Witajcie Kochani! 

Dziś jest 200 post, jak ten czas szybko leci. W planach napisanie notki trochę takiej innej, w sumie jeszcze nie wiem na jaki temat, ale za kilka dni na pewno jakaś się pojawi. A dzisiaj, bo dawno nie pokazywałam wam żadnych ciekawych sklepów, a aktualnie znalazłam fajny więc chcę się z wami nim podzielić. Więc zapraszam do oglądania. I proszę o klikanie w banner tego sklepu. 

Jest to kolejny sklep z odzieżą Azjatycką, którym się na prawdę bardzo zauroczyłam. Wholesale Clothing from China ♥ Jest tam na prawdę ogromny wybór!  Gdybym mogła wszystko bym z tego sklepu przygarnęła, zapewne jak większość z was. ;-D Women's Clothing ♥ Znajdziecie tam różne fajne sweterki, bluzki i wiele innych rzeczy wartych uwagi. Ale na dodatek znajdzie się też coś dla mężczyzn. Men's Clothing ♥ Bardzo podobają mi się koszulki jak i kurki różne. Zresztą poniżej zobaczycie parę rzeczy z tego sklepu. Jednak chciałabym was prosić o kilkanie w powyższe linki. Jeśli ktoś też potrzebuje klików, śmiało pisać a odwdzięczę się tym samym. Można tam nawet kupić sukienkę ślubną. Best Wedding Dresses ♥ Ale najbardziej oprócz ubrań przypadła mi do gustu biżuteria, która jest na prawdę ładna i  można powiedzieć, że taka zupełnie inna, inspirująca i ciekawsza.

 

28 comments:

  1. fajne ^^

    zapraszam do siebie na smaczne pesto :)

    ReplyDelete
  2. świetne rzeczy;o

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Całkiem niezły ten sklep!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Niektóre te sklepy wydają się bardzo fajne , o niektórych nawet nigdy nie słyszałam :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. gratuluję 200. postu, mi jeszcze trochę brakuje :P

    ReplyDelete
  6. Na pewno tak zajrzę :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Oby jeszcze więcej takich postów :3
    + jak chcesz wpadnij do mnie :)
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com
    Pozdrawiam
    J

    ReplyDelete
  8. Skomentujesz ? :D http://my-world-my-dreams-olaaa.blogspot.com/2013/08/blog-post_12.html

    ReplyDelete
  9. Świetnie mają te rzeczy. Klikłam (:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne rzeczy! :)
    Również obserwuję i zapraszam ponownie ;*

    Angelikaa-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. na pewno przejrze sklepik:) moze cos nawet wybiorę :*

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładny asortyment mają :)

    ReplyDelete
  13. nie lubię azjatyckiej odzieży. Kiedyś kupiłam sweterek Japan Style na allegro i co się okazało, że miał za krótkie rękawy, teraz muszę je podwijać :D

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie zależy wszystko od tego na jakiego sprzedawce się trafi. Ja zamówiłam bluzę z uszkami. Miała być ciepła i gruba, a przyszła cienka i prześwitująca. >.<

      Delete
  14. Lubię sklepy z odzieżą azjatycką :)
    Poklikałam ;)

    ReplyDelete
  15. 1szy raz słyszę o tym sklepie ;D ale wydaje się ciekawy :) więc pewnie trochę posiedzę na nim a kurde.. miałam już iść spać :D

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Gratulacje dwusetnego posta! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. fajny blog.dodałem cie do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com.. i w miare mozliwosci prosze o dodanie do obserwujacych..pozdrawiam-stankoos.dziekuje..

    ReplyDelete
  18. Świetnie ubranka ♥

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    juliee-juli2001.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Dziękuję za komentarz na blogu <3. Fajny sklep ,może coś kupię. Zaobserwowałam i będę odwiedzać. Gratulacje z powodu 200 postu <3. mint-leopard.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. dziękuję za komentarz :)
    nie słyszałam o tym sklepie, a wygląda na bardzo fajny :) muszę go obczaić ;d

    http://bizuteriamka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. W miarę fajne! Strasznie podoba mi się sukienka i bransoletka z krzyżykiem. Ja już obserwuję, więc teraz zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    treletomorele.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudne rzeczy *o* Słyszałam już o tym sklepie na wielu blogach :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.