Witam wszystkich, w końcu przyszedł do nas grudzień. Jak dla mnie zapowiada się do lepszy miesiąc niż poprzedni. Dzisiaj jest przedstawienie, o 10 próba. Cóż, to będzie jedna wielka klapa. W końcu w 3 dni coś świetnego zrobić to tak się nie da. Ale tak to jest jak niektórzy nauczyciele myślą, że tyle wystarczy. Chyba się nieźle zestresuję i w pewnie nic nie powiem, ale co tam. Nie znam tekstu tak w sumie, muszę sobie go przykleić do kartki świątecznej. Jakoś to będzie, najwyżej cała szkoła będzie miała ze mnie i innych pompy, zwłaszcza, że jesteśmy elfami. A w ogóle nie będziemy na nie wyglądać tylko bardziej na Mikołajkowe. Ale to przecież można wyciąć, cóż.. da się jakoś radę, bo trzeba. Coś mi się wydaje, że za niedługo będzie dobry dzień na robienie zdjęć, gdyż uwielbiam robić zdjęcia zimie! Jak na razie niestety tego śniegu prawie w ogóle nie ma co mnie smuci bardzo.. bo uwielbiam śnieg! Zwłaszcza jak pada, więc mógłby padać cały czas.

http://lady-tori.deviantart.com/art/Let-it-Snow-188196742
A więc miłego dnia wam życzę! ♥

No comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.