Witam wszystkich! 

Dziś piszę do was aby pokazać wam co otrzymałam w ramach współpracy. Nic ciekawego u mnie się nie dzieje dlatego też przechodzę od razu do zdjęć. Mam nadzieję, że kolejna notka będzie bardziej wartościowa. 





Bardzo podoba mi się ta bransoletka, jest taka po prostu urocza. I znów zachwycam się pudełeczkiem, które jest nawet w moim ulubionym kolorze. Bransoletkę i wiele innych możecie znaleźć na tej stronie: FrostedWillow Jest tam na prawdę ogromny wybór! I jakie przepiękne rzeczy można tam zobaczyć, na prawdę polecam każdemu ten sklep. 


 


A to jest bransoletka w moich ulubionych kolorach. Jest przepiękna! Ten płatek śniegu jest na prawdę uroczy, po prostu idealnie pasuje do mnie. A znaleźć ją możecie na ThreadsAccessories 
i wiele, wiele innych pięknych wyrobów. Jest tam na prawdę duży wybór. :) 

Kiedy pojawi się kolejna notka? Na prawdę nie wiem, mam nadzieję, że za niedługo i będzie o wiele ciekawsza i interesujące niż te do tej pory. Może to przez jesień, gdzie nie mam w ogóle pomysłów na siebie. Cóż, zobaczymy jak to będzie. Także do następnej notki, bo ja uciekam się trochę pouczyć. 

15 comments:

  1. Pierwsza jest fantastyczna. Uwielbiam takie minimalistyczne formy:)))

    ReplyDelete
  2. fajna biżuteria, bardzo ładna i pięknie zapakowana

    ReplyDelete
  3. Ta z płatkiem śniegu jest urocza!:) zapraszam do mnie, też pewna niesamowita nowość:) Kapelusz Sherlocka Holmsa z SH za 2 zł!:-D

    ReplyDelete
  4. śliczna ta druga bransoletka
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Przeurocze dodatki - przyciągają wzrok ;)


    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zapraszam do udziału w konkursie fotograficznym :)
    http://catchysue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ta pierwsza baranzoletka jest świetna, zakochałam się w niej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie.

    ReplyDelete
  8. ale ty fajnie piszesz :) obserwuję i zapraszam do siebie :*

    ReplyDelete
  9. Thanks for visiting my blog - but I don't appreciate absolute spam. It's rude, and completely disrespectful.

    ReplyDelete
  10. pierwsza taka ładna, delikatna moje klimaty ♥

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.