Witam. Pewnie już każdy zapomniał o moim blogu. Bo po prostu najzwyczajniej w świecie nie mam niestety na niego czasu. A spowodowane jest to nauką. Za niedługo koniec semestru, więc przydałoby się pouczyć i mieć o wiele lepsze oceny niż teraz. Ten czas tak szybko leci, że nie wiem kiedy co się dzieje. Tyle różnych rzeczy się zdarza co minutę, że to aż mnie momentami przerasta. Jeszcze dobija mnie fakt ciągłego jedzenia i tycia. Ale co ja mam zrobić, że tak uwielbiam jeść. A ćwiczyć mi się już za cholerę nie chce. Jeszcze trochę i obiecuję sobie po raz kolejny, że w końcu zacznę wyglądać normalnie. Zobaczymy jak to będzie. Cóż chciałabym coś dla was ciekawego przygotować. Może z okazji tego iż są andrzejki, dam wam parę ciekawych wróż, których sama jeszcze nie wypróbowałam i być może dzisiaj wypróbuję.


Szczerze wam powiem, że ja nigdy wróżb nie robiłam. Bo bywało to tak, że albo zapomniałam albo po prostu nie miałam na to czasu. Być może jak znajdę chwilę czasu, mam nadzieję, to zrobię sobie kilka wróżb. A może i wy się skusicie? No cóż, na pewno kilka z nich znacie, a więc sobie poczytajcie:

1. Przelewanie wosku przez dziurkę od klucza. 

Roztop wosk w małym naczyniu i lej na wodę przez ucho od klucza. Według dawnych wierzeń klucz ułatwia bowiem nawiązywanie kontaktu z zaświatami, a tylko dobre duchy przodków mogą odsłonić przyszłość. Kształt woskowej figurki może wydawać się nieczytelny, ale gdy obejrzysz jego cień na ścianie, łatwiej dopatrzysz się zarysu. Gdy puścisz wodze fantazji, dowiesz się co czeka Cię w nadchodzącym roku.

2. Magiczny ogień. 

Pomyśl sobie życzenie i zapal dwie zapałki. Trzymaj je płonącymi łebkami do góry. Jeżeli zapałki będą palić się “ku sobie”, życzenie się spełni w ciągu roku, a jeśli nie –będziesz musiała dłużej poczekać na jego realizację.

3. Filiżanki. 

Pod trzema filiżankami schowaj: obrączkę, monetę, listek a czwartą zostaw pustą. Zamień miejscami filiżanki. Wybierz jedna z nich. Jeśli trafisz na obrączkę, czeka cię miłość, listek-ślub, monetę-bogactwo. Gdy wybierzesz pusta filiżankę, nowy rok nie przyniesie zmian.

http://browse.deviantart.com/?q=candle&offset=120#/d34nwe9
Miłego wieczoru! ♥ 

2 comments:

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.