Witajcie wszyscy!

 Dziś postanowiłam napisać taką notkę tematyczną/refleksyjną, na temat jaki widzicie powyżej. Mam nadzieję, że całkiem dobrze pójdzie mi pisanie jej, a wam przypadnie do gustu. No ale może najpierw zacznijmy od tego co u mnie, mianowicie bez zmian. Ale na szczęście już nie ma tych okropnych upałów (pewnie tylko przez dzisiejszy dzień), które były na prawdę koszmarne. O opalaniu jak dla mnie nie było mowy, bo nie potrafiłam wytrzymać. W weekend być może wybiorę się na zakupy, to może jakaś fotorelacja będzie. Miała zrobić te zdjęcia z sukienką, ale niestety nie ma mi kto ich zrobić. Nie ma odpowiedniej pogody pod wieczór, zachód słońca codziennie chowa się gdzieś za chmurami. Mam nadzieję, że za kilka dni w końcu uda się coś wykombinować. W końcu trzeba wywiązywać się z danych obietnic. I chciałam wam podziękować, że jest was coraz więcej! Dziękuję każdemu za komentarz i za to, że obserwuje mojego bloga. Co prawda notki nie pojawiają się zbyt często, ale mam nadzieję, że pomimo tego  tutaj zostaniecie.

http://hdw.eweb4.com/out/813666.html

Czym jest przyjaźń? Myślę, że gdyby każdy z was musiał opisać przyjaźń w 3 wyrazach każdy napisałby zupełnie coś innego, w końcu to jest coś indywidualnego. Każdy postrzega ją jakoś inaczej. Niestety zdarzają się również takie przypadki ludzi fałszywych, których do dnia dzisiejszego próbuję zrozumieć jaki jest sens w przyjaźni, w której się kogoś okłamuje i sprawia największy ból gdy ta osoba się dowiaduje. Jaką satysfakcje czerpie z tego ktoś taki? Może dla mnie jest to trudno bardzo zrozumieć, ponieważ z reguły jestem osobą, które nie umie odmówić pomocy, czegokolwiek. Myślę, że ta cecha ma swoje wady i zalety. Zalety wiadomo dużo osób wie o tym, że może na nas polegać, ma w nas oparcie itd. Wadą jest to, że za bardzo się ufa osobom, które tak na prawdę udają kogoś innego. Są dla nas również mili, ale jak przyjdzie co do czego, niestety ich zdanie zmienia się, tak bez powodu. Znam osoby, które przyjaźnią się z kimś od kilku lat, myślę, że znają się doskonale. Ale jak tej osoby nie ma, to ku mojemu zdziwieniu ktoś cały czas narzeka na tego kogoś, mówi na prawdę przykre rzeczy, że gdyby osoba, która jej ufa usłyszała je na pewno straciłaby ją w oczach. Dla mnie przyjaźń jest czymś wspaniałym, bo myślę, że tylko niej można być pewnym w 100%.  Co prawda, raz ale to mocno przejechałam się na osobie, którą miałam za najlepszego przyjaciela. Mimo to, mając kogoś drugiego, mając taką osobę, pewną osobę wierzę, że gdzieś ta przyjaźń istnieje. Najgorsze jest tylko to, że dzieli nas mnóstwo kilometrów, każda z nas codziennie ma jakieś inne sprawy na głowie, trudno jest o stały kontakt. Ale jak w końcu widzimy się jest o wiele lepiej. Dobrze jest mieć taką osobę, której można się wygadać na wszystkie możliwe tematy, powygłupiać się, powspominać mnóstwo rzeczy. Brakuje mi tego, mam nadzieję, że znów będę mogła do tego wrócić za niedługo i zrelaksować się w gronie najbliższej mi osoby.

http://carolowa.deviantart.com/art/Friends-325808334
A wy macie taką osobę, której jesteście w 100% pewne? Dziękuję każdemu, kto przeczytał tę notkę, w końcu trochę do czytania tutaj było. Do zobaczenia następnym razem! ♥

43 comments:

  1. mam dwie przyjaciółki których jestem pewna w 10000000000000000% ;)

    ReplyDelete
  2. świetna notka :) przyjaźń jest bardzo ważna w życiu każdego człowieka :)

    ReplyDelete
  3. Świetna notka, naprawdę Ci się udała :) dość często spotyka się teraz fałszywych przyjaciół

    ReplyDelete
  4. przyjazn to ajlepsze co moze byc <3 :D

    ReplyDelete
  5. Przyjaźń to najlepsza rzecz na świecie ;*
    obserwuje i licze na rewanz ; d
    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mam taką osobę a nawet 3. Jesteśmy zwiazani ze soba od kilku lat i nie zapowiada się by było inaczej :)
    Też za bardzo ufam ludziom. Raz miałam kumpelę z którą siedziaalm w ławce i spędzałyśmy każdą przerwę. Teraz? Ma mnie dosłownie gdzieś :P

    ReplyDelete
  7. Nie, ja miałam fałszywą przyjaciółkę .


    http://happyisad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja jestem pewna :D a wy cudownie razem wyglądacie! ♥
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    ReplyDelete
  9. Świetny blog <3

    Obserwuję i liczę na rewanż, --> mylifemywordje.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja mam tylko jedna prawdziwą i najlepszą przyjaciółkę. A co do was to naprawdę widać że się przyjaźnicie, a pryznajmniej bardzo lubicie ;)
    Fajny post i blog również .Zapraszam.... jesli chcesz, zaosberwuj.

    http://mycreativeinterior.blogspot.com

    x x x Isabelle

    ReplyDelete
  11. super post !
    obserwuję i liczę na to samo :3
    wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Przyjazn jest najpiekniejsza wartoscia. Mam przyjaciolke, ale i siostre tak samo traktuje :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  13. dobrze napisane :) ja takiej przyjaźni prawdziwej nie spotkałam jeszcze

    ReplyDelete
  14. Świetny blog :3.
    obserwujemy?

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. wspaniała notka *.*
    yoshandyphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Przyjaźń jest na prawdę piękna :) Niestety moja okazała się fałszywa..
    http://panna-alexandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ciekawy blog ;) dodaję!

    www.kolawka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Supeeer ta notka :) Przyjazn jest cudowna :) ja mam swoje przyjaciółki :)
    Pozdrawiam ;*
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. niestety są i tacy fałszywi ,dokładnie..

    ReplyDelete
  20. przyjaźń to coś wspaniałego <3
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  21. niestety ciężko jest taką osobę znaleźć, a notka super :* zapraszam do mnie i zaobserwowania :*

    ReplyDelete
  22. Przyjaciel to skarb :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  23. Bardzo trafne przemyślenia, szkoda, że prawdziwych przyjaciół jest coraz mniej pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. notka bardzo ładna ale w dzisiejszych czasach jest już coraz mniej prawdziwej przyjaźni! tak naprawdę przyjaźń można uznać po kilku wspólnych latach,przeżyciach,...a nie po dwóch czy trzech latach.Miałam kiedyś dwie przyjaciółki z którymi przyjaźniłam się 9 lat teraz mam tylko jedną bardzo dobra znajomą z którą znam się cztery lata :)

    ReplyDelete
  25. Ja mam dwie cudowne przyjaciółki na które zawszę mogę liczyć, to oczywiście idzie w dwie strony ;)

    świetny blog! obserwuję i mam nadzieję, że Ty też będziesz;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardo fajny post i cudowne zdjęcia ! Ja mam jedną najlepszą przyjaciółke i 2 przyjaciół (chłopaków ) . Zapraszam na mojego bloga , miło widziany komentarz ;D (dla mnie to bardzo wazne bo dopiero zaczynam ) http://adlayy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Mam dwie wspaniałe przyjaciółki, na które zawsze mogę liczyć. Co więcej, obydwie mają na imię "Karolina" heh :)

    ReplyDelete
  28. ja zazdroszczę każdemu, kto ma przyjaciela lub przyjaciółkę:)
    sama w życiu przeszłam taki etap, kiedy miałam przyjaciół. w podstawówce przyjaźniłam się z jedną dziewczyną, która okazała się fałszywa. dalej utrzymuję z nią kontakt, ponieważ chodzę z nią do klasy, ale mówimy sobie tylko "cześć", nic więcej. przyjaźniłam się też z koleżanką, przez 3 lata, jednak zauważyłyśmy, że ta przyjaźń nic nie da, więc ją zerwałyśmy. teraz się kolegujemy i też jest fajnie:) jednak dalej nie mam prawdziwej przyjaciółki ani przyjaciela...

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Mam nawet dwie takie osoby godne zaufania. :) Jak na razie nigdy mnie nie zawiodły. :)

    ReplyDelete
  30. Ja już raz przejechałam się na fałszywej przyjazni i nie zamierzam pozwolic na to drugi raz. Aktualnie jest ktoś kto jest dla mnie bardzo ważny. Jednak ludzie przychodzą i odchodzą.

    http://bedziepieklobaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Ja mam 2 osoby gone zaufania;)

    ReplyDelete
  32. Ahh te wariacje ;) mam 2/3 osoby godne zaufanie. :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. super blog. :)
    będę zaglądała wcześniej . ;*

    http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. nie mam osoby, której byłabym pewna w 100%, po prostu nie jestem stworzona do przyjaźni i tyle -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swietny blog, cuda notka:) zakochalam sie w twoim designie , jest śliczny.

      Delete
    2. A i jesli bedziesz miala ochote - wpadnij :)
      Positivelittlethink.blogspot.com

      Delete
  35. Świetny post .!
    Heh , nie wiem co by ludzie zrobili bez przyjaciela/przyjaciółki <3

    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. łaaał piękne i jeszcze raz piękne zdjęcie <3
    pozdrawiam , obserwujemy ? :)

    ReplyDelete
  37. Przyjaźń to największy dar, który kiedykolwiek ktoś dam dał

    ReplyDelete
  38. ale fajnie razem wyglądacie od razu widać, że się przyjaźnicie ;)
    diylikeit.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Niestety ja nie mam takiej osoby. Mam dwie przyjaciółki, ale ostatnio mnie obie zawiodły.

    ReplyDelete
  40. świetne zdjęcia...
    ja niestety nie mam przyjaciółki:/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.