Witam wszystkich! Trochę czasu minęło od ostatniego posta, ale jakoś nie mogę się w ogóle zabrać w sobie do napisania tutaj czegokolwiek. Ostatnio mam jakoś dużo różnych rozmyślań na temat życia, w sumie zaczyna mnie to męczyć, ale myślę, że rzejdzie mi za niedługo. Chociaż przydałoby się pogadać z kimś kto w 100% by mnie zrozumiał. Ale niestety takiej osoby nie ma tutaj blisko. Nie wiem co ostatnio się ze mną dzieje, jakoś czuję się nieswojo. Przepraszam za taki pesymistyczny post, być może jak poprawi mi się humor i te inne dziwne rzeczy będę pewnie miała również mnóstwo innych ciekawych pomysłów na notki. Miałam zrobić tag: moje sekrety, ale na prawdę teraz nie potrafię się za niego zabrać. Obiecuję, że pojawi się niedługo. ♥
   Bardzo byłam zaskoczona, że pomimo nie wchodzenia na bloga przez dłuższy okres czasu kilka komentarzy dziennie dochodziło. Teraz postaram się nadrobić wasze wszystkie blogi, o ile będzie to możliwe i się wyrobię. Gdyż mam jeszcze dzisiaj angielski.

Mix zdjęć z weekendu.






  A wy jak spędziliście weekend ? Ja to w sumie mam nadzieję, że kolejny week spędzę jakoś inaczej. Być może mój nastrój jest spowodowany pewną monotonią w moim życiu. Też macie czasem takie dziwne dni? Kiedy właśnie zastanawiacie się nad sensem wszystkiego? Mnie one strasznie denerwują, bo mam straszny mętlik w głowie. I to moje marudzenie.. Życzę każdemu udanego tygodnia, mam nadzieję, że uda mi się tutaj zjawić w najbliższym czasie!
Jesteście wspaniali! :-)

14 comments:

  1. szkoda rozmyśleń na temat życia, bo sama kiedyś miałam taką "faze" i waściwie to niczego nowego się nie dowiedziałam, a pozatym to idzie wiosna więc pesymizm przeminie!!!♥

    ReplyDelete
  2. Beautiful pictures!
    I'm you newest follower! Hope you can visit my blog and follow me back if you like it :)

    -Nickie
    http://nickiesworldofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja spędziłam weekend jak zwykle - trochę kompa i nauka. ;/ Nic oryginalnego. Czkam na Twój post. ^^
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. weekend jak weekend, nic specjalnego ;p
    supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Taa... Ta monotonia dni potrafi dobić >.<
    Ciekawy mix zdjęć :))

    ReplyDelete
  6. głowa do góry po każdym smutnym dniu wychodzi słońce ;d uśmiech ;D

    ReplyDelete
  7. weekendy mijają najszybciej :) ale i najprzyjemniej

    ReplyDelete
  8. Może masz taki nastrój przez tą okropną pogodę - nie przejmuj się, prędzej czy później minie :) Mnie też już dobija ten zalegający wszędzie śnieg...

    ReplyDelete
  9. żeeeeeeelki, mniam!!
    Obserwujemy ?

    LOSZI.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ja spędzilam weekend na zakupach :D
    Ciekawe zdjęcia ;D

    ReplyDelete
  11. Aż poczułam w ustach smak żelek i narobiłaś mi na nie ochoty ;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.