Witam! Dzisiaj w poście chcę pokazać wam co przechowuję w moich pudełkach. Cóż nie są to nie wiadomo jakie rzeczy, ale post jakiś tam tematyczny się pojawia. Może zanim przejdziemy do zdjęć to trochę opiszę co u mnie.
   Wczoraj zakupiłam chabrową sukienkę, koszulę w kratę, bransoletkę. Cóż być może pokażę te rzeczy w kolejnym poście, bo niestety jak na razie ta pogoda jest taka okropna, a chciałabym porobić ładne zdjęcia w słońcu gdzieś w plenerze. Normalnie zawiodłam się na tej pogodzie po całości, majówka taka brzydka. Aż nie ma co robić, bo pada i zimno jest. A były takie fajne plany na ten czas. Może w kolejny weekend uda się coś zrobić. A u was jak majówka minęła?














Posiadam jeszcze takie dwie torebki, w których mam różne znalezione rzeczy (które są na zdjęciu niżej)  lub dostałam od kogoś albo zerwane łańcuszki. 


   Dzisiejsza notka chyba zalicza się do tych z najdłuższych przez całkiem sporą ilość zdjęć. Mam jednak nadzieję, że się wam spodobała. W kolejnych dniach pojawią się notki pewnie o tym co u mnie się dzieje, + dwie recenzje dwóch produktów. Zobaczymy jak spodobają się wam notki o takiej tematyce. 

Dziękuję wszystkim za to, że wchodzicie na mojego bloga i komentujecie. Jesteście wspaniali! 

15 comments:

  1. U mnie akurat pogoda dopisuje w majówkę. Dzisiaj byłam na festynie. Bardzo ładną masz biżuterię:) Ja lubię,jak w notce jest dużo zdjęć.:) No i widzę chyba,że zmieniłaś wygląd bloga:) Zresztą bardzo ładny!

    ReplyDelete
  2. O jak dużo biżuterii , też mam jej dużo , ale zazwyczaj w niej nie chodzę :< modajetsnaszapasja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jest jej aż tak dużo. :D Widziałam dużo więcej u innych osób.

      Delete
  3. ulala ile rzeczy :)
    u mnie majówka neistety deeszczowa :(

    ReplyDelete
  4. Ale fajowe pudełeczka.:D A biżuteria piękna.

    ReplyDelete
  5. Prześliczna biżuteria, wszystko bym przygarnęła <3

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  6. Trzymasz tam same pieknosci ;)

    ReplyDelete
  7. W moich pudełeczkach też pełno biżuterii! :)

    ReplyDelete
  8. Piękne są te wisiorki :D
    Dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  9. piękności !!!<3


    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.