Witam wszystkich! 

Dzisiaj pierwszy dzień szkoły, dla niektórych powód do radości dla innych na pewno powód do niezadowolenia, gdyż nasze wspaniałe wakacje odeszły. Ja w sumie neutralnie do tego podchodzę, aczkolwiek przyznam, że jakoś nie chętnie chce mi się iść jutro do szkoły. Lekcje zaczynam na 9:10, niestety pierwszym wf-em. I ogólnie mam 9 lekcji, czyli kończę jutro szkołę o 17:30. Jakoś damy radę, a w środę będę miała już pierwsze praktyki poza szkołą. Jestem bardzo ciekawa jak będzie, na pewno relację przedstawię wam na blogu, jak tylko znajdę chwilę czasu. ♥ 

Postanowiłam zrobić post haul szkolny, aczkolwiek nie mam jakichś ciekawych rzeczy do szkoły, bo po prostu mam to samo co wszyscy inni. No ale cóż, dużo osób robi więc czemu ja nie miałabym zrobić? Przybliżę wam nieco moją wyprawkę do szkoły. :)

 


Stwierdziłam, że nie będę robiła każdej okładce zdjęcia, bo zeszytów jest w sumie 17 więc to by było bez sensu, dlatego wstawiłam takie tam kilka okładek. Haha z  tymi żabami i żyrafami są to moje ulubione zeszyty, ale jeszcze nie wiem do czego je wezmę. ;3 


A więc moje piórniki wyglądają tak. Ten czarny w różowe kropki był kiedyś kosmetyczką, ale postanowiłam go użyć do noszenia mazaków i paru innych rzeczy, a w tym mniejszym mam najpotrzebniejsze rzeczy potrzebne podczas zajęć, które możecie zobaczyć poniżej:

 



Także jak widać nie jest jakoś tego dużo i chyba nie ma tutaj żadnych rzeczy nadzwyczajnych. Oprócz tego kupiłam sobie również czarne tenisówki i jeszcze krem do rąk z ziaji. Ale nie wiem czemu zdjęcia się nie zgrały. A teraz pokażę wam co dziś przyniósł mi listonosz, a mianowicie kosmetyki od firmy Quiz. Myślę, że pojawią się jakieś recenzje, ale kiedy dokładnie tego sama nie wiem. Mam nadzieję, że uda mi się w jakiś sposób pogodzić blogowanie i naukę, tak abym mogła na wszystko znaleźć czas i abym była zadowolona z oby dwóch rzeczy. Więc możecie się spodziewać recenzji tych dwóch kosmetyków: 

 

Mam nadzieję, że notka się podobała i będziecie wpadać częściej. Dziękuję za komentarze i dodawanie do obserwatorów, jesteście niesamowici naprawdę! ♥ 

19 comments:

  1. Ale świetna temperówka ^^
    Te zeszyty z żyrafami są świetne xD
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ładne zeszyty. Nigdy jeszcze nie używałam tego typu korektora, który kupiłaś :)

    ReplyDelete
  3. Temperówka suuper i zeszyty też

    ReplyDelete
  4. Jaka słodka temperówka *Q*

    ReplyDelete
  5. Świetny blog!! piękne zdjęcia :)zapraszam do mnie!:) www.pannajoannak.pl :*

    ReplyDelete
  6. Piękne zeszyty :D
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  7. ale teraz są fajne rzeczy i zeszyty! :)

    zapraszam na ekspresowe ciasto! :)

    ReplyDelete
  8. A w jakim ty technikum jestes? I gdzie masz praktyki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem w technikum poligraficznym, no i praktyki mam w zakładzie poligraficznym. :)

      Delete
  9. Ale słodka ta temperówka :D
    Zeszyty w pieski uwielbiam!

    ReplyDelete
  10. Zeszyty i temperówka są świetne <3

    young-never-die.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Masz przecudownego bloga. Oj teraz to ja będę tu zaglądać :D

    http://vaaleriab.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super blog, na prawdę warty uwagi! :)
    http://sasanka-sasaanka1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. świetny post i zdjęcia zapraszam na nowy post :D

    photo-andyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ściskam kciuki, żeby ten rok szkolny był dla Ciebie udany!
    P.S.Przeurocza ta temperówka! ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.