Witam wszystkich. Od kilku dni nurtuje mnie pytanie czy aby może nie zawiesić bloga. Nie wiem czy zostało to spowodowane tym, że mnóstwo zmian na blogu się pojawiło, że nikt już nie wchodzi do mnie. Czy jak? Ostatnio nawet nie mam jakiejś weny na napisanie porządnego, mądrego i ciekawego posta. To wszystko jakoś tak znikło. Nie chcę z wami się żegnać, bo bardzo chciałabym nadal tutaj być. Ale zastanawiam się czy jest jakiś sens? W sumie można powiedzieć, że jest. Pisanie dla samej siebie w sumie także jest spoko. Można wylać swoje myśli i lepiej się później z tym czuć. Ale czy ten blog jest tylko na takie marudzenia na temat życia i innych rzeczy? Nie chciałabym aby tak było. Chciałabym, aby był on o wiele ciekawszy. Ale w moim życiu za dużo się przecież nie dzieje.. Tak więc wszystko w swoim czasie. Zobaczymy czy zawieszę, a może nawet usunę. Na pewno dam wam o tym znać jak na razie to życzę wam miłej niedzieli. :*

http://andrea-h.deviantart.com/art/on-a-cold-winter-s-day-150405729
A wy macie również takie dni, kiedy nie wiecie co zrobić ze wszystkim?

5 comments:

  1. Większość ma takie chwile zwątpienia :)
    Nie usuwaj!

    ReplyDelete
  2. cudowne zdjęcie;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    ReplyDelete
  3. Nie usuwaj, później będziesz chciała wrócić;)

    / http://topolskirap.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.