Cześć! ♥ Znów mnie całkiem sporo czasu nie było na bloggerze, aczkolwiek bywam częściej na pingerze - pewnie to dlatego, że dodaję tam krótkie, treściwe notki. A tutaj jakoś nie mogę się wzmóc żeby cokolwiek napisać, ale to nie jest wina mojego lenistwa. Bo przez tydzień nie miałam dostępu do komputera, jak miałam ochotę do was napisać, miałam mnóstwo pomysłów.. Tak teraz mam totalną pustkę w głowie. Raczej nic szczególnego się nie działo przez te dni, w których mnie nie było. W sumie monotonnie jak zawsze.. Przydałoby się to zmienić, może kiedyś..
   A jak wam się podoba wygląd bloga? Cóż nie miałam jakiegoś lepszego pomysłu. Chciałam, żeby zupełnie inaczej wyglądał ale no nie umiem zrobić tak jak chcę, niestety.
  A jak u was? Ja niestety nie mogę się za bardzo dużo napisać, bo muszę się szykować na angielski, znów dodaję parę zdjęć. Miłego dnia. :*






4 comments:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    ReplyDelete
  2. Fajny wygląd bloga: taki wiosenny ^^ Śliczne oczka <3

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia! piękne oczyska *.*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.