Cześć wszystkim! ♥ 

O dziwo mam dzisiaj taki jakiś duży zapał do napisania kolejnego postu, że w sumie czemu by nie. Tak jak w poprzednim poście obiecałam dzisiaj będzie recenzja odżywki do włosów Mariza. Ale za nim do tego przejdziemy to chcę podziękować każdej osobie, która na mnie zagłosowała w konkursie. Ale chciałabym aby kto jeszcze nie wie, po prawej stronie znajduje się zdjęcia ''proszę o głosy'', kliknij cie na nie, a przeniesie to was do strony na facebook'u z konkursem. Jestem wam bardzo wdzięczna za każdy głos. ♥ Niestety nie wiem czemu, pomimo, że parę osób pisało mi, że zagłosowało to nadal liczba, na tej stronie, równa jest 0. Być może aktualizuje się to jakoś później? No nie wiem, zobaczymy. Pod poprzednim postem miałam również aż 51 komentarzy, ogromna liczba. Zaraz się zabiorę za wchodzenie na wasze blogi, bo dzisiaj nie miałam jeszcze czasu. I od tamtego postu przybyło 12 nowych obserwatorów - Dziękuję raz jeszcze! :)


Odżywka do włosów Aloes & Jedwab. 

Opis producenta: Odżywka przeznaczona do pielęgnacji włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania się. Aloes działa normalizująco i łagodząco na skórę głowy, reguluje wydzielanie sebum. Olej ze słodkich migdałów intensywnie odżywia oraz nawilża włosy, nie powodując ich obciążania. Proteiny jedwabiu i d - pantenol regenerują, wygładzają oraz uelastyczniają ich strukturę, zmniejszając łamliwość oraz podatność na uszkodzenia. Chronią także przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Odżywka sprawia, że włosy stają się lekkie, lśniące i naturalnie wzmocnione. 
 

Cena: 13,90zł / 250ml

Moja opinia: Konsystencja tej odżywki jest bardziej zbita, przez co nakładanie ją na włosy nie jest łatwe. Jeśli chodzi o zapach jest taki lekko słodki-aloesowy. Jak widzicie jest to wersja mini, buteleczka średnio poręczna, trudno jest z niej wydobyć tą odżywkę, trzeba się trochę namachać. A jeśli chodzi o jej działanie, nie przypadła mi do gustu niestety. Moje włosy po niej stały się sztywne i takie przeciążone. Włosy ani nie były nawilżone ani wygładzone. Były jeszcze bardziej przesuszone niż przed zastosowaniem jej. Więc mogę powiedzieć, że ten produkt niestety nie przypadł mi do gustu. Z czego możecie zobaczyć na zdjęciach, że nie została więcej razy użyta. 



Możesz zostać tylko Klientem Bezpośrednim i kupować kosmetyki z 30% zniżką bez żadnych zobowiązań i bez opłat wstępnych .
 
W razie zainteresowania Zapraszamy do wypełnienia Formularza Rejestracyjnego tutaj:  http://www.mariza-kosmetyki.eu/dolacz.php
 
( nr dowodu osobistego nie jest obowiązkowy )
 
Po rejestracji na podany adres e-mail przesylamy Poradniki i materiały  . Na adres domowy wysyłamy Bezpłatny Katalog .
Rejestracja jest darmowa i do niczego nie zobowiązuje. Można zrezygnować w każdym momencie bez konsekwencji.
 
 
_____________________________________________________________________________
A teraz chcę przejść do następnej części notki jakim jest moje must have. Jest parę rzeczy, które chciałabym mieć w swoim posiadaniu do końca tego roku. Zobaczymy jak to wyjdzie i co będę mogła odhaczyć z tej listy. Zapewne ta lista zmienia się u mnie z miesiąca na miesiąc, więc być może będę ją aktualizowała właśnie co miesiąc. Mam nadzieję, że taki rodzaj postów również wam się podoba. Zapraszam do oglądania.


1 - Priorytetem w sumie jest lepszy telefon, bo ten który aktualnie posiadam już się powoli rozsypuje. Marzą mi się te dwa modele, które widzicie na obrazku, cóż ale raczej będę musiała wybrać zupełnie inny niż taki o którym marzę. 
2 - Jakieś jesienne botki na płaskim obcasie. Tylko jeszcze nie jestem zdecydowana na kolor. Ale być może będzie to brąz, bo będzie lepiej pasował do kurtki. Ale z drugiej strony wolałabym czarne, które by lepiej pasowały do innych outfitów. 
3 - Białe i czarne rurki! Ale to obiecałam sobie kupić po pewnych zmianach, które mam nadzieje, za niedługo zajdą. Poprzez moją determinację i silną wolę myślę, że jestem w stanie osiągnąć wszystko.
4 - Jakby na to nie patrzeć nie pamiętam z ostatnich kilku lat abym miała jakąś fajną koszulkę z długim rękawem. Czas to zmienić, a przyda się na zimniejsze dni jesienią.
5 - Sweter, mniej więcej takiego kroju lub taki wydziergany - kolory które mi się marzą to róż, miętowy i błękitny. Może znajdę gdzieś takie wymarzone swoje sweterki. Ich nigdy dość!
6 - Ostatnio przechadzając się po New Yorkerze natrafiłam na wspaniałe cudo w którym od razu się zakochałam i które muszę mieć choćby nie wiem co! A jest to futrzana kamizelka, z pomponami, a na dodatek zakładając kaptur widnieją cudowne uszka! Mam nadzieję, że nie zniknie zbyt szybko z półek sklepowych, bo jak na razie nie mogę sobie na nią pozwolić.

Dziękuję każdemu kto przetrwał w czytaniu tej notki. Chciałabym jeszcze raz prosić was abyście wchodzili na strony, które podam poniżej. Jeden link jest od sklepu, im więcej wejść tym może uda mi się współpracować z tą firmą, a drugi chciałabym was prosić o głosy. ♥ Także dobrej nocy lub miłego dnia. ( o . o ')

--> kliknij <--

56 comments:

  1. świetny post jak zawsze. Nie używałam jeszcze takiej odżywki. + http://ilikeiting.blogspot.com/ zapraszam na nowy post. Dzięki.

    ReplyDelete
  2. taką kamizelkę sama bym sobie sprawiła :)

    ReplyDelete
  3. chyba wypróbuję tą odżywkę, zapraszam do mnie i do obserwacji www.inszaworld.blogspot.com , ja obserwuję :)

    ReplyDelete
  4. Naprawde swietne rzeczy :) grauluje pokazniej lizby komentarzy i blogowych sukcesow!

    ReplyDelete
  5. Ja jakoś nie mogę się przekonać do produktów tej firmy. Nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się z produktami, które czasem sprzedają te nachalne panie w centrach handlowych. Wiesz, że niby kupisz balsam, a dostanie 30 innych kosmetyków gratis, ale niestety bardzo wątpliwej jakości;)

    ReplyDelete
  6. Może wypróbuję ;)
    A co do must have to też muszę mieć 2 i 4 ! :)
    Świetny blog, śliczny design !

    veniice.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Też myślę nad kupnem iPhone ;d widziałam tą kamizelkę w New Yorkerze :D poklikałam ;d

    ReplyDelete
  8. buty świetne! :)

    zapraszam do mnie:)
    joyofthefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nie natknęłam się z tą odżywka i mam nadzieję , że się nie natknę :) świetnee must have .
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kliknęłam :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super ciuszki :*** <3 zapraszam na konkurs do wygrania 100 $ do wykorzystania w sklepie Persunmall :* http://modnesisterki.blogspot.com/2013/08/giveaway.html

    ReplyDelete
  12. Śliczne ciuchy. ;3
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nie miałam nigdy tej odżywki. Po tym co przeczytałam nawet się nie skuszę :p
    Zapraszam:

    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. fajnie tu ;)
    zapraszam do obserwowania
    http://kurvamacc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Mi również przydałby się nowy telefon ;p A te botki które pokazałaś są świetne :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. moja lista must have jest podobna ;)

    ReplyDelete
  17. mam takie samo zdanie jak ty na temat tej odżywki.
    magdatheshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Fajna notka. ;)

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetne są te rzeczy ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fajny blog, miło się czyta. Jakim aparatem robisz zdj.? Obserwujemy? :)
    http://otwarcinawszystko.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super ta futrzana kamizelka na końcu. Taka słodka. ;D

    Obserwujemy?
    Daj znać u mnie.

    http://lovelyblogerek.blogspot.com/

    Pozdrawiam! ;**

    ReplyDelete
  22. butki!!! <3 co do odżywki ja mam swoją sprawdzoną i już chyba nie zmienię:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  23. Odżywki nie używałam i po Twojej recenzji raczej nie zakupię.
    Co do listy must have w rzeczy z punktów 1, 2, 4, 5 też chciałabym się zaopatrzyć :)

    ReplyDelete
  24. Witam, bardzo dziękuję za komentarz, oczywiscie bede zagladac czesciej i dodaje do obserwowanych licze na to samo, buziole:*

    ReplyDelete
  25. oj ja też bym musiała zainwestować w lepszy telefon, niestety. ;)

    ReplyDelete
  26. słyszałam dobre opinię na temat tego produktu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cóż w sumie każdy ma inne włosy. Na moje zadziałała ona niekorzystnie. :(

      Delete
  27. Świetne must have ;)
    Nie słyszałam jeszcze o tej odżywce :D
    liczi-or-liczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajny post ;)
    http://youngliarsxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ten sweterek jest przepiękny (nr. 5). Szkoda, że odżywka się nie sprawdziła.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. zaobserwowałm Ci bloga i liczę na to samo modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  31. Przydatna recenzja :) Chociaż nie używam takich odżywek będę wiedziała, żeby odradzać znajomym.
    Co do szóstego Must haves'u właśnie też widziałam, ale w House'ie chyba c:

    ReplyDelete
  32. Fajnie się czytam tą recenzje, dobrze piszesz :)
    buuczi.blogspot.com - zajrzyj :) jak chcesz możemy obserwować :)

    ReplyDelete
  33. Fajna recenzja, masz dobry gust :)
    so-maraaa.blogspot.com >pozdrawiam, obserwujemy ?

    ReplyDelete
  34. świetne rzeczy, szczególnie ostatnia futrzana kamizelka :)
    śliczny masz wygląd bloga ;)

    ReplyDelete
  35. dzięki za odwiedziny i komentarz. ;)

    ReplyDelete
  36. mam podobną listę must have co ty:)
    mam swój telefon od grudnia, ale z chęcią już bym go wymieniła na ten pierwszy, który pokazałaś. jest świetny*.* ale z pewnościa drogi...

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajna notka ;) Odżywki nie używałam. Ciekawy must have :) . Masz świetny gust ;) .

    ReplyDelete
  38. masz śliczny nagłówek ! :)

    ReplyDelete
  39. Ciekawy blog :)
    Zajrzysz http://zwierzeta-od-a-do-z.blog.pl/

    ReplyDelete
  40. Nie miałam jeszcze takiej odżywki :)

    ReplyDelete
  41. mi też ten produkt nie przypadł do gustu :)
    ciesze się że blog się rozwija

    ReplyDelete
  42. Xperia i buty <3
    Może obserwujemy?
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Używam tej odżywki ;)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Obserwujemy? Jeśli tak odpowiedz u mnie na blogu :>
    http://klaudia-gruzek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. oo, moim priorytetem też jest nowy telefon, obecnego mam już serdecznie dosyć. ale może już za półtora miesiąca mi się uda :)

    ReplyDelete
  46. fajna lista must have! gdybym ja sobie miala taka zrobic,to bym do niej dodala chyba ze sto rzeczy :DD

    ReplyDelete
  47. Mnie też przydałby się lepszy telefon :)
    Ciekawa ta odżywka ^^
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  48. Beautiful, I love that sweater on number 5

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.