Witajcie Kochani! 



Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kosmetyku firmy Dermena ® , a dokładnie szamponu do włosów suchych i zniszczonych. Dziękuję bardzo za możliwość recenzji efekt_pr. Bardzo cieszę się, że miałam możliwość wypróbowania go na moich włosach, a dlaczego? Najbardziej ze względu na to, że moje włosy wypadały właściwie garściami i wszędzie było ich pełno. Co do suchości i zniszczenie? Moje włosy bez odpowiedniej odżywki są bardzo suche. Przyznam również, że końcówki moich włosów nie należą do najzdrowszych. Aczkolwiek regularne przycinanie ich zlikwidowałoby problem. Może w takim razie przejdziemy do recenzji. :) 

Wskazania do używania szamponu: nadmiernie wypadanie włosów, regeneracja i wzmocnienie włosów suchych i zniszczonych, łagodzenie podrażnień skóry głowy, produkt polecany po zakończonej chemioterapii. 

Opis działania: Szampon #dermena ®  repair został stworzony z myślą o nadmiernie wypadających włosach suchych i zniszczonych, wymagających intensywnego odżywienia i regeneracji. Specjalnie opracowana formuła szamponu łączy doskonałe właściwości myjące i naprawcze z działaniem hamującym wypadanie włosów i stymulującym proces ich wzrostu. Szampon zawiera opatentowaną substancję czynną pochodzenia witaminowego - molekułę #Regen7, która chroni przed powstawaniem podrażnień i wzmacnia mieszek włosowy, poprawiając jego odżywienie. Zawarte w szamponie naturalne polisacharydy wnikają we włosy, odżywiając i odbudowując je od wewnątrz oraz chronią przed wysuszeniem i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Szampon dermena ®  repair stanowi intensywną kurację, która wzmacnia, nawilża i regeneruje włosy. Zmniejsza przy tym ich łamliwość i zabezpiecza przed rozdwajaniem się końcówek. Sprawia, że włosy odzyskują miękkość i blask. szampon wygładza powierzchnię włosów, ułatwia ich rozczesywanie i układanie. 


Szampon znajduje się w bardzo poręcznym opakowaniu, pojemność to 200 ml. Bardzo fajnie, że nie trzeba się męczyć z odkręcaniem go tylko wystarczy odchylić wieczko, niestety po dłuższym używaniu lekko mi się naderwało, ale nadal daje radę. Używam go już od miesiąca, a nadal mam jeszcze dużą ilość produktu. Patrząc w wieczko wygląda na to, że jest połowa opakowania. Produkt łatwo się pieni, wystarczy na prawdę niewielka ilość aby móc nim umyć włosy. Kolor - przezroczysty. Zapach jest dość ciekawy - kojarzy mi się z cytryną. Jest przyjemny, nie jest odrzucający. Po nałożeniu produktu na dłoń jest zwarty, ale nie na tyle aby nie móc go rozprowadzić. Trzyma się skóry, nie wypływa z rąk, co jest ogromnym plusem, bo nie marnujemy produktu. Używałam go codziennie albo co dwa dni. 


Co zauważyłam? 


Na pewno ilość wypadających włosów, moim zdaniem zmniejszyła się o ponad połowę jak nie więcej. Już nie widzę ich aż tak dużo na szczotce czy w brodziku. Co ciekawe.. przez pewien czas miałam problem ze skórą głowy, a po użyciu tego szamponu wszystko zniknęło. Bardzo dobrze oczyszcza włosy. Na początku bałam się nie używać odżywki, bo miałam wrażenie po umyciu, że włosy są szorstkie i trudno mi będzie je rozczesać, ale myliłam się. Raz umyłam głowę tylko szamponem i ku mojemu zdziwieniu włosy na prawdę były w dobrej kondycji. Były miękkie, lśniące i z łatwością się rozczesywały. Trudno jest mi powiedzieć jaka jest dokładnie przyczyna, ale na prawdę bardzo mnie to zdziwiło. Zapewne w dużej mierze wszystko zależy od włosów - ja jak wiecie miałam też robione z około pół roku temu keratynowe prostowanie, może to dlatego? Nie wiem. Najważniejsze i to czego oczekiwałam to aby zahamował wypadanie moich włosów, co prawda nie jest możliwe aby w ogóle nie wypadały, ale przyczynił się do tego, że nie ma ich aż tak dużo. Bardzo żałuję, że nie poznałam tego produktu wcześniej. Myślę, że jak znów powrócą do mnie problemy z nadmiernym wypadaniem włosów, to zakupię ten szampon. Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie uzyskałam i mogę wam go z czystym sercem polecić. A jak wiadomo #liczysiękażdywłos. 

Produkt możecie kupić tutaj. Jak widzicie na Ceneo macie możliwość odnalezienia go nawet w jak najniższej cenie. Można go zakupić już za 17,48 zł



A wy jak walczycie z nadmiernym wypadaniem włosów? Co możecie mi polecić?



No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.