Witajcie! (^ω^)

Trochę czasu mnie nie było, ale po prostu tak jak zapewniałam w jednym z poprzednich postów, gdy nadejdzie czas szkoły i nauki ja po prostu nie znajdę ani chwili aby tutaj napisać. A jak już bym nawet chciała to jest mi bardzo trudno wymyślić jakikolwiek temat, który by was zaciekawił. Mam w planach oczywiście zrobić recenzje paru produktów, ale mam również zupełnie inne jeszcze pomysły w jaki sposób mogłabym prowadzić bloga. Nie wiem czy uda mi się je zrealizować, ale możecie zauważyć, że już jakieś małe postępy są. Czyli kolejny nowy wygląd bloga, w którym czuję się teraz na prawdę świetnie. Nie zajęło mi dużo czasu robienie go, ale efekt jak najbardziej mi się podoba.

Zaczyna się już 3 tydzień szkoły, w sumie przyzwyczaiłam się już do tego wczesnego wstawania. Jeśli chodzi o plan to nie jestem za bardzo z niego zadowolona. Przez praktyki, które odbywają się w środę na resztę dni tygodnia są po prostu poupychane wszystkie przedmioty co skutkuje tym iż kończę zazwyczaj lekcje około 17 albo 18. Chociaż najgorsze co może być to wf na pierwszej godzinie lekcyjnej, który mam we wtorek, a w piątek aż dwa pierwsze wf! Jednak niestety zmian planu raczej chyba nikt żadnych nie przewiduje i zapewne nikt by się nie dostosował do naszej klasy, bo w końcu inne również mają nie za ciekawy plan. No ale takie są uroki chodzenia do technikum. W sumie to nie ma na co narzekać, przedmioty są podstawowe, dużo zajęć praktycznych przy komputerach więc jest dobrze. Niech ten rok do końca będzie dobrym rokiem. ♥

A teraz trochę pytań do moich czytelników: Jakie notki lubicie najbardziej czytać? Skąd bierzecie pomysły na napisanie kolejnej notki? I chciałabym was jeszcze prosić abyście podali mi jakieś ciekawe tematy, które mogłabym tutaj zrealizować.


Powyższe zdjęcie robiłam rok temu w październiku. Myślę, że idealnie przedstawia jesień. Także w formie małej animacji wydaje się być ciekawa i bardziej piękniejsza. Swoją drogą lubicie jesień? Jak dla mnie jest to moja ulubiona pora roku, ponieważ temperatura na dworze jest dla mnie idealna i mogę się ubrać tak w czym się po prostu dobrze czuję. Poza tym lubię również tę porę za to, że zdjęcia wychodzą fenomenalne. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić ich kilka w tym roku. W kolejnej notce postaram się napisać recenzję kosmetyków, które dostałam trochę czasu temu od firmy Quiz. Więc bądźcie na bieżąco. Ja się zbieram, bo muszę zobaczyć czy mam coś do nauczenia się lub do zrobienie, także miłego dnia.  (´ε` )♡

13 comments:

  1. to zdjęcia jest śliczne dawaj takich więcej:)

    ReplyDelete
  2. mnie się fotka podoba, może i gif bo tak zmieniają się barwy :)

    ReplyDelete
  3. Zdjęcie jest piękne <3

    niikablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. oj to rzeczywiscie plan nie zaciekawy
    my od. 7:10 do ok. 14:30
    oliilui.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ja też się już przyzwyczaiłam do wstawania :p

    ReplyDelete
  6. ale masz piękny wygląd bloga :) obserwuje
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jakie ładne zdjęcie ;)
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  8. Ja nie wytrzymałabym w szkole do 17-18..

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny ten twój blog:)
    jeśli chcesz żebym ja poleciła twój blog
    to wystarczy komentować moje posty
    także serdecznie zapraszam :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.