Cześć wszystkim!

Akurat mam chwilę czasu aby tutaj coś napisać, ostatnio otrzymałam trzy paczki więc później trochę o nich napiszę. Dzisiejszy dzień w szkole był chyba jednym z najbardziej nudnych jakie kiedykolwiek mogłyby się przydarzyć, a wszystko przez zastępstwa. W sumie wychodzi na to, że tylko jedna lekcja była normalna, czyli polski. O dziwo pani zapomniała o tym, że mieliśmy pisać pracę stylistyczną i przełożyła ją na za tydzień, więc się cieszę. Bo mam więcej czasu na przygotowanie się. W sumie czas w szkole lepiej mija gdy ma się go z kim spędzać i za to właśnie dziękuję wszystkim tym bez których na pewno moje życie nie byłoby takie kolorowe. Na prawdę jestem szczęśliwa was mając i chciałabym aby zostało już tak zawsze. ♥

Przejdźmy więc do prezentacji produktów, które otrzymałam w ramach współpracy. Więc może zacznijmy od bransoletki, która moim zdaniem jest świetna. Dodaje ona takie uroku, kojarzy mi się z jesienią, ogólnie jest świetna. Fajne jest również to, że możesz idealnie dopasować bransoletkę do swojej ręki. Wystarczy, że podasz sprzedającemu ile cm ma nadgarstek i można się cieszyć ze wspaniałej, pięknej rzeczy. Zresztą to nie wszystko, gdy rozpakowałam paczkę moim oczom ukazało się piękne różowe pudełeczko z kokardką. Nie spodziewałam się tego, aktualnie ta skryteczka widnieje na moim biurku i jest na prawdę przecudowna. Zresztą sami zobaczcie. Na stronie
carnivalamigo znajdziecie również inną przepiękną biżuterię.



braclet - carnivalamigo 

Ciekawą nowością z jaką nigdy jeszcze nie miałam do czynienia są naklejki na paznokcie o rozmaitych wzorach, są na prawdę świetne. Niestety jak na razie nie mam zdjęć z nimi w roli głównej na paznokciach, bo muszę kupić biały lakier. Więc zobaczycie jak to mniej więcej wygląda w innym poście. A teraz zobaczcie co dokładnie dostałam. Produkty te możecie znaleźć na stronie obscuraoutfitters.  Ja miałam zaszczyt otrzymać: kotki, pieski, sowy, króliki, lody.


nail decals - obscuraoutfitters

Kolejną rzeczą jest płyn micelarny firmy Lirene, który otrzymałam do testów z TestMeToo! Także zapraszam każdego do zarejestrowania się, wszystko na stronie jest wyjaśnione i napisane. Myślę, że warto wziąć udział na takiej stronie. Na pewno się nie zawiedziesz. Niestety zdjęcie nie posiadam, ale zrobię gdy napiszę swoją recenzję tutaj. Chciałam jeszcze przeprosić za nie za dobre zdjęcia, ale niestety miałam słabe światło i to dlatego, następnym razem postaram się podejść do sprawy bardziej profesjonalnie. Ah, chciałam wam jeszcze pokazać co kupiłam w Netto. Jest to lampeczka ledowa w kształcie kwiatków, które jest na prawdę przepiękna. *_*


Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem, właśnie zabieram się za wchodzenie na wasze blogi. Chciałam również wam podziękować za obserwowanie. Jesteście wspaniali! ♥

13 comments:

  1. Bardzo ciekawe naklejki:) Czekam na zdjęcie gotowych paznokci!

    ReplyDelete
  2. przesłodka bransoletka
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Jaka śliczna ta bransoletka , cudo i jak ładnie zapakowana !

    zapraszam do mnie
    http://milionioliwka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. śliczna bransoletka + te paczki ♥


    http://ilikeiting.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ale ślicznie zapakowana ta bransoletka *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  7. Jakie śliczne *_*
    uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Te naklejki na paznokcie to mistrzostwo! <3


    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.