Hej Kochani!



Jak wam mija styczeń? Właściwie niedawno był Sylwester, a tutaj za niedługo już luty. Strasznie ten czas szybko leci. Pewnie nim się obejrzę, a będzie już Sierpień i przygotowania do ślubu. W Sierpniu mieliśmy plan na bardziej aktywną podróż po Alpach. No ale niestety chyba nam pozostanie kolejny rok.  W planach miałam również zrobić pierwszy vlog podróżniczy ale no cóż.. Takie życie. :D


Postanowiłam zrobić mały instagram mix. @oliviasophiajo Co prawda styczeń się jeszcze nie skończył, ale ze względu na to, że dzisiejszy post jest dużo bardziej luźniejszy jakby w formie małego pamiętnika to chciałam dodać coś dodatkowo. Pamiętam jak kiedyś jeszcze na początku tego bloga to większość wpisów wyglądała mniej więcej w taki sposób, że pisałam jak to nie chce mi się, że w szkole dużo do zrobienia i w ogóle większość rzeczy opisywałam. Później jakoś tak nie wiem nawet z jakiego powodu ale nie byłam już  tutaj tak często, miałam też problemy trochę inne w związku z tak jakby wyrażaniem swojej opinii i swojego zdania, dużo lęków z tym związanych. Ale postanowiłam również wrócić dlatego, że w sumie to było coś co od zawsze sprawiało mi przyjemność i muszę też trochę popracować nad sobą i przezwyciężyć wszystko to co mnie psychicznie przerasta.. 




Sesja już się prawie zaczęła. Za mną pierwsze kolokwium, które udało mi się zaliczyć na 4 z czego jestem bardzo zadowolona, nawet praca którą oddałam została oceniona na 4,5 także jestem bardzo zadowolona z tego. Pomimo, że moja wiara w swoje możliwości jest na niski poziome i jedyne czego się obawiam ciągle to to, że mi coś nie pójdzie to jestem bardzo zaskoczona, że jednak coś potrafię i wychodzi mi to nawet dobrze. Za tydzień mam 3 kolokwia -  materiału jest bardzo dużo ale wierzę, że uda mi się wszystko opanować i zaliczyć. Następnie będą egzaminy, które jak dla mnie są chyba najtrudniejsze. Po pierwsze jeden z nich ze względu na to, że jest prowadzony przez wykładowcę w taki sposób, że właściwie nie wiadomo o co chodzi. Najgorzej też, że nie ma żadnego konspektu czy czegokolwiek na czym mogłabym się wzorować.. Jedyne co to podał nam obszerną literaturę i jak mam rozumieć powinnam wchłonąć całą książkę? Bo nie wiadomo jakie pytania zada? Trochę to mnie przerasta. Presja jest też większa ze względu na to, że poprawa jest już ustna...

Ale co by się nie działo wierzę, że będzie dobrze i dam radę. Chciałabym już w końcu zmienić otoczenie i pewne rzeczy, które bardzo źle na mnie wpływają i wywołują ciągły stres. Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić jeszcze w tym roku. 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.