Witam was kochani, dzisiaj chcę wam pokazać pewny sklep, w którym są na prawdę fajne ciuchy. Cóż może kiedyś coś z niego zamówię jak będzie taka okazja. To może przejdźmy do pokazania najpierw paru rzeczy:




W ramach współpracy z tą firmą pokazuję wam ją tu po prostu. Jeszcze żadnej rzeczy nie zamówiłam, ale jeśli w ramach napisania postu na ich temat dostanę tą biżuterię to wtedy będę mogła normalnie ocenić ten internetowy sklep. Może i zastanowię się nad kupnem tam czegoś z odzieży, bo parę rzeczy wpadło mi w oko. Ale to jeszcze się zobaczy, trudno coś wybrać gdy jest tak dużo rzeczy! W ramach tej współpracy mogę sobie wybrać dowolną biżuterię, którą mają mi podobno przysłać. Jeśli chodzi o ubrania to nie mam zielonego pojęcia tak na prawdę jakie są. Być może jak zakupię coś z tego sklepu to na pewno napiszę kilka ciekawych rzeczy na ich temat. Firma ta ma również inne rzeczy do zaoferowania - co prawda nie powiedziałabym, że w niskich cenach, no ale zobaczcie sami:

affordable prom dresses 
cheap evening dress
cheap homecoming dress

Czy ktoś z was może, współpracował z tą firmą? Ja niestety naczytałam się różnych ciekawostek na temat tej firmy, ale chyba spróbować nie zaszkodzi? Zresztą zobaczymy sami jak przyślą coś z biżuterii. 

Bye, ♥.  

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA DO POPRZEDNIEGO POSTU. ♥