Witajcie Kochani! 



Dzisiaj taki temat mniej kosmetyczny, a o moich planach na wakacje. Wraz z moim narzeczonym postanowiliśmy wybrać się tego roku w góry. Ze względu na to, że lubimy aktywnie spędzać czas właśnie to miejsce chcielibyśmy odwiedzić. Co prawda do samych wakacji jeszcze dużo czasu... ale już powoli planujemy w co dokładnie powinniśmy się wyposażyć. Postanowiłam, że dzisiaj zrobię taką listę rzeczy, które są moimi must have w górach. Nie tylko przyda mi się ona do uporządkowania tego co potrzebuję i nie zapomnienia pewnych rzeczy, ale może kogoś i z was to zainteresuje. Z chęcią również poznam wasze opinie na ten temat, co wy zabieracie ze sobą? Co waszym zdaniem jest nie zbędne? 

Plecak rowerowy/turystyczny

Dlaczego taki typ plecaka? Jak wiadomo w wakacje może być bardzo gorąco, a odpowiednio przystosowane plecaki, w tym przypadku takie jak wymienione wyżej mogą dużo bardziej ułatwić nam podróżowanie i nie przysparzać żadnych niedogodności. Czym się one charakteryzują? Przede wszystkim są lekkie, mają tzw. systemy wentylacyjne dzięki czemu nasze plecy nie pocą się, niektóre z nich mają również miejsce na bukłak co daje bardzo duże ułatwienie zwłaszcza przy wycieczkach rowerowych. Najbardziej zainteresowały nas plecaki firmy Deuter, zastanawiamy się czy właśnie może na któryś z nich powinniśmy się zdecydować. Mi osobiście najbardziej podobają się kolory zwłaszcza jeżeli chodzi o modele damskie, zresztą nawet sam projekt i wygląd ich jest bardzo ciekawy. Posiadają dużo kieszonek i na pewno są bardzo wygodne. Jednym z modeli które wpadł mi w oko to plecak Deuter Bike I 18 SL '17.

Wygodne obuwie

Jak wiadomo to jest podstawa przy dłuższym chodzeniu czy nawet jeżdżeniu na rowerze. My osobiście szukamy obuwia 'wielofunkcyjnego' lekkiego, które będzie się nadawało również do ćwiczeń na siłowni, biegania, jazdy na rowerze jak i spacerów/wspinaczek po górach. Na ten moment szukamy czegoś bardziej stacjonarnie jednak zdarzają się modele online które z chęcią byśmy wypróbowali. Czy polecacie jakieś firmy z których sami korzystacie? Na ten moment przeglądamy ofertę Nike. Zwłaszcza, że jestem w stanie znaleźć tam na prawdę mnóstwo ciekawych butów, wzorów i każde z nich ma inne możliwości. Najważniejsza jest dla mnie wygoda w chodzeniu, poszukuję butów lekkich, przewiewnych i takich których podeszwa nie jest twarda tylko dostosowuje się do podłoża. A co do obuwia zastanawiam się nad kupnem podobnego modelu do tego: NIKE FREE RN 2017.

Odzież 

Ze względu na to, jeżeli w ogóle będzie taka możliwość, bo w góry wybieramy się po raz pierwszy, chcemy wybrać się jak najwcześniej rano, a jak wiadomo z rana czy też wieczorem temperatura może być dość niska - dlatego zaopatrzenie się w odpowiedni ubiór jest również tak samo ważne. Zdecydowaliśmy się na zakup kurtek softshell - na ten moment też jeszcze nie mamy określonej firmy czy jakiegoś dokładnego modelu. Ważne jest aby była funkcjonalna i spełniała swoje zadanie. Osobiście bardzo podobają mi się kurtki od 4F, nawet prawie już na jedną z nich się skusiłam, a mianowicie na model SFD300 - MIĘTA. Nie dość, że przepiękny kolor, bardzo fajny krój to spełnia wszystkie potrzebne dla nas wymogi. No i dodatkowo zastanawiam się nad kupnem jakichś wygodnych spodni albo może nawet bardziej legginsów czy też zaopatrzenia się w jakieś wygodne spodenki. Czy ktoś z was wybierał się w góry w okresie letnim - sierpień? Bardzo jestem ciekawa co ze sobą zabieraliście? :) Ja nadal nie wiem co byłoby najbardziej odpowiednie w takim okresie. Czy nie będzie za zimno albo za ciepło? 

Statyw lub selfie stick. 



Może to nie jest taki must have każdego, ale ja od dziecka uwielbiam robić zdjęcia, fotografować to co mnie otacza jak i uwieczniać ze względów bardziej pamiątkowych. Dlatego zastanawiam się nad kupnem jakiegoś dobrego, ale małego statywu lub selfie sticka. Co prawda dla większości osób pewnie wydaje się być to niepotrzebne, ale ja nie potrafię w czasie małych czy dużych podróży zrezygnować z fotorelacji. Na ten moment jestem wciąż w trakcie poszukiwania tego najlepszego modelu. Myślę, że nawet najlepszym wyjściem byłby zakup statywu i selfie sticka w jednym.  A czy wy używacie statyw lub selfie stick? Jeżeli tak jaki byście mi polecili? :) Dodatkowo z takich gadżetów za którym się rozglądamy jest powerbank czy macie modele, które byście polecili? 


A czy wy macie już zaplanowany wyjazd na wakacje? Czy może nie planujecie, a wyjeżdżacie spontanicznie? 

W końcu postanowiłam i możecie mnie również znaleźć na instagramie. 
Zapraszam: @oliwiazofia.blog 

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.