Witam was kochani! ♥ W końcu nastał weekend i chwila czasu na napisanie czegokolwiek tutaj. W końcu jakoś lepiej się czuję, rozmowa z przyjaciółką pomimo dużej odległości jednak bardzo dobrze pomaga. Cieszę się, że ją mam! Bez niej byłoby mi na prawdę trudno. A tak to nawet popatrzenie na stare zdjęcie, na którym się tulimy jakoś dodaje mi dużo szczęścia i pewności siebie, aby walczyć z przeciwnościami losu. :)
    Tak nie było mnie trochę czasu tutaj dlatego przychodzę z mixem zdjęć z tego okresu co się nie pojawiłam. Znajdą się tam rzeczy, które kupiłam na zakupach jak i jakieś inne dziwne rzeczy.
    W szkole jakoś to leci, jednak nie przenoszą nas z czego się bardzo cieszę. Jednakże trzeba łapać więcej ocenek, żeby nie było później problemów na rozpoczęciu roku.






   To przedostatnie zdjęcie kota to nie z tego czasu co nie pisałam, ale nie miałam co dodać do pary. :D Ogólnie jak tam u was? Jak spędziłyście dzień kobiet?

Ja to bym chciała już wiosnę! ♥ Aczkolwiek zima mi w ogóle nie przeszkadza.

12 comments:

  1. Epoka Lodowcowa ♥ Żelkii ♥ Kiciuś ♥ Włosy ♥ ^^
    Pozdrawiam, Nessa.

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia, te kota szczególnie:)

    ReplyDelete
  3. podobają mi się kadry, fajnie robisz zdjęcia :)

    jeśli masz chęć zapraszam Cię na giveaway, gdzie do wygrania są darmowe okulary i vouchery na 30$ do sklepu Firmoo :)
    http://mala0727.blogspot.com/2013/03/giveaway-z-firmoo-wygraj-darmowe-okulary.html

    ReplyDelete
  4. fajnie tu masz,zapraszam do mnie
    moze zaobserwujesz.;-)

    ReplyDelete
  5. Hejka, wygrałaś KONKURSIK na moim blogu. Proszę zajrzyj do mnie. Dzięki. :*


    alleishsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. kot! ♥ :D
    fajny blog ^^ obserwuję :D

    zapraszam na mojego bloga i na konkurs :D http://maly-wielki-swiat-risy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. hej , czy mogłabyś mi odpowiedzieć, jak zrobić taą śliczną czcionkę na tytuł posta. Jak masz ochotę możesz mi odpowiedzieć na moim blogu, bądź tutaj :*

    Alleishsa.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. Świetne fotki.Aż mam smaka na żelki ;)
    fashion-is-live.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ŚWIETNY BLOG *.* żelkiiii *___*
    zapraszam do nas http://bellabetty.blogspot.com/
    + obserwuje

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.