Witajcie! ♥ Dzisiaj post taki codzienny. U mnie za oknem widać tylko straszne ciemne chmury, a gdzieś w oddali słychać nadchodzące grzmoty. Szczerze? Nie przepadam za burzą, zrobiłam parę zdjęć chmurom, ale dodam tylko jedno. Bo w sumie wszystkie wyglądają tak samo, a jakoś jest tragiczna. Ah, moja cyfrówka nigdy nie ukarze piękna tego co widzimy gołym okiem.
   Jeszcze chcę wam pokazać sukienkę, którą kupiłam ogólnie na chrzest i tak po prostu aby mieć ją na lato. Co myślicie o takim fasonie i tym kolorze? Zaraz się zabiorę za pisanie recenzji, które ukarzą się niebawem na blogu. Cóż, może komuś się przydadzą.


   Sukienkę kupiłam w sklepie Justa (?) chyba tak się nazywał. Jakiś tam mały sklepik, który znajduje się w tesco. ;D

    W niedzielę (05.05) wybrałam się na około 45 kilometrową wycieczkę rowerową z moim T. Ah, na początku nie chciałam nigdzie się wybierać, bo po prostu z lenistwa mi się nie chciało. Ale podczas jazdy i pobytu w różnych miejscach nawet nie odczuwałam zmęczenia. Mogłabym jeździć ile by się dało! Mam nadzieję, że będzie więcej takich wypadów w weekendy, bo to nie tylko dla mojego ciała dobre, ale również jest przy tym mnóstwo dobrej zabawy.


   A dzisiaj z powodu lekkiego nudzenia się w domu oczywiście wzięłam aparat i zaczęłam cykać sobie focie z rąsi. Ah, marzy mi się statyw, mam nadzieję, że po tych urodzinach uda mi się go kupić. Aczkolwiek nowy aparat, a bardziej lustrzanka zawsze by się przydała. Zresztą zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. ♥

Miłego tygodnia życzę! :*

ZAPRASZAM KAŻDEGO DO OBSERWOWANIA MNIE NA BLOGLOVIN 

15 comments:

  1. Ja dzisiaj byłam na rowerze:) Bardzo ładna ta sukienka. Mam czarną asymetryczną ale fason ogólnie podobny do twojego:) Masz fajne,smukłe nogi:)

    ReplyDelete
  2. To szalejesz z tym rowerek :D
    a te ostatnie zdj to po prostu cudo <3

    ReplyDelete
  3. Śliczna sukienka, tak samo jak jej właścicielka. Ja chyba nie dałabym rady przejechać tylu kilometrów :)

    ReplyDelete
  4. aaale masz oczy <3

    zapraszam do mnie na calzone!

    ReplyDelete
  5. śliczna jesteś.

    ładna sukienka :)

    ReplyDelete
  6. U mnie również od poniedziałku krążą jakieś ciemne chmury, ale burza za każdym razem omija moje miasto :) Bardzo ładna sukienka, podoba mi się kolor jak i fason :)

    ReplyDelete
  7. Śliczna sukienka :)
    A u mnie bardzo gorąco, żadnych chmur xd
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  8. 45 km? Ojej, sporo. A ja ostatnio cieszyłam się, jak przejechałam 15. Hahaha :D ładne widoki na tych zdjęciach, aż sama wybrałabym się na taką przejażdżkę :)

    ReplyDelete
  9. też była u mnie burza wczoraj :/
    nie takie najgorsze to zdjęcie :) fajny jest ten kontrast pomiędzy chmurami a drzewem pełnym białych kwiatów :P
    tak, przerabiam, ale ograniczam się tylko do nadania filtru lub rozświetlenia/przyciemnienia. wszystko w photoscape :D

    ReplyDelete
  10. Slicznotka *.*
    Swieeetne zdjecia ;)
    Genialny blog i fajny post <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. love your eye color :3

    would you like to follow each other on gfc and bloglovin?
    Invite you to enter my giveaway to win eco bag and sativa bracelet :)
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super sukienka, jejku masz przepiękne oczy! ;o

    ReplyDelete
  13. Świetny Blog <333

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.