Cześć wszystkim! Jak to dobrze się składa, że zostałam nominowana. Ponieważ jak na razie nie mam za bardzo o czym pisać oprócz monotonnym życiu jakim jest: szkoła, dom, angielski/nauka. Także, dziś będą odpowiedzi na pytania. Ale i tak co nieco opowiem o moim szkolnym życiu, może ktoś będzie chciał sobie przeczytać.
   No cóż, dzisiaj w szkole jakoś się przetrwało. Wpadła 3 z historii, nie wiem jakim cudem tylko taka ocena, no ale dobra.. No i 4 z geografii. A tak to ogólnie zgłosiłam się do chodzenia po szkołach gimnazjalnych i przedstawiania naszej szkoły. Hm, zobaczymy jak to będzie. Mam nadzieję, że jakoś spoko. No cóż dzisiaj jeszcze jadę na angielski i muszę się trochę pouczyć do chemii, bo jutro kartkówka. Także dzień cały zawalony. Dobrze, że teraz mam chwilę czasu, mam zamiar zabrać się jeszcze za ćwiczenia. ;D

Libster Award


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.

1. Ile czasu prowadzisz bloga?

  - W sumie to moja pierwsza notka powstała na tym blogu w dniu: 30.01.2011 więc jakby nie patrzeć to trochę czasu temu. Aczkolwiek nie byłam wtedy aż tak przywiązana do bloga, wpadałam na niego tylko wtedy jak sobie przypomniałam. I chyba miałam z rok przerwy. 

2. Znajomi wiedzą że jesteś blogerką?

   - Cóż nie wydaje mi się żeby wiedzieli, bo na pewno bym już słyszała jakieś docinki z ich strony. Wie tylko raczej moja kuzynka i wydaje mi się, że to wszyscy z tych których znam. 

3. Jakiej muzyki słuchasz?

   - Oh! Na prawdę różnej. Wszystko zależy od humoru, od dnia, pogody - dosłownie od każdego czynnika, który jakoś wpływa na mnie. Najczęściej słucham rapu, później już rzadziej to techno, electro house, drum and bass, dubstep. 

4. Jaki jest twój ulubiony motyw na ubraniach? 

   - W sumie uwielbiam ćwieki i wszelkie rzeczy, które przyciągają uwagę swoim błyszczeniem. Podobają mi się również wąsy i wszelkie panterki. 

5. Czego masz najwięcej w szafie?

   - Najwięcej to chyba mam spodni i bluz. Kurdę chciałabym się już ich pozbyć ale jak na razie nie mam jak zamienić tych ubrań na inne, które zaczynają mi się bardziej podoba.

6. Jesteś towarzyska czy może jesteś typem samotniczki?

   - Cóż, to wszystko zależy. W gronie własnych przyjaciół, ale takich na prawdę bliskich to może i w jakiś sposób jestem towarzyska. Ale przy osobach, których nie znam to mniej. Jestem w sumie skryta i odpowiadam na wszelkie pytania jednym słowem. 

7. Podwyższony stan, hot or not?

   - Hm, not. 

8. Jak według ciebie wygląda mój blog? co Cię w nim interesuje a co odpycha?

   - Cóż wygląda dobrze, nie jest jakiś przesadzony ani nic. Najzwyklejszy szablon. Ogólnie dobrze jest, ale może fajnie by było jakbyś zrobiła nagłówek przedstawiający w jakiś sposób siebie? Nie wiem, do niczego nie mogę się przyczepić, bo mi się podoba. 

9. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa ? :)

   - Kurdę! Pamiętam taką moją ulubioną bajkę, nie wiem czy ona dokładnie tak się nazywała - krówka Molly? Coś tak mi się wydaje, ale również lubiłam oglądać pokemony i teletubisie. 

10. Grasz w gry? jak tak to w jakie?

   - Tak gram. W SilkroadR, Counter Strike, Need for speed world, czasem zdarza mi się zagrać jeszcze w simsy. No i poszukuję jeszcze innych ciekawych gier, w które mogłabym grać. 

11. Jakiego zwierzaka zawsze chciałaś mieć a wiesz że to nie będzie możliwe?

   - Zawsze marzyłam o białym tygrysie, ale wiadomo jest  to nie możliwe gdyż nie można mieć takiego zwierzęcia w domu, a poza tym pewnie by mnie zjadł. ;D 

Dziękuję za nominację, która otrzymałam od: http://anuusiak.blogspot.com/


No i dotrwałam do końca, z racji tego, że już brałam udział w takich nominacjach, nie nominuję nikogo. A pytania które wymyśliłam już parę miesięcy temu znajdują się tutaj. Miłego dnia! ♥ 

12 comments:

  1. też uwielbiam ćwieki :) dodadzą charakteru każdej stylizacji

    ReplyDelete
  2. super, dzięki ! dużo z tego co napisałaś przypomina moje odpowiedzi :D np not dla wysokiego stanu, poszukiwanie gier, pokemony, różna muzyka i to, że znajomi nie czytają naszych blogów bo tak nam wygodniej :) pozdrawiam serdecznie i nad nagłówkiem "pogłówkuję " ! :D

    ANUUSIAK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. ciekawy Tag :3
    alyy-alii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajne odpowiedzi hihih :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu z Okazji Dnia Kobiet :)
    Pozdrawiam!

    http://lifenatalki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Też uwielbiam ćwieki! *.*

    ReplyDelete
  6. Ciekawy tag, ale ja już nimi żygam :c

    ReplyDelete
  7. Gratuluję nominacji :)
    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.