Witajcie! 

Dzisiaj przychodzę do was z postem czysto kosmetycznym. Czyli zrecenzuje kosmetyki, które otrzymałam od firmy Mariza. Miałam w planach zrobić każdą recenzję po kolei, ale niestety muszę je zrobić teraz wszystkie aby móc, wysłać link zwrotny. Myślałam, że czas na napisanie recenzji jest nie ograniczony, dlatego porozkładałam sobie mniej więcej kiedy napiszę jakąś notkę. A tutaj taki psikus, dlatego ta recenzja będzie taka obszerna ale w minimalnym stopniu zmniejszona. Bez żadnych dodatkowych zdjęć.


1 - Recenzja tutaj
2 - Recenzja tutaj
3 - Rozświetlająca baza pod makijaż (25zł / 15 ml.)
Baza ta ma bardzo przyjemny zapach. Jest bardzo delikatna i fajnie mieni się nie buzi. Po nałożeniu jej podkład na prawdę świetnie rozprowadza się na twarzy. Jeśli chodzi o to czy cera ma promienniejszy wygląd to w sumie patrząc pod słońce można zobaczyć drobinki brokatu. Oczywiście przedłuża trwałość podkładu, jest w bardzo fajnym pojemniczku z dozownikiem co ułatwia nakładanie. Po nałożeniu produktu twarz jest bardzo miła w dotyku, miękka. Moim zdaniem świetny produkt i warty polecenia.
4 - Matująca baza pod makijaż (28,80zł / 15ml.)
Ja otrzymałam próbkę tej bazy i w sumie jestem bardzo zadowolona. Moim zdaniem bardzo dobrze matuje cerę, nie widać żadnych niedoskonałości. Producent wspomina o witaminie E dzięki której nasza skóra nie jest przesuszona. Idealnie rozprowadza się na niej podkład. Również po niej skóra jest jedwabista w dotyku. Polecam jak najbardziej. 
5 - Korygująca baza pod makijaż ( 25,60zł/ 15ml.)
Próbka, którą otrzymałam jak widzicie na zdjęciu jest koloru zielonego. Baza ta zawiera ekstrakt z ginko biloga, dzięki któremu wzmacnia i uelastycznia ścianki naczyń krwionośnych. Sprawia, że czerwone miejsca są mniej widoczne - co jest prawdą. Jest jak dla mnie idealna, bo ja mam problem z zaczerwieniami, a dzięki niej nie widać zupełnie nic. Podkład również idealnie się rozprowadza bez zastrzeżeń. Przedłuża trwałość makijażu. Również polecam. 

Jeśli chodzi o ceny tych baz myślę, że nie kosztują one zbyt dużo. Pojemniczek 15 ml, bazy rozświetlającej starcza mi do teraz. A używam jej od 3 miesięcy. Także moim zdaniem ogromny plus!

6 - Olejek przyspieszający opalanie ( 6zł/ 80 ml)
 Produkt ten jest na prawdę świetny. Po kilku godzinach na słońcu jesteśmy opalone na brązowo, a nie spieczone. Jest on niesamowicie wydajny, aczkolwiek nie pasuje mi opakowanie - przelałam z zwykłej buteleczki do dozownika, dzięki czemu łatwiej jest mi go rozprowadzić na ciele. Ma całkiem przyjemny zapach nie odrzuca. Można powiedzieć, że również bardzo dobrze nawilża on skórę. Uwielbiam ten produkt i myślę, że będę po niego sięgała dużo częściej. :)
7 - Żel wyszczuplający (12,50zł / 200ml)
Bardzo przypadł mi do gustu, jego zapach jest bardzo przyjemny taki cytrusowy. Jeśli chodzi o konsystencje jest wspaniała, żelowa - niestety się lepi więc trzeba po niej myć dłonie.  Po nałożeniu nasza skóra jest napięta i bardziej sprężysta. Jeśli chodzi o cellulit został on mniej więcej zmniejszony z czego jestem bardzo zadowolona - ale to może być również efekt ćwiczeń, które robiłam podczas używania tego żelu. Nie zauważyłam innych efektów, ale nie sądziłam, że w ogóle coś zdziała, a jednak. Używałam go przez około 2 miesiące, a mniej więcej jeszcze połowa butelki mi została. Cena również nie odstrasza, także każdemu polecam, kto chciałby mieć bardziej jędrniejszą skórę i pozbyć się chociaż trochę cellulitu. 
8 - Matujący podkład ( 11,90zł / 30ml )
Produkt ten jest moim zdaniem idealny na lato, ponieważ jest lekki. Podczas nakładania stapia się z naszą skórą, nie zostawia na niej tzw. filmu. Niestety podkład po mniej więcej 2/3 h nie matuje naszej skóry tak jak od razu po nałożeniu. Plusem jest również całkiem przystępna i niska cena. Opakowanie nie jest złe, ja zazwyczaj używam fluidów właśnie w takim opakowaniu - zwykła tubka, łatwo z niej wyjąć nawet to co pozostanie. Nie ma jakiegoś odstraszającego zapachu, jest przyjemny.  



Jeśli chodzi o lakiery tej firmy, to jestem z nich bardzo zadowolona. Nie dość, że wspaniałe kolory to mogę się nimi zachwycać nie tylko pod tym względem. Są one jak dla mnie idealne, pięknie rozprowadzają się na paznokciach, doskonale kryją. Konsystencja nie jest zła. Całkiem długo utrzymuje się na moich paznokciach, nie odpryskuje. Cena ich również nie jest duża. I najważniejsze to jest to, że bardzo szybko schnie. 


Glamour Line, Lip Gloss (Błyszczyk do ust) - ( 7,80zł / 8ml )
Dostałam również do przetestowania błyszczyk. Niestety ich nie lubię, no ale.. Co mogę o nim powiedzieć. Zapach jego jest mniej więcej owocowy, w sumie nadaje ładny połysk na ustach i lekki odcień. Nie klei ust, a to dla niego ogromny plus. Usta wyglądają naturalnie. Opakowanie bez zarzutów, raczej jak każdy błyszczyk. Łatwo się rozprowadza, ma świetną gąbeczkę. 
A teraz na koniec coś o firmie Mariza:
Jesteśmy polską Firmą (Wytwórnią Kosmetyków ), w której rejestracja jest całkowicie darmowa /nie ma żadnego haczyka/ więc nic się nie ryzykuje- a wiele mamy do zaoferowania :

- zamawiasz produkty, korzystając ze specjalnego 30% rabatu podstawowego. Możesz więc kupować kosmetyki wyłącznie dla siebie w bardzo atrakcyjnych cenach
- polecając i sprzedając produkty innym, zarabiasz realnie 30%, czyli różnicę między ceną katalogową a Twoją ceną zakupu. Zwiększając swoje zakupy możesz otrzymywać dodatkowe bonifikaty
- zajmując się budową własnej struktury sprzedaży Twój zysk wzrasta. Otrzymujesz dodatkowe bonifikaty od obrotu tworzonej Grupy Osobistej oraz bonusy w generacjach od kolejno odłączanych Grup Liderskich.
- darmowa rejestracja ( bez konieczności wykupywania pakietów startowych jak w innych firmach )
- bezpłatne katalogi
- Brak limitu zamówień i obowiązku comiesięcznego ich składania !!!
- Możliwość rezygnacji ze współpracy w każdym momencie, bez podawania jej przyczyny !!!

zapraszamy do Nas - wypełnij Formularz Rejestracyjny tutaj http://www.mariza-kosmetyki.eu/dolacz.php

( nr dowodu osobistego nie jest obowiązkowy )

Do niczego Cię to nie zobowiązuje. Nic nie musisz. Ani kupować starterów, ani regularnie zamawiać.
Twoje dane będą chronione przez firmę MARIZA. Nikt nie będzie Cię nękał telefonami czy mailami.
Zamawiasz kiedy zbierzesz zamówienia lub kiedy skonczą Ci się kosmetyki.
 
_________________________________________________________________________

Dziękuję wam Kochani na prawdę bardzo za każdy komentarz i obserwowanie, za niedługo możecie się spodziewać kolejnej notki, ponieważ mam trochę pomysłów w głowie. Mam nadzieję, również, że pomimo iż notki nie pojawiają się regularnie i zbyt często nadal będziecie moimi obserwatorami. Niestety za niedługo znów będzie tak, że bardzo rzadko będę się tutaj pojawiać ze względu na szkołę. Aczkolwiek postaram się rozplanować tak weekend, że znajdę czas na napisanie czegoś tutaj. ♥ 

40 comments:

  1. Bardzo fajne kosmetyki . Myślę , że się na jakiś skuszę ;)
    Pozdrawiam
    caat-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bardo lubię kosmetyki z tej firmy :)

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne kosmetyki :) mam kilka z tej firmy i sobie je chwalę :)

    ReplyDelete
  4. jej, fajne dostałaś!
    Lubię te kosmetyki id nich ;3

    ReplyDelete
  5. fajne kosmetyki, ja dopiero poznaję marizę.
    Z przyjemnością obserwuję Twój blog

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne kosmetyki :)
    Jak nawiązałaś współpracę z tą firmą?

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  7. świetne kosmetyki . ^^
    werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajne kosmetyki :)
    Bardzo mi się podobają lakiery.
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zaciekawiła mnie ta baza rozświetlająca pod makijaż. Jeszcze nie miałam styczności z kosmetykami mariza i muszę to w końcu zmienić :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. mariza jest cudowna sama posiadam kilka ich kosmetyków:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. co do lakierów - mają mały minus bo odbarwiają.. mam niebieski i zielony.

    ReplyDelete
  12. Lakiery do paznokci bardzo mi sie podobają :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. uff ale się naczytałam. nawet nie wiem jak to skomentować ;) śliczne są te lakiery <3
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  14. miałam ten niebieski lakier ,ale farbował trochę ;/
    http://regebox.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I loved the nailpolish

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  16. Te lakiery są świetne. Przepiękne kolory. :o
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajne są te kosmetyki, bardzo lubię tą firmę :D.

    ReplyDelete
  18. Byłam jakis czas konsultantka, ale zrezygnowałam -,-

    ReplyDelete
  19. wow ale dużo tego ;o

    ReplyDelete
  20. Fajne kosmetyki, dużo ich :)
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://desenflamme.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. dużo tych kosmetyków ;) ale fajnie,fajnie
    pozdrawiam,monika

    ReplyDelete
  22. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej firmy, ale sądząc po pozytywnych opiniach na ich temat są świetne:)

    ReplyDelete
  23. Lakiery mają śliczne kolorki :)

    ReplyDelete
  24. Rozświetlająca baza pod makijaż idealna <3

    ReplyDelete
  25. Nie używałam! :)
    our-individual-world-of-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Nie miałam kosmetyków z tej firmy. ;)

    ReplyDelete
  27. Fajnie. Lakiery ciekawie wyglądają :)
    Świetny blog *.*

    ReplyDelete
  28. Słyszałam o tej formie, niestety nie miałam żadnego kosmetyku;)
    Lakiery mają piękne kolory!

    ReplyDelete
  29. Fajna notka, bardzo podoba mi sie jak piszesz :)
    Mam pytanko, odpisz u mnie na blogu - za wspolprace z Sheinside ile mialas rabatu czy dolarow do wydania? :D
    Moze wzajemna obserwacja? :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy.

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam kosmetyki tej firmy;)

    ReplyDelete
  32. podobają mi się lakiery:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. lakier czerwony piękny *.*
    może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam ! <3

    ReplyDelete
  34. Muszę przejrzeć ofertę może znajdę coś dla siebie

    ReplyDelete
  35. Przeglądałam ostatnio ich katalog i chyba pokuszę się na kilka lakierów do paznokci, bo kolorki mają na prawdę śliczne !

    Obserwuję :D

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    XOXO

    ReplyDelete
  36. Zapraszamy do zakupów: http://sklep.mariza-kosmetyki.com.pl/

    ReplyDelete
  37. Może jakiś nowy artykuł na temat opalania? Szukamy właśnie jakiś produktów

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.