co po części opisuje twoje myśli i uczucia, totalnie się z tym utożsamiam. Nie wiem czy każdemu ten styl przypadnie do gustu ale myślę, że warto posłuchać. 


A wy jakie macie wrześniowe lubiątka? Może coś polecicie książkę, film, kosmetyk? :) 

INSTAGRAM | FANPAGE 

39 comments:

  1. Ja całkiem przeciwnie. Nie przepadam za jesienią i zimą zaś uwielbiam lato i upały :D Zaciekawiła mnie ta pianka :)

    ReplyDelete
  2. Wrzesień minął mi szybko i nawet nie wiem kiedy to się stało 😜 jesień nie jest moją ulubioną porą roku więc wrześniowymi lubiątkami zostają grube swetry 😅

    ReplyDelete
  3. Sernik mango wygląda bardzo pysznie, z chęcią bym go zjadła:) ta pianka do rąk wydaje się bardzo fajna:)

    ReplyDelete
  4. The drink and pudding look so good for me, and the movies are interesting :)

    ReplyDelete
  5. Jesień to niezwykle inspiracyjna pora roku. Bez wątpienia jestem jej ogromną fanką! :)
    Z zaprezentowanych lubiątek najbardziej zainteresowała mnie pianka do dłoni.
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  6. sernik z mango, czekolada i ta pianka do rąk!

    ReplyDelete
  7. Serniczek wygląda bombowo :) a co do Starbucks to do mnie w ogóle ich napoje, kawy nie przemawiają i nie smakują, więc po gotowe nie sięgam wcale.

    ReplyDelete
  8. odkąd mam dzieci to nie lubię jesieni, zaraz choroby się zaczynają:( pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam wrzesień jak i jesień (nawet nie czuję, że rymuję :D). Ale u Ciebie oczu nie mogę oderwać od...tego sernika!
    O Mamo jak on wygląda <3

    ReplyDelete
  10. Ja też uwielbiam jesień i zimę, ale zawsze dziwnie się czuję mówiąc o tym głośno, bo wszyscy tylko wychwalają lato. Co do twoich lubiątek to zaciekawiła mnie ta pianka do rąk - fajna rzecz na nadchodzący chłodny sezon. Czekoladą ze Starbucksa też bym nie pogardziła :)

    ReplyDelete
  11. Muszę przyznać, że serial mnie zaintrygował... Dodałam do listy "must see"

    ReplyDelete
  12. Tak jak nie piłam herbaty przez cały czas wiosenno letni to jesień = kubek gorącej herbaty nie rozstaje się z nią, uwielbiam .
    pozdrawiam serdecznie, świetny blog ;)

    ReplyDelete
  13. Ja również uwielbiam jesień, a czekolada ze Starbucksa jest fenomenalna. 😊

    ReplyDelete
  14. Ja niestety nie lubię ani jesieni ani zimy. Czekam zawsze na wiosnę i lato. Bardzo ciekawy produkt przedstawiałaś do rąk. Nigdy o nim nie słyszałam .

    ReplyDelete
  15. Jesień to moje marzenie, aby zobaczyć ją osobiście. Podobnie śnieg. Ponieważ te dwa sezony nie istnieją w moim kraju. Lubię też czekoladę Starbuck, ponieważ nie jest zbyt słodka.

    Pozdrowienia z dalekiego kraju Indonezji.

    ReplyDelete
  16. Ja też wolę jesień i zimę-trafnie to ujęłaś z tą atmosferą i otoczką ,sama coś takiego czuje podczas tych pór roku 🙂
    Bardzo fajny pomysł na serię;jeśli chodzi o kosmetyki, ostatnio zakupiłam i pokochałam serduszkowy róż od I Heart Revolution 😍
    Z seriali ,jeśli lubisz kryminały/thrillery polecam 2 sezon Chyłki 🙂
    Pozdrawiam i dziękuję za obserwacje 😘

    ReplyDelete
  17. U mnie hitem września tez jest sernik, ale gotowany. Coś pysznego :)

    ReplyDelete
  18. Moje ulubione pory roku to wiosna i lato, jesień podoba mi się gdy jest ciepła i kolorowa :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  19. Jeśli chodzi o koreańskie seriale, to polecam "Cesarzową Ki", acz nie wiem, czy tego nie widziałaś już.

    ReplyDelete
  20. może zabrzmi to dziwnie, ale urzekli mnie Twoi ulubieńcy, są tak mega klimatyczni, że aż miło na to wszystko patrzeć. najbardziej jestem ciekawa ciasta, uwielbiam mango <3
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję ;)

    ReplyDelete
  21. kiedyś nie lubiłam jesieni, teraz ją uwielbiam:) niezwykle klimatyczna pora:D

    ReplyDelete
  22. Nie lubię jesieni, bo zamiast kolorowych liści ciągle leje.

    ReplyDelete
  23. Fajne lubiątka, serniczek uwielbiam :) Ja znów najbardziej lubię wiosnę i lato. Jesień tylko początkową, kiedy jest ciepło :)

    ReplyDelete
  24. Sernik sprawdza się zawsze i wszędzie! Z wrześniowych książek polecam gorąco Dracula - klimatyczną powieść gotycką.

    ReplyDelete
  25. Ja kiedyś nie lubiłam jesieni, a teraz uwielbiam :)

    ReplyDelete
  26. Uhuhu mega smakowicie wygląda ten sernik 💛💚💛 Super ulubieńcy!!

    ReplyDelete
  27. Ja właśnie też uwielbiam upały ale do jesieni próbuje się przyzwyczaić. Też ma swój urok. Sernik bym sobie zjadła

    ReplyDelete
  28. Oooo czekolada Starbucks wygląda fajnie, zainteresowałaś mnie tym, że nie jest taka słodka :)

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny post :) Ja staram się lubić każdą porę roku, chociaż wiadomo i tak narzekam. Latem na upały, zimą na zimno :)

    ReplyDelete
  30. Przepysznie wygląda ten sernik z marakują :)

    ReplyDelete
  31. Zaciekawiłaś mnie tym serialem koreańskim :D Sernik przepysznie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  32. Lubiątka, co za przeurocza nazwa ♡♡♡ nigdy nie oglądałam nic koreańskiego, mój nerflix nawet nie podsuwa mi takich propozycji i z tego powodu, nie wiedziałam, że są tam takie skarby :) Blog leci do obserwowanych ♡

    ReplyDelete
  33. Aż miło czytać, że ktoś tak jak ja lubi jesień i zimę :) To także moje ulubione pory roku :)

    A Twoje lubiątka bardzo fajne, super pomysł na takie wpisy :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo lubię tą serię na blogach, więc chętnie zostanę z Tobą na dłużej :)
    Widzę, że jeśli chodzi o seriale/muzykę to mamy inny gust, ale w sumie po 1 pozycji ciężko ocenić :P Ale seriali koreańskich, wgl koreanskich produkcji nie lubię.
    Sernik wygląda przepysznie!

    ReplyDelete
  35. Sernik Mango:), kocham takie pyszności:).

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.