Cześć wszystkim! 

Trochę czasu mnie tutaj nie było. Ale po prostu ostatnio nie mam jakichkolwiek pomysłów na napisanie jakiejś porządnej notki. Teraz również za bardzo nie mam żadnego natchnienia czy czegokolwiek. Piszę aby pokazać wam, że jeszcze istnieję. Przez ten okres czasu raczej dużo się nie zmieniło, przybyło trochę jak dla mnie szokujących informacji na temat pewnych osób, w szkole jak to w szkole. Po całym tygodniu jestem wyczerpana, przez co również notki się nie pojawiały. Sama nie wiem o czym mam pisać, cóż może skieruję do was pytanie i jakoś mi pomożecie? Co chciałybyście zobaczyć na moim blogu? Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba napisze jakiś ciekawy temat, bo zauważyłam, że również nie każdy czyta notkę. 


Nawiązałam współpracę z www.WillowTreeMinerals.com i otrzymałam do testów balsam do ust, który jest po prostu cudowny.  Jak widzicie są w niej same naturalne składniki. Jak dla mnie idealnie nawilża usta, no i niestety ma przecudowny smak. Ja wybrałam sobie brzoskwiniowy, bo przyznam, że zazwyczaj brałam jakieś miody czy karmele. Ale ta brzoskwinia jest na prawdę pyszna. Na tej stronie znajdziecie również dużo innych organicznych kosmetyków. 


Kolejną współpracą jaką nawiązałam jest współpraca z www.etsy.com/shop/24hrsTShirt. Znajdziecie tam mnóstwo t-shirtów z ciekawymi nadrukami. Ja zamówiłam sobie we are young wybrałam rozmiar L i w sumie nie spodziewałam się, że będzie ona aż tak duża. Ale jest idealna na wf, więc myślę, że wybrałam dobry rozmiar. Podobają mi się również z tego sklepu bluzy, chciałabym mieć jedną z nich, ale to jeszcze zobaczymy. :) 


Zdjęcie robione 4 dni temu. Ostatnio coraz częściej dodaję coś na instagram, także zapraszam was do obserwowania mnie. Może będę robiła taki mix photo from instagram z danego miesiąca, co o tym myślicie? Cóż może i jest dużo pomysłów na prowadzenie bloga, ale trzeba też znaleźć odpowiednią ilość czasu na to. Mam nadzieję, że chociaż iż notki pojawiają się bardzo nieregularnie to pomimo to i tak będziecie wchodzić na mojego bloga. Także do zobaczenia w następnej notce. ♥ 

Po prawej stronie znajduje się lista, gdzie możecie mnie znaleźć. :)

16 comments:

  1. gratuluję współpracy, ja w ogóle nie znam marki tych balsamów ale fajnie, że się sprawdziły.

    ReplyDelete
  2. Super blog.
    + obserwuję liczę na to samo :)
    + myślę że zostawisz jakiś ślad po sobie na moim blogu (może komentarz :))
    + zrobisz o mnie posta to ja z przyjemnością o tobie także zrobię :)

    ReplyDelete
  3. super współpraca- zgadzam się, mało kto czyta notki.
    ja proponuje posty po prostu o Tobie :) jak spędziłaś dzień, tydzień :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. genialna koszulka :)
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajna koszulka.
    Obserwuję i liczę na to samo
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam balsamy o smaku brzoskwiniowym.
    To jest smutne jak ludzie nawet nie przeczytają a komentują.
    Gratuluję współpracy i trzymam kciuki za kolejne.

    :www.ulko-latki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :D

    ReplyDelete
  9. Love your tshirt! Your pics are amazing!
    Hope you visit my blog:) maybe we van follow each other!

    http://mis360grados.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Śliczna koszulka ^^
    Może jakieś tagi? :) sama mam problem z postami xd
    uczepionamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. gratuluję współpracy! :)
    piękna koszulka <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam twoją koszulkę :3 = zapraszam do mnie :) http://swagamax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Też zauważyłam, że mało kto faktycznie czyta notki, a tylko zdjęcia ogląda ;)

    ReplyDelete
  14. gratluje wspolprac :) super rzeczy :) a co do notek moze wiecej outfitow? :))

    ReplyDelete
  15. Fajna koszulka.Gratulacje!!!
    Obserwuję i liczę że może u mnie też Ci się spodoba!

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.