Cześć wszystkim! 

Jak wam mijają wakacje? Bo mi w sumie nudno, nie ma za bardzo co robić. W sumie nie mam chęci też na cokolwiek. No ale trudno, jak się nie ma pomysłów to niestety tak to jest. Dotyczy się to również blogowania, które sprawia mi przyjemność, aczkolwiek brakuje jakichś nowości tutaj, takiej świeżości i ciekawości. Ten brak motywacji do wszystkiego na prawdę sprawia, że staję się coraz bardziej leniwa. Może za kilka dni mi to minie, w końcu wiele razy już tak miałam. Mam jak na razie jeden pomysł co do postu + muszę jeszcze napisać recenzję paru produktów. Także mam nadzieję, że coś sprawi, że moja motywacja szybkim krokiem znów do mnie wróci.



   Wydaje mi się, że te dwa zdjęcia wystarczą. Robiłam je w sumie dzisiaj. Drugie tak średni wyszło z powodu oświetlenia lub być może też przez zabawę kolorami. Ah, pewnie zastanawiacie się dlaczego taki tytuł postu, a może niektórzy z was znają tę nazwę? Mianowicie jak wiecie interesuję się Japonią, a od niedawna zaczęłam się również interesować Koreą. A co za tym idzie? Oczywiście koreańskie dramy, w sumie jest to pierwszy 'serial' jaki oglądam ale jak dla mnie jest na prawdę niezły. Wiadomo każdy ma inny gust, ale wszystko jest tak świetnie przedstawione, aktorzy świetni, muzyka jak najbardziej dopasowana i tyle ciekawych momentów, takich które doprowadzą nas do łez jak i śmiechu. Zresztą każdy kto chciałby obejrzeć ją polecam tą stronę: 꽃보다 남자. Zresztą najlepiej będzie jak sami sprawdzicie i ocenicie. Ja się zmywam, może uda mi się za parę dni ogarnąć te recenzje i je tutaj wstawić.

Miłego dnia/ dobrej nocy.


Wpadłam również na taki pomysł, aby może pisać notki także w języku angielskim. Jak myślicie?

14 comments:

  1. O jejku jaki śliczny kotek <3
    Pozdrawiam i zapraszam do nas --> http://zamyslone16.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  2. Mi też dosyć nudno, to znaczy nic się takiego nie dzieje :/ Jaki uroczy kotek *.*

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    ReplyDelete
  3. Mi strasznie szybo mijają wakacje :( .
    Śliczne zdjęcia :) .
    Fajny blog , zapraszam do mnie :) .

    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pamiętaj : zawsze jak się nudzisz możesz pisać posty do przodu :D
    www.pieknekosmetyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Mi też się strasznie w te wakacje nudzi ;d
    Co do postów.. to poszukaj inspiracji.. hm.. wyjdź do parku, poobserwuj wszystko, może coś ci się wyda ciekawe? warte opisania? :D

    jeśli chcesz to wpadnij czasem ;d : www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mi szybko mijają wakacje. W dodatku cały czas się nudzę ;(
    Jaki śliczny kotek!
    Obserwuję ^^ Zrewanżujesz się?
    http://diament-na-minie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zastaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  8. LOOOL I absolutely love Boys over flowers! Cheesy drama but a cult hit! *___*

    Would you like to follow each other on GFC/Bloglovin? Junniku blog [Click!]
    - A Korean fashion, beauty and lifestyle blog!

    ReplyDelete
  9. Nudno :C jakoś ale bywa i świetnie ;D
    Śliczne zdjęcie kotka :) <3
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  10. super kocur! :3
    http://sonja-soonja.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  11. Śliczny kotek :) Podobny do mojego :) on czy ona? jak się nazywa? <3

    ReplyDelete
  12. Boys over flowers <3 :) Fajny blog ! Pozdrawiam :* http://brokenpromiseland-dominika.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.