Witam was kochani! ♥ Ostatnio złapałam jakieś niechęci co do pisania notek na blogu. Ale na szczęście już powróciły. Za niedługo możecie się spodziewać mojego 'pierwszego' outfitu, który zapewne i tak będzie nie wypałem, ale chciałam wam pokazać legginsy, które dostałam w ramach współpracy z firmą: afw-store. Dokładny ich opis oczywiście ukaże się pod zdjęciami. Kolejną współpracę jaką nawiązałam jest z purequeen, gdzie dostałam odplamiacz kieszonkowy, który myślę, że może mi się bardzo przydać w kryzysowych sytuacjach, które zdarzają się prawie ciągle.
   Jeśli chodzi o to czy działo się coś przez ten czas w moim życiu, to w sumie nic specjalnego. W szkole nie jest źle, nie narzekam. W domu również dobrze jak i między mną a Tomkiem. Cóż, jak zapewne wspominałam wam w poprzednim poście na temat tego co chciałabym od rodziców na 18 urodziny. W końcu zdecydowałam się, że chcę pojechać ze znajomymi nad morze. Jak dla mnie to będzie świetny, niezapomniany prezent. Z tego powodu już mniej więcej planuję gdzie dokładnie najlepiej byłoby się wybrać. Mam kilka miejscowości:

- Władysławowo
-  Łeba
- Międzyzdroje
-  Kołobrzeg

Te miejscowości najbardziej pasują mi ze względu na to, że jest bezpośredni dojazd jeśli chodzi o pkp, ale jest kilka innych, gdzie czekałaby nas przesiadka:

- Mielno
- Jarosławiec
- Ustronie Morskie
- Pobierowo
- Rewal
- Niechorze
- Łazy
- Dąbki
- Rowy

Dzisiaj albo jutro zacznę przeglądać jakie są tam 'atrakcje'. Czy ktoś z was był w którychś z tych miejscowości i może mniej więcej napisać jak było, co się podobało?  Nie mogę się doczekać tego wyjazdu, mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. A wy macie jakieś już plany na wakacje?

Skoro temat dzisiejszego postu związany jest z morzem, dodaję dwa zdjęcia z zeszłego roku z pobytu w Ustce. ♥ Miłego dnia życzę i dziękuję, że komentujecie i jest was coraz więcej. Myślę, że jeśli będzie pewna liczba obserwatorów, zrobię jakieś ciekawe rozdanie. :)

Z Pysiem. ♥

23 comments:

  1. Słodkie zdjęcie :-)

    NacysPeace.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fajny blog ;3
    Zapraszam na:
    http://perrie-edwards.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie byłam nigdzie. :*
    Świetne ostatnie zdjęcie...

    ReplyDelete
  4. Nie byłam niestety w żadnych z tych miast .
    Piękne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  5. ja mieszkam niedaleko Władysławowa, i tam jest super! Są organizowane koncerty, różnego rodzaju koncerty, blisko jest do Gdyni, Helu. Polecam Władysławowo :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Ja rzadko wyjeżdżam ;/
    Mam pytanko, jaki jest tytuł czcionki, która jest w tytule postu? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czcionka to: Dancing Soupt - z tego co się doczytałam. :D

      Delete
  8. urocze to ostatnie zdjęcie :)
    paulla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Władysławowo jest fajne ;)
    zazdroszczę wyjazdu!

    ReplyDelete
  10. byłam w Ustroniu Morskim, miasteczko małe, ale ma swój klimat i jest bardzo zadbane i jest na prawdę baardzo fajne ;) wszędzie blisko, pełno sklepów, restauracji, jeden duży klubo-pub, gdzie można posiedzieć ze znajomymi i iść potańczyć ;) + rok temu było bardzo duże wesołe miasteczko, więc super wyjście na spędzenie brzydszego dnia :D +obok jest Mielno, do którego można się przejść ;)
    w Mielnie też byłam i nawet spoko, na każdym kroku dyskoteki i pełno młodzieży, bardzo imprezowe miasto ;)
    A Kołobrzeg jest śliczny, ale drogi :D To tak z moich doświadczeń. Najbardziej podobało mi się w Ustroniu, ale może też dlatego, że mieliśmy zgraną grupę i mieliśmy co robić ;)

    ReplyDelete
  11. oo, śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia ^^


    +obserwuję i liczę na to samo zapraszam priml0vely.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Proponuję Kołobrzeg, mogę to miasto nazwać 'moim rodzinnym' ponieważ jeżdżę tam co roku.
    Kiedyś ta miejscowość nie była znana, przynajmniej nie tak jak dziś, ale w czasie ostatnich 5 lat bardzo rozwinęła się gospodarczo.... wiec polecam gorąco:)
    POZDRAWIAM M

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajne zdjecia :) ahhh sloneczko <3

    ReplyDelete
  15. Swietne zdjecia!
    obserwujemy? ;)
    arica-sb.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Polecam Łebę, bardzo fajnie wspominam tam wakacje :) Są piękne wydmy i oczywiście morze!

    Zapraszam do nas na:

    onlychampagne.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. przychylam się do polecenia Łebę. Mam stamtąd mnóstwo wspomnień:)
    śliczne foto, czekam na outfit:)

    obserwuję i gorąco zachęcam do tego samego,
    kobieca-testerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Super blog.
    ŚWIETNY STYL.
    Zajrzyj na tego bloga może Ci się spodoba.
    http://victoriamedline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja byłam w Łebie dwa razy- piękna okolica, ładne miasto, do tego wydmy, zadbana plaża i wiele różnych atrakcji :) Był tam równiez jakiś zameczek, którego było widać z plaży, zawsze mnie intrygował ;p Pamiętam że bardzo mi się tam podobało :>
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  20. Polecam Łebę, byłam pare razy i świetnie wspominam :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://zwariowana-i-zaczarowana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. o jejkuuu ślodziaki :)

    zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.