Witajcie Kochanie! 


Pierwszą ważną informacją jest to, że od dzisiaj możecie być na bieżąco ze mną na facebooku, po prawej stronie możecie klikać lubię to. Oczywiście nikogo nie namawiam, jest to wasza własna decyzja, aczkolwiek miło by było jakby znalazło się parę osób, które chciałyby zaobserwować tego fanpage, aczkolwiek nie jestem do końca aż tak przekonana do niego. Martwi mnie parę spraw związanych z tym, no ale mam nadzieję, że nic przykrego się nie wydarzy. Kolejną rzeczą jest to iż wpadłam na pewny pomysł, który przedstawię wam za niedługo na blogu. Muszę go jeszcze dopracować i parę rzeczy przemyśleć na ten temat, nie wiem czy wam się spodoba, no ale mam nadzieję, że jednak parę osób się znajdzie, które będą chciały wziąć udział w tym, jeszcze będę musiała zobaczyć czy niczego takiego podobnego nie było gdzieś w świecie internetu. A dzisiaj przychodzę do was z kolejnym tagiem, zostałam nominowana do niego 21 lipca, przez http://scars-on-the-psyche.blogspot.com, dziękuję ci bardzo za nominację. ♥


1. Jesteś śmiertelnie chora/y, co robisz?
Gdybym się dowiedziała, że mam np. 24h do swojej śmierci to na pewno chciałabym spędzić ten czas z rodziną i najbliższymi mi osobami. Postarać się w tym dniu spełnić wszystkie swoje marzenia, a następnie później gdzieś odejść, aby żadna z osób mi bliskich nie mogła patrzeć na  to jak umieram.

2. Często jesz płatki z mlekiem?
W sumie nie jadam ich ostatnio.

3. Ulubiony napój, dlaczego?
W sumie dla mnie najlepsza jest jakaś woda. Nie ważne czy gazowana czy niegazowana. A dlaczego? Ponieważ raczej tylko ona potrafi ugasić pragnienie, niż te wszystkie słodzone napoje które sprawiają, że jeszcze bardziej chce się pić.

4. Trzy najważniejsze osoby w twoim życiu.
Nie umiem wybrać trzech najważniejszych, bo jest ich o wiele więcej. Mogłabym podzielić to tak: rodzina, mój chłopak i moja przyjaciółka.

5. Często krzyczysz?
Ostatnio rzadko, ale jak się zdenerwuję potrafię trochę nakrzyczeć na kogoś nie słusznie. Ale przynajmniej przechodzi we mnie wszystko to co od dawna się zbierało.

6. Wolisz odpowiadać czy pytać?
Wolę odpowiadać, zadawanie pytań jest dla osób bardziej kreatywnych, aczkolwiek czasami lubię pytać o coś osoby dopiero co poznane.

7. Opisz siebie.
Chyba najtrudniejszy podpunkt jaki może być. Trudno jest mi opisać siebie. W sumie jestem całkiem zamkniętą osobą w sobie, nie umiem wyrażać własnego zdania, dużo rzeczy się boję i za dużo przejmuję się przyszłością.

8. Czy w miłości różnica wiekowa ma znaczenie?
Wydaje mi się, że nie.

9. Co zrobiłabyś/ zrobiłbyś mając milion złotych?
Na pewno kupiłabym sobie dom, psa, kota, samochód i kilka innych rzeczy. I wyjechała do Japonii - bo to chyba jak na razie dla mnie największe marzenie!

10. Gdzie chciałabyś/ chciałbyś mieszkać w przyszłości?
Cóż na pewno nie w tym kraju, miejscu co obecnie. Nie wyobrażam sobie spędzić tutaj resztę życia, bo tu na prawdę nie ma przyszłości. Chciałabym zamieszkać gdzieś w Japonii, Korei ewentualnie w Norwegii. Są to chyba miejsca, które najbardziej mi się podobają.

11. Na twojej twarzy częściej widnieje radość czy smutek.
Szczerze powiedziawszy jest to pół na pół. Z racji tego, że ja na prawdę mam straszne humory, to raz mogę się śmiać, a zaraz być smutna. A wszystko przez to, że np. zacznę myśleć o tym co by było gdyby. 

A pytania które wymyśliłam już parę miesięcy temu znajdują się tutaj. Także zapraszam każdego do tego tagu.



'' Bo najważniejsze jest to aby być sobą. ''

53 comments:

  1. Fajnie że masz fanpage na pewno wpadnę ;)

    ReplyDelete
  2. Fajne odpowiedzi <3
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. <3
    supcio, bo nie wiem co napisać poprostu ^_^
    http://hipepepeople.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Przy większości pytań odpowiedziałabym tak samo :D

    ReplyDelete
  5. a ja tam jakos chce zostac w Polsce i nie chce nigdzie wyjezdzac ;p

    ReplyDelete
  6. Gratuluje nominacji :)
    Także obserwuje :*

    http://usandaboutus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hueh, też mam Fanpage. :)
    https://www.facebook.com/pages/Julkaa/636877629669385

    No a co do tagu, to pewnie odpowiedziałabym bardzo podobnie. :))

    ReplyDelete
  8. ja kiedys bardzo nie lubilam pic wody zwyklej, a teraz jest to moj ulubiony napoj :)

    ReplyDelete
  9. Interesujące odpowiedzi :) i z częścią zdecydowanie bym się zgodziła :) wodę zwykłą uwielbiam

    ReplyDelete
  10. Hej ,świetny blog chętnie będę tu zaglądać częściej ;-)

    Obserwuję i liczę na rewanż

    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja też kocham pić wodę! :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gratuluję nominacji ;)
    Fajne odpowiedzi ;d
    Pozdrawiam ;)

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. tez uwielbiam wode i praktycznie tylko ja pije :D

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na te pytania, strasznie ciekawie się czytało

    Obserwujemy ?
    Zapraszam do mnie , miło by było gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :)
    http://life-kate-kaate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. śliczna :*

    Zapraszam : tynka-blog.blogspot.com i tynkaa-agaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Fajne odpowiedzi :D
    Śliczne zdjęcia ;)
    Może obserwujemy ? ^^ jaa już :3
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Hm... kreatywne odpowiedzi :D
    Osobiście kocham Norwegię <3
    Śliczne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piekne zdjecia, gratuluję nominacji <3.

    ReplyDelete
  19. Japonia, Norwegia - mmm :) Też chciałabym mieszkać gdzieś za granicą, na pewno nie w miejscu gdzie zamieszkuję obecnie. Ogólnie ciekawe odpowiedzi ;) śliczne zdjęcaa. pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  20. Ja tam nie bawię się w takie zabawy :)

    Skomentujesz i zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło! --> SESZEL.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  21. Bardzo ciekawe pytania dostałaś! I ciekawe odpowiedzi! :)

    ReplyDelete
  22. http://opisy-kosy.blogspot.com/ <-- skomentujesz ?

    Odwdzięczę się. Z góry dziękuję ;*

    ReplyDelete
  23. ja włosow z dlugosci nie tykałam :) co widac na zdjeciu, tylko mocno scieniowałam i grzywke fakt scielam :)

    ReplyDelete
  24. Dwa pierwsze zdjęcia są ładne :)
    Super nominacja :D

    ReplyDelete
  25. Ciekawe pytania :)
    Płatków z mlekiem też nie jadłam już od nie wiem jak długiego czasu.
    Również chciałabym mieszkać w innym kraju :)

    ReplyDelete
  26. PRETTY PICS AND YOU LOOK PRETTY TOO!,YOUR BLOG IS VERY SWEET,NEW FOLLOWER, HOPE YOU LIKE MINE :)

    ReplyDelete
  27. GENIALNE FAJNIE ZDJĘCIA SUPER DOBRANE KOLORY ŚLICZNIE ZAPRASZAM http://ewefiu1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Hihi kilka odpowiedzi mamy podobnych ^^
    Super zdjęcia <3
    http://klaaudik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Piękne macro! Świetny blog.

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja natomiast zrezygnowałam z fb, nie miałam za bardzo czasu aby na bieżąco go prowadzić.

    ReplyDelete
  31. bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam <3

    tojanatka.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. genialne zdjęcia<3
    strasznie zaciekawiłaś mnie tymi odpowiedziami:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Z wielką przyjemnością polubiła bym Twoje fb ale jest jakiś błąd..
    Zdjęcia mi się podobają.. a co do pomysłu to na pewno się nam spodoba :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ciekawe odpowiedzi oraz śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia oraz ciekawy tag! :)

    Angelikaa-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. bardzo ciekawe odpowiedzi i gratuluję nominowania :)
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę! :* :)

    ReplyDelete
  37. Świetne odpowiedzi :)
    Ładne zdjęcia xd
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  38. podziwiam Cię za to, że pijesz wodę i zdajesz sobie sprawę, że te gazowane napoje nie gaszą pragnienia. dla mnie woda ma okropny smak (zniosę tylko smakową) a gazowane napoje uwielbiam mimo że faktycznie chce mi się po nich jeszcze gorzej pić xD btw. tez wolę odpowiadać na pytania :D

    ReplyDelete
  39. Dzięki za udział w akcji "Obserwujmy się!". Zatem przechodzę do kontynuacji i ... obserwuję! :D

    ReplyDelete
  40. ciekawi mnie twój pomysł ; )

    ReplyDelete
  41. Ładne zdjęcia i fajne odpowiedzi :)
    ________________________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Fajne odpowiedzi i super post :)

    http://www.pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Dziękuję za udział w mojej akcji "obserwowanie za obserwowanie". Właśnie odpowiedziałam na twoją obserwację.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.