Witajcie wszyscy! :) 

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją soczewek. Mam nadzieję, że notka się wam spodoba chociaż trochę. Wiem trochę długo nie pisałam, ale nie mogłam jakoś się zebrać w sobie. Lecz dzisiaj zrobiłam zdjęcia wszystkiego, więc czas opisać co nie co. Ci co lubią mnie na facebook, są na bieżąco wiedzą, że szykuje się jeszcze post: haul szkolny. Pojawi się on albo po weekendzie albo jeszcze w weekend. Sama nie wiem jak to będzie. Nie mam za bardzo co opisywać co u mnie itd. Więc przejdę od razu do recenzji. 



 

Jak widzicie soczewki dostałam w ramach współpracy od firmy geocolouredlenses.com Wybrałam sobie ten oto rodzaj: GEO NUDY COLOR CH-622 klikając w link możecie zobaczyć jak mniej więcej te soczewki wyglądają na kimś. Są to oczywiście 0, a więc muszę wam koniecznie powiedzieć, że są to moje pierwsze soczewki. Więc miałam mały problem z założeniem ich, na początku męczyłam się z godzinę i później sobie odpuściłam. Nie wiem czy sobie coś naciągnełam czy cokolwiek ale lekko miałam spuchnięte oko po kilku dniach postanowiłam spróbować założyć znów, udało się. Ale uczucie  które czułam mając ją w oku tak mnie denerwowało, że musiałam ją natychmiastowo wyjąć. Lecz dzisiaj gdy je założyłam i miałam na oku okołu 5 minut, przyzwyczaiłam się do nich i mogę śmiało powiedzieć, że to nie jest aż takie strasznie jak mi się wydawało. Zauroczyłam się w nich od pierwszego wejrzenia, na dziewczynie, która miała je na stronie. Tak strasznie spodobał mi się kolor jej oczu, ale zobaczcie jak wyglądają one na mnie.


 Na pierwszym zdjęciu w świetle dziennym, a na drugim z lampą błyskową. Patrząc teraz na te zdjęcia tam sobie myślę, że mam jakieś za małe źrenice albo soczewki mi się jakoś dziwnie przesunęły. Nie wiem, jak wiecie jest to mój pierwszy raz z nimi więc cóż. Pomimo, że nosiłam je dzisiaj z około 1h - 1,5h to są one wygodne tylko na początku trzeba się po prostu przyzwyczaić. Jestem bardzo z nich zadowolona mają one rok ważności także mam nadzieję, że będą mi dobrze służyć. Jak widzicie zdjęcia oczu nie są przerobione dlatego możecie zobaczyć jak one na prawdę wyglądają. Więc polecam każdemu takie soczewki, fajna zmiana, a ile daje radości i sprawia trochę trudu na początku. Zapraszam was na stronę z której są soczewki: geocolouredlenses.


I jak co myślicie o takich soczewkach? Podobają się wam? 

♥ . ♥

37 comments:

  1. Podobają mi się , i wyglądasz w nich bardzo fajnie. :)

    ReplyDelete
  2. Ja nigdy nie miałamm soczewek, więc raczej ciężko mi się wypowiedzieć. Chociaż Twoje mi się podobają ♥ Jak się je zdejmuje ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Że tak powiem, rozszerzasz oko i chwytasz dwoma palcami ją po prostu. :D

      Delete
    2. Soczewki możesz również zdjąć przesuwając je do wewnętrznego kącika oka ;) Ja mam zwykłe soczewki i o wiele wygodniej zdjemuje mi się je w taki sposób niż dwoma palcami ;) Śmiało możesz spróbwac. POzdrawiam

      Delete
  3. Ślicznie wyglądają :D

    Zapraszam do mnie :
    http://oligatorekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Są śliczne, oczy wyglądają w nich przepięknie ^^
    http://maly-wielki-swiat365.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ojeeejuśku jakie śliczne oczęta *_*
    od dawna myślę nad zakupem soczeewek, zawsze byłam ciekawa jak bymm wyglądała w innym kolorku :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Ale cudne te oczka. :)

    Jeżeli będziesz mieć czas i ochotę oczywiście, to odwiedź mojego bloga.
    Zapraszam.
    ________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Baardzo mi się podobają :) zawsze chciałam mieć niebieskie oczy, te soczewki to coś dla mnie ;)
    http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Dla mnie efekt naprawde jest dobry! :)

    ReplyDelete
  9. Gdzie udało Ci się dostać te soczewki? :)

    Miałam kiedyś takie mangowe, z tym że zielone :D Niestety nie wszystkie kolory są dostępne w dużych mocach, a ja niestety mam bardzo dużą wadę.

    ReplyDelete
  10. Świetny blog ^^ Wyglądasz cudnie, a soczewki naprawdę boskie :) Ja nie umiałabym się do nich przełamać mimo tego iż dają naprawdę niesamowity efekt ^^ obserwuję !

    ReplyDelete
  11. Ślicznie Ci w soczewkach :)
    Zapraszam do mnie na nowy post, dopiero zaczynam, więc każdy komentarz i obserwator jest dla mnie ważny :)
    + ja już obserwuję :)
    http://anotherworldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny blog. przyjemne i stonowane kolory :)
    obserwuję :))

    enigmaxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetny post ;)
    Super!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. fajne sa, ale jednak widac, ze to nie prawdziwe oko, a dokladniej jego wyglad :)

    oliillui.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. JA za bardzo nie lubię takich udziwnień, ale przyznam, że wrażenie robią (:

    www.realizuj.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bardzo fajne. Szkoda, ze nie dałaś zdjęcia bez soczewek dla porównania.

    ReplyDelete
  17. Wyglądają bardzo ciekawie, na imprezę super :)

    ReplyDelete
  18. Ale super:) www.femmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czytałam kiedyś, że wielkość źrenic zależy od światła :D Więc może dlatego są mniejsze. Ale ładnie wyglądasz w tych soczewkach :)

    http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Jeśli możesz, proszę kliknij w banner Sheinside na moim blogu, będę naprawdę wdzięczna!

    ReplyDelete
  20. cudny blog *-* ślicznie wyglądasz w soczewkach :D
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    klikniesz w baner i linki z sheinside bardzo mi na tym zależy!;*

    ReplyDelete
  21. Soczewki urocze,ale nie wiem czy bym sie na nie odważyla:D


    Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  22. wow , super blog ;*
    zapraszam do mnie - ŚPIEWAM
    http://www.alexwberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Cudne oczka:>
    Zapraszam:)
    http://crazyandcrazy19.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Bardzo mi się podobają:) są cudowne:)

    ReplyDelete
  25. ja bym chyba nie mogła nosić soczewek... bałabym się je założyć i w ogóle...

    ReplyDelete
  26. fajnie to wygląda, mnie by się przydały soczewki ale korekcyjne niestety

    ReplyDelete
  27. You are a good looking girl, and you look amazing in all the color shades but Lacelle Contacts will look more stunning on you.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.