Witajcie!



Wrzesień już za nami. Jak ten czas szybko leci. Parę pozytywnych ocen już nałapanych, także w sumie wszystko jest dobrze. Zaczynam czytać lekturę "Cierpienia młodego Wertera" i o dziwo bardzo mnie wciągnęła po przeczytaniu paru stron. Zapewne gorzej będzie z Panem Tadeuszem, ale dam radę. Ogólnie na moim fan page'u mogliście zobaczyć mały przedsmak tego co będzie w tej notce. Więc zapraszam do lajkowania, link znajduje się po prawej stronie.

Zima zbliża się do nas coraz to większymi krokami. Jest coraz zimniej, przez co nasza skóra jest sucha i nie miła w dotyku. Ale można temu zaradzić, a dzięki uprzejmości pani ze sklepu Afra moje dłonie już nigdy więcej nie zamarzną na dworze. Co prawda te rękawiczki są dość specyficzne bo bez palców, lecz swoje ciepło dają. Nigdy nie miałam w życiu tak ciepłych rękawiczek. Dlatego bardzo dziękuję za ten mały prezencik, zresztą poniżej możecie nawet zobaczyć jak ładnie był zapakowany. A dokładny link do tych rękawiczek znajduje się tutaj. Można wybrać sobie kolor jaki się chce, także jak dla mnie to jest ogromny plus i wybrałam je w moim ulubionych kolorze jakim jest niebieski. Są na prawdę przeurocze! ♥



rękawiczki/gloves - Afra

Moim zdaniem wyglądają one przecudnie i są wykonane naprawdę bardzo dobrze. Na tej stronie, możecie znaleźć mnóstwo innych rzeczy, które również świetnie się prezentują. Jestem zauroczona tam na prawdę wszystkim i chciałabym mieć stamtąd wszystko. W sumie od niedawna lubię takie dziergane rzeczy - szaliki, swetry, czapki. Wszystko jest takie przeurocze, a wy lubicie? :3

Cały czas zastanawiam się nad tym aby pisać mojego bloga w dwóch językach, ale nie wiem sama jak to mi wyjdzie i jak zacząć, jak dzielić posty i ogólnie jak to będzie wyglądało. Myślicie, że blog, które są pisane w taki sposób są bardziej ciekawsze i więcej osób lubi je czy myślicie, że ten pomysł jest zły i bezużyteczny? Zobaczymy jeszcze, zmiany na blogu zawsze są dobre więc mam nadzieję, że będę się spotykała z samymi pozytywnymi ocenami na ten temat. 

Really thank you for Afra shop with colorful knitting and crochet fashion accessories ♥

41 comments:

  1. Mi zawsze najbardziej to paluchy marzną... ale może do auta tego typu coś by było fajne...

    ReplyDelete
  2. Pięknie rękawiczki, a jeszcze ładniejsze ich opakowanie :)! Odwołując Się natomiast to Twojego komentarza na moim blogu, to do Szczecinka polecam się wybrać- zwłaszcza latem:)

    ReplyDelete
  3. Obserwuję i zapraszam do mojego grona obserwatorów, jeśli mój blog też Ci się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne rękawiczki ! ;)

    Obserwuję ♥
    http://wiki-and-ania.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetne są te rękawiczki :) a co do pisania w 2 językach to ja zdecydowanie jestem za tym, po pierwsze ćwiczymy język a po drugie blogspot jest stroną światową, więc odwiedzają nas nie tylko Polacy :)

    www.blond-yasmin.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. fajne rekawiczki !:3

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Współpracujesz z tą firmą? :) Świetne są te rękawiczki!Obserwuję,i liczę na rewanż :P :) :) zuuziaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. cudowne rekawiczki :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Rękawiczki-piękne.A ty cudownie wychodzisz na zdjęciach.Obserwuję cię i bloga xD
    april-aapril.blogspot.com będę wdzieczna za komentarz i/lub obserwację ♥

    ReplyDelete
  10. Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :)
    weromar.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    ReplyDelete
  11. świetny post śliczna jesteś :) oraz bardzo fAJNY BLOG :) oBSERWUJEMY ? zAPRASZAM DO OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA I SKOMENTOWANIA OSTATNIEGO POSTA
    hania-blog-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Piękna jesteś, a rękawiczki cudowne! :*

    Zapraszam do mnie: http://treletomorele.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajne rękawiczki, na pewno się przydadzą ;)
    www.gangetpolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Widać że nikt nie czyta postów, ehh... Rękawiczki są de facto cudne i moze gdy wrócę z Londynu i żadnych tam nie znajdę, wybiorę te z Afry :)).
    A co do pytania o blog dwujęzyczny-tez o tym myśle, gdy osiągnę 200 obserwatorów. Prowadz w dwóch językach, czemu nie :). Wejdź na bloga Raspberry and Red- zobacz na jej technikę pisania postów w dwóch językach i spróbuj podobnie. Zawsze mozesz zrezygnować.
    http://lostangelsmile.blogspot.com
    + obserwuje. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co do nieczytania- chodzi o to ze każdy pisze tylko 'fajny blog. Wpadaj do mnie.' Co jest żałosne i irytujące według mnie ;)

      Delete
  15. mega słodkie!!! :D zabiorę Ci jee ... :D

    ReplyDelete
  16. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do nas, może się odwdzięczysz? :3
    julga-and-julczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny blog<3
    Jesteś śliczna :*
    zapraszam www.ulko-latki.blogspot.com
    Obserwuje <3

    ReplyDelete
  18. Masz przeurocze rękawiczki, chyba muszę sprawić sobie podobne. :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    ReplyDelete
  19. Jeju! Ale śliczne rękawiczki<3

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia!
    sama myślę, o pisaniu w dwóch językach, wtedy na pewno poszerzy się grono odbiorców, warto spróbować, życzę powodzenia :)

    ReplyDelete
  21. matko te rękawiczki sa boskie *.*
    takie kawaii <3 muszę sobie sprawić podobne :)
    śliczny blog <3
    pozdrawiam ciepło ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    p.s. na blogu organizuję mały konkurs, może chcesz wziąć udział? ;)

    ReplyDelete
  22. śliczne rekawiczki
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, prosze to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Looking lovely! Would you like to follow each other on Facebook, Bloglovin', GFC, and/or Instagram. Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetny bloog
    + Obserwuję :) i liczę na rewanż :)
    karolina-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Śliczne dobranie kolorów szablonu *.*
    Piękne zdjęcia! ;3

    Obserwuję i liczę na to samo :*
    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Rzeczywiście wyglądają na cieplutkie *_* I są piekne i niebieskie <3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)) ;*
    http://striking-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. świetne rękawiczki :D Obserwuję jako ♥love♥ i zapraszam na bloga :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. fajne rękawiczki, to serduszko na nich jest śliczne i dodaje im uroku :3

    ReplyDelete
  29. przeurocze te rękawiczki! *.*

    ReplyDelete
  30. urocze rękawiczki, jednak mi bardzo marzną paluszki wiec nie dla mnie ;)

    ReplyDelete
  31. Rękawiczki są świetne! :) Zaczynam obserwować :)

    I zapraszam do siebie: http://garderobelove.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.