Witajcie ponownie :D




Jak mija wam ten jesienny, zimny weekend? Dzisiaj wstaliśmy rano i poszliśmy na spacer po lesie, znaleźliśmy 5 grzybków. Właściwe to ja znalazłam. Nie pamiętam czy kiedykolwiek byłam na grzybach, ale taki poranny spacer jest bardzo orzeźwiający. Naszła mnie ochota sprawdzić co tutaj się dzieje na moim starym blogu, ostatnio jestem częściej własnie na instagramie, dlatego tak jak kiedyś postanowiłam dodać taki post z instagram mix - wrzesień. Dawno się w to nie bawiłam jak i nawet trochę jak zawsze tego mi brakuje, zwłaszcza jak nadejdzie jesień mam nagle ochotę na to aby gdzieś sobieć coś, o czymś popisać. Także chyba nawet jak się uda... ale już nic nie obiecuję jak to już bywało tutaj na stronie, postaram się coś od czasu do czasu wstawić.


8 WRZESIEŃ - tutaj akurat z SKINGARDEN.PL zamówiłam K-beauty box. Można tam było znaleźć na prawdę dużo fajnych kosmetyków do testów no i ogrom próbek, dlatego polecam zakupić takiego. Myślę, że fajny deal. :D


10 WRZESIEŃ - gdy zakupiłam box postanowiłam coś tam jeszcze dorzucić do koszyka i w tym przypadku była to maseczka od ettang , która w sumie była też całkiem spoko. Chociaż nie wiem czy nie powinnam poświęcić więcej czasu na rozmieszanie jej, jednak i tak fajnie zadziała na twarz.


12 WRZESIEŃ


15 WRZESIEŃ - a ten tonik kupiłam na moim kochany MIYUNIE ♥ polecam wam ten sklep. Zawsze fajne produkty, każdy myślę znajdzie coś dla siebie. I co ważne są sprawdzone i polecane przez samą właścicielkę, co mega szanuję. :) Z tego powodu kupiłam właśnie toner od SECRETKEY miałam zakupić z tea tree, ale wtedy nie było więc skusiłam się na oczyszczający i jestem bardzo zadowolona. Następnym razem chyba jeszcze skuszę się na ten aloesowy, bo też słyszałam wiele dobrych opinii.


17 WRZEŚNIA - maseczek nigdy za wiele. Zwłaszcza, że jeżeli chodzi o te w płachcie. Kupiłam zapsa i właściwie już teraz się skończyły. A nawet nie opisałam każdej z nich. Ale ogólnie maski od SKIN79 to ja gorąco polecam. :) Powiem wam, że warto ich śliedzić na IG  albo po prosut sprawdzać ich stronę, bo czasem są takie promocje, że szok! :o


18 WRZEŚNIA


19 WRZEŚNIA - kolejna fajna maseczka w płachcie, to chyba jest już uzależnienie. Ogólnie najbardziej od LEADERS EX SOLUTION uwielbiam te nawilżające, ale ta również była niczego sobie. :)


20 WRZEŚNIA - jesienny #bookstagram musi być. :D


22,24,26 WRZEŚNIA - same selfiaki. :D

27 WRZEŚNIA - a tutaj kolejny sztosik w mojej kolekcji. Chyba każda z tych maseczek jest świetna, zresztą nawet moja siostra sobie je zachwala i z tego co widziałam dużo osób ogólnie je lubi. Czytałam również, że nawet jeżeli chodzi o skład to są świetne. GARNIER FRUCTIS ALOE HAIR FOOD. ♥ Ostatnio też mam fioła na punkcie aloesu, bo ostatnio zauważyłam czego moja twarz potrzebuje i teraz tylko nawilżanko, zresztą moje włosy też tylko to uwielbiają. :D


29 WRZESIEŃ - a tutaj na stadione narodowym wybraliśmy się na koncert
Dawida Podsiadło i Taco Hemingway'a. Dawno tak dobrze się nie wybawiłam. Zresztą cały weekend był mega! I mam nadzieję, że będzie takich więcej. :D Przepyszne śniadanko w Caffee Nero, przepyszny obiad w Yache Korea, a na następny dzień w THAISTY.  Same pyszności.




Jestem w szoku, że tak często udało mi się coś dodawać na insta. Haha czasami to chyba, aż za często. :o Generalnie to zapraszam was własnie tutaj @oliviasophiajo, bo w sumie tam jestem najczęściej. Ale postaowiłam, że tutaj też będę od czasu do czasu się pojawiać. 

Wrzuacjcie swoje IG z chęcia pooglądam wasze :D 

Dodatkowo na AMBASADORKA KOSMETYCZNA jest nowa akcja z firmą Polka. Także zachęcam każdego do udziału. :) 


 #ambasadorkakosmetyczna #polka  #polkaznaturypiekna #oceanic #testujepoznaje

Buziaki :* 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.