Witajcie! ♥

Dziś przychodzę do was z haulem zakupowym, nie jest to jakiś ogromny haul ale skromny i z rzeczami, które lubię i polecam. Jest taka ładna pogoda, a ja zamiast się opalać siedzę w domu i piszę do was notkę, ale chciałam wam podziękować, że jest was już ze mną 208 obserwatorów, a odwiedziliście mnie 13.796 razy. Może jak kiedyś będzie o wiele więcej obserwatorów zrobię małe rozdanie/konkurs.

 

Niestety jeśli chodzi o zdjęcia, które zobaczycie poniżej, nie są one w jakiejś dobrej jakości. Ale mam nadzieję, że za bardzo wam to nie przeszkadza. W przyszłości postaram się zwracać większa uwagę na to jak i gdzie robię zdjęcia produktom. 
1 - Torebka z Centro, którą po prostu uwielbiam i wszędzie takiej szukałam. A mianowicie ma dwie oddzielne przegródki, a poza tym świetnie wygląda. Mam nadzieję, że będzie mi długo służyć.
2 - Owocowe herbatki Loyd + szklanka, kupione zostały w Media Markt za 9,99zł. Te herbaty są na prawdę przepyszne, moje smaki to jeżyna i jagoda, a także malina i truskawka.
3 - Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar, kupiłam ją w aptece za 12,56 zł. Aktualnie ile jej już zużyłam możecie zobaczyć na zdjęciu, przede mną jeszcze trochę czasu, a później odpoczynek i wznowienie kuracji. Mam nadzieję, że pomoże mi trochę na stymulację wzrostu i wypadanie włosów.
4 - Słodkości! Czyli mianowicie moje ulubione kwaśne jabłkowe żelki Haribo, kisiel Słodka Chwila Dr. Oetker z kawałkami owoców i najlepsze moim zdaniem ze wszystkich słodyczy żelki fasolki The Jelly Bean Factory, po prostu uwielbiam je i jest tyle tych smaków, zresztą możecie zobaczyć jakie są poniżej. Omnomnom. *_*


W kolejnej notce, którą w sumie nie wiem kiedy napiszę będzie recenzja próbki odżywki do włosów Mariza. Myślę, że planowane posty w sumie są najlepsze. Bo wiadomo do czego się przygotować. Ogólnie poprzedni post na temat przyjaźni nie był jakoś konkretnie planowany, przez co na pewno wdało się tam mnóstwo literówek albo zdań, które nie miały jakiegokolwiek sensu. Ale zauważyłam, że chyba podobają się wam takie notki. Więc myślę, że będę pisała częściej takie posty o ile jakiś ciekawy pomysł wpadnie mi do głowy. Dziękuję za komentarze, jesteście wspaniali i kochani! ♥ Teraz zaraz postaram się obejrzeć wszystkie wasze blogi i po komentować, bo dawno mnie tutaj nie było, a trochę się tego nazbierało.

 


Bye! :-*

klik klik klik klik klik klik <-- dziękuję ♥

Bardzo proszę was o głosy: https://apps.facebook.com/dinolandia/campaigns/qcB99zOXL3nU/entries/42666 To jest dla mnie bardzo ważne. Każdy kto zagłosował niech napisze w komentarzu a odwdzięczę się. ♥ ;-* 

50 comments:

  1. Jakość jest dobra :) Świetne rzeczy :) Ładne zdjęcie ;)

    ReplyDelete
  2. o mniam! :) Śliczne zdjęcie ! :O

    ReplyDelete
  3. oczy kota są lekko pogłębione. Mam zwykły obiektyw 18-55 i filtr UV 360 z hamy. Jeśli chcesz to mogę wysłać ci surowe zdjecie na email żeby porównać :D
    pozdrawiam 35dni.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ojej dziękuję bardzo. :) Miło, że komuś się podoba. :)

      Delete
  5. Uwielbiam czytać blogi prowadzone jak pamiętniki, a że sama takowy prowadzę zapraszam- www.madeleinelife.blogspot.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 18 lat to chyba wystarczający wiek na picie kawy :P ja ''nałogowo'' pijam ją od kiedy skończyłam 14 lat, ale to już mam po mamie ;) próbowałaś już może frappucino? :)

      równiez obserwuję :) ;*

      Delete
  6. Obserwuję i liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  7. planowane posty są lepsze, bo można się do nich przygotować :)
    uwielbiam Kisiel na szybko <3

    obserwuję ;)
    www.bloggerka-wernixoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. miałam ochotę na taki koktajl, ale jakoś ciągle zapominam o kupnie jagód :c wydaje mi się że nie zaobserwowałaś, sprawdź bo to ważne dla konkursu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam małe problemy z funkcją obserwatorów, niby się dodaję, a tu się okazuje, że jednak nie. :/

      Delete
  9. widzę niezastąpionego Jantara :)
    iii te żelki! mniami! gdzie je można dostać?

    ReplyDelete
  10. Ooo świetna torebka :) Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) U mnie post, który czeka na Wasze pytania :)

    ReplyDelete
  11. torebka. <33
    + obserwuję. :)
    myelusiveworld.blogspot.com
    (:

    ReplyDelete
  12. torebka<3333333333333

    http://itsdosiababy.blogspot.com/ Poklikasz troche w banner sheinside (po prawej stronie u góry) na tym blogu? Z góry thx

    ReplyDelete
  13. Śliczna jest ta torebka. ;)
    A te herbaty to po prostu uwielbiam. *.*

    carolina--victoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Obserwujemy?
    Daj znać u mnie, jeżeli tylko masz ochotę :P


    Moc buziaków,

    *Annffashion*
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    ReplyDelete
  15. również już obserwuję, zgodnie z obietnicą :P

    ReplyDelete
  16. używałam Janara po miesiącu moje włosy urosły 7 cm <3 Szok ♥.♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że u mnie również efekty będą porażające. :)

      Delete
  17. świetne ;) + dzięki ze zajrzałas. Mówiłaś, że na asku trochę zanudza więc możemy popytać jeżeli chcesz. Obserwuję. http://ilikeiting.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. oo żelki! <3
    ładna ta torebka

    ReplyDelete
  19. Fajne rzeczy, aż mam ochotę na taką herbatkę :)

    Śliczne zdjęcie *.*

    ReplyDelete
  20. fenomenalny blog! :)


    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://surferebelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. świetny haul :)
    gratuluję tylu wyświetleń i obserwatorów !
    również obserwuje ;*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Życzę ci kolejne tyle wejść na blogu ;p ciekawe rzeczy :)

    ReplyDelete
  23. Herbatka malinowa - bardzo lubię :)

    ReplyDelete
  24. ale bym jadła żelasy :D moja imienniczko ;) Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    ReplyDelete
  25. Blueberries - my fav!

    http://jewelleryfastfood.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  26. Moim zdaniem zdjęcia są dobrej jakości. Świetne zakupy <3.

    ReplyDelete
  27. Urocze zdjęcie! Moim skromnym zdaniem zdjęcia są bardzo dobrej jakości. Nie ma się do czego przyczepić. Ciekawy blog, będę wpadać tu częściej, koniecznie! Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    bellabigheartit.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczna jesteś.....bardzo podoba mi się twój blog, może wzajemne follow?
    odpisz u mnie -->
    dajanka-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. torebka jest naprawdę świetna. :)

    ReplyDelete
  30. Fajne rzeczy, a Ty wyglądasz prześlicznie! ♥

    ReplyDelete
  31. fajny blog :) podoba mi się i z chęcią bym wypiła ten jogurcik :*
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  32. Kochana, już oddałam swój głos :) Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój blog i dziękuję za miłe słowa na moim blogu ♥ Mam nadzieję, że częściej będzie do mnie wpadała :) Ja już Cię obserwuję, może też masz ochotę zaobserwować mojego bloga? :* Buziaki ;)

    ReplyDelete
  33. jakie apetyczne! :3

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://pinsibe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Moja imienniczka <33
    OBSERWUJĘ !!!
    szczera-szczera.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  35. zobaczyłam 1-wsze zdjęcie i już zapomniałam o reszcie,bo rozmarzyłam się :D jagooody (no chyba,że to borówki :D) :3

    ReplyDelete
  36. Ciekawie piszesz :D bede tu częściej :D
    obserwuję i czekam na rewanż *-* proszę,
    shi-shi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.