Hej,

Dzisiaj przychodzę do was z takim krótszym postem, a dokładnie tak jak po tytule z filmami świątecznymi, które wyszły w tym roku. Nie obejrzałam jeszcze ich, ale ogólnie słyszałam, że niektóre sa nawet fajne. Jeżeli ktoś z was oglądał z chęcią przeczytam wasze recenzje.


To już kolejna część z tego co wiem to 3 Świątecznego księcia, wiem, że pierwszą widziałam, drugą? Być może również, ale nie pamiętam jej dokładnie. A teraz jest już 3, tym razem oczekują małego księcia. Ogólnie jeżeli chodzi o pierwszą część to całkiem spoko, zwykły taki świąteczny film, taki dobry na odmużdżenie i tyle. :) Nie wiem jak w tym przypadku rozwineły się ich dalsze losy, dlatego jeżeli ktoś z was oglądał niech da znać. Zwiastu wygląda ciekawie. :) 



"Średniowieczny rycerz trafia do czasów współczesnych i zakochuje się w nauczycielce." Chyba bardziej absurdalnego, świątecznego filmu nikt by się nie spodziewał. Taki kolejny głupiutki i słodzitku film. Za pewne kolejne film, który po prostu można od tak szybko obejrzeć. Romantycznie, relaksująco, czego chcieć więcej. :) Jeszcze nie widziałam, ale raczej nie spodziewam się czegoś więcej, pewnie coś w podobie Świątecznego księcia. Oglądaliście? Co myślicie?


Film, który udało mi się obejrzeć. :) Niestety przez brak czasu wszystkich świątecznych produkcji nie jestem w stanie przetrawić. Ale w przypadku tego filmu bardzom miło się go oglądało. Historia o tym jak w śnieżną noc wszystko się układa każdemu. Taki typowy film dla nastolatków. Miło się go oglądało. Zresztą uwielbiam każdy film który jest świąteczny i jest mnóstwo śniegu. :D 
Oglądaliście? Co myślicie?


Zwiastun opowiada o tym jak z niewiadomych przyczyn główna bohaterka przy rodzinnej kolacji postanawiać oznajmiać, że ma chłopaka, którego oczywiście nie ma i w 24 dni musi kogoś znaleźć i zaprosić na Wigilię. Sam zwiastun wygląda ciekawie, kolejna pewnie romantyczna historia. Oglądaliście? Co myślicie?


Jak sama nazwa wskazuje film podobny do historii kopciuszka. "Młoda piosenkarka pracuje jako elf w gwiazdkowej wiosce i odnajduje własny świąteczny cud. Czy próżna macocha i wredne przyrodnie siostry zdołają go jej odebrać?" cr. https://zalukaj.vip/ Czyli kolejna romantyczna historia, lekka, przyjemna, w sam raz na raz podczas np, świątecznych porządków. :D 


Ludzie mówią, że na prawdę bardzo fajna bajka. Wyciskacz łez. Poza tym z tego co widziałam, ma wszędzie dobre oceny, więc koniecznie będę musiała ją w końcu obejrzeć. Filmweb skrót 
" Listonosz zostaje wysłany do zamarzniętego miasteczka na północy, gdzie ukrywa się Święty Mikołaj."

A wy jakie filmy poleciacie na Święta? 

5 comments:

  1. Coś w weekend bym obejrzała :) Lubię ten czas :)

    ReplyDelete
  2. Aż dziwie się, że jeszcze nie widziałam żadnej z tych pozycji :O czas to zmienić w te święta <3

    ReplyDelete
  3. Żadnego nie widziałam. Mam co nadrabiać w przyszłoroczne święta :)

    ReplyDelete
  4. Oglądałam "Świątecznego rycerza", " Świąteczny książę - królewskie dziecko" i tego świątecznego Kopciuszka :D Każdy z tych filmów był przyjemny ale najbardziej spodobał mi się rycerz :D

    ReplyDelete
  5. Każdy z nich widziałam - najlepszy Klaus ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.