Cześć Kochani!

W końcu mi się udało przemóc i wziąć się za pisanie recenzji poszczególnych produktów z firmy Mariza. Otrzymałam je poprzez współpracę z czego bardzo dziękuję, bo na prawdę myślę, że produkty są godne polecenia. To może nie przedłużając zapraszam was do recenzji.

O produkcie: Łagodny peeling zawiera drobinki pestek moreli oraz mikrogranulki, które dokładnie oczyszczają cerę, usuwając martwe komórki naskórka i inne zanieczyszczenia. Wygładza skórę, poprawia jej ukrwienie oraz stymuluje do regeneracji. Doskonale przygotowuje cerę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych, ułatwiając wchłanianie składników aktywnych. Wzbogacony został w olejek ze słodkich migdałów, który odżywia i zmiękcza naskórek oraz łagodzącą podrażnienia alantoinę. W efekcie skóra jest oczyszczona, miękka i wyjątkowo gładka. 


Skład: Aqua, Polyethylene, Prunus Armeniaca (Apricot) Seed Powder, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Beeswax, Dimethicone Copolyol (and) Cyclomethicone, Xantan Gum, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Chlorhexidine Digluconate, Parfum.

Cena: 13,60zł / 60ml 


Moja ocena: Zacznijmy może od tego, że wolałabym opakowanie 'na klapkę' niż odkręcane, ale da się to przeżyć. Tak jak pisze producent jest to na prawdę łagodny peeling z drobinkami tych pestek moreli i mikrogranulek. Po umyciu nim twarzy moja cera jest na prawdę oczyszczona i gładka w dotyku. Jego zapach jest bardzo fajny, jak dla mnie, taki orzeźwiający. Cóż nie wiem czy cena jest adekwatna do ilości produkty, ale jeśli chodzi o jego działanie to jest bardzo dobre.  

Możesz zostać tylko Klientem Bezpośrednim i kupować kosmetyki z 30% zniżką bez żadnych zobowiązań i bez opłat wstępnych .
 
W razie zainteresowania Zapraszamy do wypełnienia Formularza Rejestracyjnego tutaj:  http://www.mariza-kosmetyki.eu/dolacz.php
 
( nr dowodu osobistego nie jest obowiązkowy )
 
Po rejestracji na podany adres e-mail przesylamy Poradniki i materiały  . Na adres domowy wysyłamy Bezpłatny Katalog .
Rejestracja jest darmowa i do niczego nie zobowiązuje. Można zrezygnować w każdym momencie bez konsekwencji.
 
 

 Dziękuję każdemu za komentarze ♥ Więc do następnej notki! :-*

38 comments:

  1. Ciekawy kosmetyk ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż : www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fajna recenzja :) a jakie ładne zdjęcie =D

    jeśli masz ochotę na tiramisu- zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie łagodne peelingi, co prawda nie miałam jeszcze okazji przetestować tego peelingu, ale po Twojej recenzji może się skuszę. Pozdrazawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Też miałam możliwość przetestowania i jestem zadowolona *.*
    Muszę kupić sobie nowy bo mi się właśnie skończył ;c
    Sliczna jesteś ;*



    http://dreams00100.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Piękna jesteś :D
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  6. Ładna jesteś :)
    Co do produktu to muszę wypróbowac :)
    Obserwujemy?
    zapraszam do mnie pieknekosmetyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny blog!Ciekawie piszesz :* Będę tu zaglądać częściej <3
    Zapraszam do mnie:
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Niedużo kosztuje, a jest dość duży- muszę wypróbować :3 Śliczne masz to ostatnie zdjęcie! <3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam jeszcze jedno pytanko ;) Współpracujesz ze strona afw-store.pl?
      Jeżeli tak, mam parę pytań związanych ze stroną, mogłabyś mi podać swojego e-maila, abym mogła je zadać? :3

      Delete
    2. E-mail znajduje się po lewej stronie. :)

      Delete
  9. Ją tam mam już wypróbowały specyfik i tego się trzymam :-)
    Oliilui.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nie używałam. ;)

    ReplyDelete
  11. Baaardzo fajny blog, ciekawy i wgl :*
    zapraszam Cię do mnie Kochana :**
    moze zaobserwujemy? :)

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia. To widzę, że ten produkt się sprawił. c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ciekawie wygląda, nie miałam jeszcze nic z tej firmy. :)

    ReplyDelete
  14. wypróbuję ! Ciekawy blog.. jeszcze tu wrócę ! ;)

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się 2 :) Co do obserwacji, to już kiedyś zaobserwowałam, a nagłówek robiła mi koleżanka :) martynaaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Pierwsze na co zwróciłam uwagę, to to, że masz urodziny tego samego dnia co ja! :3
    Ogółem piszesz dobre, mądre i ogarnięte recenzje.
    Obserwuję. ^^
    Zapraszam do mnie,
    laveilip.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna recenzja! X Zapraszam do siebie www.wojevodka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. nigdy nie miałam styczności z tym produktem dlatego recenzja się przyda :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny ten peeling, ja używam 2 sprawdzonych, ale chyba zmienię i spróbuję czegoś nowego.;)
    Pozdrawiam ! :)

    ReplyDelete
  20. O muszę wypróbować ten peeling :)

    obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. lubię kosmetyki mariza :) i obserwuję również :D

    ReplyDelete
  22. Może warto spróbować nowy kosmetyk.? Uwielbiam kosmetyki na bazach owoców.
    pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  23. Ciekawa recenzja a zdj Twoje no śliczne *.*

    ReplyDelete
  24. zapraszam do wziecia udziału w konkursie na moim blogu ;d
    wystarczy jedno kliknięcie :)
    www.estiine.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Dobra recenzja i chyba fajny kosmetyk :D
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    ReplyDelete
  26. Świetnia recenzja .. Może kiedyś go wypróbuje ?
    Obserwuje i licze na rewanż
    www.onee-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajnego masz bloga :) Serdecznie zapraszam do siebie: housee-of-anuubis.blogspot.com
    + zaobserwujesz go? W zamian zrobię to samo. <3

    ReplyDelete
  28. Nominuję Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tu:http://scars-on-the-psyche.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html ^^

    ReplyDelete
  29. Wypróbuję;)Śliczna jesteś;)

    ReplyDelete
  30. Świetny blog <3

    Obserwuję i liczę na rewanż, --> mylifemywordje.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.