Witajcie kochani! 
Hello beloved!
Miło jest ponownie tutaj wrócić i pisać. Szczerze mówiąc od kilku miesięcy próbuję powrócić i cokolwiek napisać, ale miałam pewną blokadę. Jak na ten moment jestem zdeterminowana i zmotywowana do tego aby w końcu zacząć coś działać. Jak to oczywiście ja jeszcze sama właściwie nie wiem co tutaj będziecie mogli przeczytać (właściwie patrząc na górne menu, możecie się spodziewać ogromnej różnorodności), na dzień dzisiejszy postanowiłam napisać o moim ulubieńcu miesiąca. Mam nadzieję, że w kolejny miesiącu może znajdę również taki kosmetyk który będę w stanie opisać. Bo czemu by nie dzielić się z innymi, produktami które po prostu czynią cuda.

I'm really glad to come back here and write something. Honestly for about few months I'm trying to come back here and write something, but unfortunately for some reasons I have blockade in my head. From now on I'm determinate and motivated to do something here. I still do not know what I'm going to post here (well looking at the upper menu you could guess), today I decided to write about favorite of month. I hope that for the next month I'm going to find something that good like this one. Because why not to write about it and share what kind of miracles they do. 

Jakiś czas temu zrobiłam zakupy na https://kontigo.com.pl/ swoją drogą polecam z całego serca ten sklep, było parę problemów z wysyłką ale byłam bardzo miło zaskoczoną szybką rekcją, okazało się, że tusz do rzęs który chciałam kupić był wyprzedany. Na następny dzień ktoś do mnie dzwoni, tak się zastanawiałam kto to może być? A to pani z obsługi klienta. Przeprosiła za zaistniałą sytuację i zaproponowała czy może chciałabym wybrać coś innego w tej samej cenie czy poczekać może jeszcze trochę aż już będzie w magazynie. Niesamowicie mnie to zaskoczyło. Dlatego jestem na TAK! Jeżeli chodzi o Kontigo. ♥ Zakupiłam peeling kawowy, mus do ciała borówkowy, olejek do masażu również borówka, tusz do rzęs lash precision i pilaten collagen do ust. Myślę, że jeśli chodzi o resztę produktów recenzję wystawię również w kolejnych postach. Ale na ten moment chcę skupić się najbardziej na tym peelingu. Jak normalnie nie używałam żadnych, bo w sumie jakiegoś efektu WOW nigdy nie otrzymałam tak w tym się po prostu zakochałam. I jak zawsze może na początek zaczniemy od tego co pisze producent. Właściwie opis sam w sobie nie jest jakoś bardzo rozbudowany, ale jest treściwy i jak najbardziej prawdziwy.

Some time ago I did shopping on page http://kontigo.com.pl by the way I highly recommend this shop, there was few problem with shipping but I was nice surprised with very fast reaction, it turned out that mascara I wanted was sold out. The next day someone called me and I was like who is that? And this was a Mrs from call center. She apologized for what happened i propose me if I would like to choose something different for the same price or wait for this mascara. It makes me very surprised. This is why I'm saying YES! If we talk about Kontigo. ♥ I bought coffee peeling, blueberry body mousse, blueberry oil for massage, mascara from lash precision and pilaten collagen for lips. If we talk about those other product I will make review soon. But from now on I would like to focus on peeling. Before I was not using any of products like that, because mostly I did not see any WOW effect, but if we talk about this one I suddenly fall in love. Well so firstly we should start with what's written from producer. Well description is short but pithy and real. 



"Naturalny peeling cukrowy z kawą i olejem makadamia ujędrnia skórę i zwalcza cellulit."

A natural sugar scrub with coffee and macadamia oil firms the skin and fights cellulite."



A co ja mogę o tym powiedzieć? Jak wcześniej wspomniałam opis jest zgodny z działaniem. Trzeba co prawda być systematycznym i cierpliwym, bo jak wiadomo nic się nie dzieje od razu, ale po całym miesiącu stosowania widać efekty. Nie stosowałam go codziennie, ale co 2 lub nawet 3 dni. Skóra jest naprawdę jędrna i cellulit znika, na ten moment nie zniknął całkowicie ale jakby tak włożyć w to jeszcze trochę innej pracy myślę, że nie powinno być wtedy z tym problemu.

What I can say about this product? How I said before the description is compatible with how it works on my skin. We of course need to be systematic and patient, because how we all know nothing is going to happen from one time, but after using this for whole month effects was visible. I was not using this everyday but every 2 or 3 days. After this skin is very firm and the cellulite slowly disappear, he did not disappear completely but if we could maybe add some exercises for it it all of it probably would disappear. 



Składniki:
Ingredient: 

Sucrose - cukier trzcinowy - sugar cane 
Butyrospermum Parkii Butter - masło shea - shea butter 
Macadamia ternifolia seed oil - olej z nasion makadamii - macadamia seed oil 
Coffea Arabica seed powder - wyciąg z kawowca, ekstrakt z kawy - coffee extract 
Cocos nucifera oil - olej kokosowy - coconut oil 
Tocopheryl acetate - estrowa forma witaminy E - estroa form of vitamin e 
Parfum - zapach - fragrancy 

Peeling jak to peeling, czuć ziarenka, cukier co prawda bardzo szybko znika przy wmasowywaniu w skórę, ale na szczęście są inne drobinki które jesteśmy w stanie wmasowywać. Zapach jest obłędny, ale to wiadomo jak kto woli. Ja uwielbiam zapach kawy i od razu po otwarciu go czuć. Jest niesamowity, skóra po peelingu jest niesamowicie gładka i przyjemna w dotyku.

Peeling as for peeling, we can feel grains, sugar although very fast disappear when we massage it into our skin, but unfortunately we have different grains which we can massage into. The aroma is insane, for people who really love smell of coffee. I really love it and when I open it I feel like in heaven. It's incredible, skin after peeling is extremely smooth and pleasant to touch. 



Cena: 19,50 zł / 100 ml
Price: 19,50 PLN / 100 ml 
Tutaj możecie kupić: KLIK
Here you can buy it: CLICK 

Jak trafiłam na kosmetyki BIOLOVE? Z tego co pamiętam szukałam rzęs i dzięki temu trafiłam na Kontigo. Następnie co rzuciło mi się w oczy reklama 100% NATURAL, co jak wiadomo chyba każdego by skusiło. Na drugim miejscu co myślę, że jest na prawdę genialne zrobione to opakowania. Wyglądają przepięknie. Sama grafika, nakrętka, opisy przyciąga momentalnie. Dzięki temu wszystkiemu trafiłam na wspaniałe produkty, które chyba już na zawsze zagoszczą w mojej kosmetyczce.

How did I found cosmetics from BIOLOVE? From what I remember I was looking for eyelashes and thanks to that I found Kontigo. Then what caught my eye was advertising which showed 100% natural, which as everyone know everyone would be tempted. In second place what I this is really brilliant made of packaging. They look beautiful. The graphics, cap and description themselves are immediately attractive. Thant to all this I have found great products that will probably stay in my beauty care forever. 



Jest jeszcze wiele produktów BIOLOVE, które z przyjemnością bym wypróbowała. W ich ofercie możecie znaleźć również: masła do ciała, masełka do ust, kremy do rąk, peelingi do stóp i rąk, żele pod prysznic, oleje do ciała i włosów, świece do masażu, półkule i kule do kąpieli, sole do kąpieli, peelingi i maseczki do twarzy, mgiełki do ciała (moje must have), balsamy w spreju do ciała, dezodoranty.

There are sill many BIOLOVE products that I would be happy to try. In their offer you can also find:body butter, lipstick, hand creams, foot and hand scrubs, shower gels, body and hair oils, massage candles, bath bombs, bath salts, peels and  face masks, body mists (my must have), body spray lotions, deodorants

(Gdy klikniecie w miętowy napis przejdziecie do strony gdzie możecie kupić dany produkt.) 
(When you click on the mint sign you will go to the page where you can buy product. ) 


Co mnie dziwi to fakt, że w sumie nie widzę zbyt dużo informacji czy nawet recenzji na temat tych produktów w internecie. A jest naprawdę niesamowity. Polecam z całego serca zapoznać się z ich ofertą i znaleźć coś dla siebie. Ja nie pożałowałam.:)

What surprise me is that in total I do not see too much information or even reviews about these products on the internet. I recommend that you read their offer with all my heart and find something for yourself. I did not regret it. :) 


Do zobaczenia!
See you soon! 

4 comments:

  1. Bardzo fajny peeling i ten skład naturalny, coś co lubię masełko shea, olej macadamia no i ta kawa. Chętnie wypróbuję.

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam peelingi, a ten na dodatek kawowy a kawę uwielbiam, aż go chcę.

    ReplyDelete
  3. Oj tak! Kochamy takie peelingi :) Super można się przy nich zrelaksować! Pachnąć musi rewelacyjnie!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.