Witajcie kochani!

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją błyszczyka, który otrzymałam od firmy Quiz. Ale zanim zaczniemy, to trochę napiszę co u mnie słychać. Ogólnie to jest całkiem w porządku, tylko po zmianie planu najgorszym dniem jak dla mnie jest wtorek, kiedy muszę przyjść do szkoły na 7:20, co niestety nie udało mi się w tym tygodniu. Ale w następnym postaram się już wstać. Dzisiaj byłam na praktykach i było całkiem fajnie, mamy nawet tam małego kociaka. :3 A jeśli chodzi o przedmioty szkolne to stwierdzam, że niemiecki nie jest taki  trudny i w sumie polubiłam ten język. Co prawda dużo rzeczy nie umiem powiedzieć, bo w sumie tak jakby zaczynam od podstaw, ale dam radę i nauczę się wszystkiego. Myślałam, że może będę miała jakąś większą wenę na opisanie tego co u mnie się dzieje, ale niestety jest tak jakoś średnio. Zaczęłam oglądać The Walking Dead i Teen Wolf - oba seriale są na prawdę świetne. Mogę śmiało każdemu polecić, myślałam, aby napisać taką recenzję o nich, ale to muszę obejrzeć wszystkie sezony, a trochę czasu mi to zajmie. Dobra, przechodzimy do recenzji. 

Błyszczyk do ust Nr 76 



Opakowanie: Moim zdaniem wygląda świetnie i zwraca naszą uwagę poprzez złote zdobienie. Ma bardzo fajną miękką gąbeczkę, która jest moim zdaniem idealna, świetnie rozprowadza produkt na naszych ustach. Jak widzicie na zdjęciach jest to typowe opakowanie dla błyszczyków, jest bardzo poręczne i na pewno nic samo z niego nie wyleci.

Opinia na temat działania produktu: Jeśli chodzi o kolor to jest to brzoskwiniowy, moim zdaniem bardzo fajnie wygląda na ustach, ma małe drobinki. które fajnie rozświetlają usta. Jeśli chodzi o zapach to trudno jest mi go sprecyzować, ale nie jest jakiś odrzucający czy coś. Jak to błyszczyk lekko lepi się na ustach, ale nie jakoś aż tak bardzo aby kogoś mogło to denerwować. Może dlatego ja to tak odczuwam, bo po prostu za nimi nie przepadam. Jeśli chodzi o utrzymywanie się jego na ustach to tak mniej więcej 2-3 godziny. Ale najważniejsze jest to, że nie podkreśla suchych skórek, wręcz mogę powiedzieć, że lekko nawilża nasze usta. Więc moim zdaniem jest warty polecenia. :)

Cena: ? zł/ ? ml



A wy mieliście do czynienia z tym produktem? 
Zapraszam na Quiz.

16 comments:

  1. Ładny kolor ;)
    Fajny.
    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. pięknie się prezentuje ten błyszczy :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ladnie się prezentuje w opakowaniu, ale ciężko porównać na tych zdjęciach before i after...

    ReplyDelete
  4. Wow ;o Ładne wygląda ten błyszczyk na ustach ;oo

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj :)

    ReplyDelete
  5. ładny kolorek :)


    www.blond-yasmin.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  6. Kiedyś taki miałam i mnie zaciekawił niestety nie kupiłam kolejnego, bo zapomniałam, ale dzięki Tobie biegnę jutro i kupuję :). Świetny blog :).

    www.ohjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ten błyszczyk ma cudny kolor.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wow sliczny efekt i cudne usta ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    ReplyDelete
  9. Piękny kolor :D
    Ja na początku tez mówiłam, że niemiecki nie jest taki trudny... a jednak okazał się trudny ;__;
    http://uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ciekawie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  11. truly luxurious thanks for sharing dear say would you like to follow each other? =) http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczny kolor :)
    Zapraszam do mnie: http://klaudia-duska.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.