Cześć wszystkim. Nie chciało mi się już patrzeć na stary wygląd bloga więc zmieniłam go już w taki bardziej zimowo, sylwestrowo, świąteczny. Nie jest on  jakiś świetny, miałam w planach o wiele większy projekt, ale bardzo trudno jest mi go zrealizować. Być może cały czas będę wprowadzała jakieś zmiany. Mam nadzieję, że oczywiście wszystkie te zmiany będą bardzo dobre. I więcej was będzie tutaj przybywało. Siedzę od rana przed komputerem aby tylko coś zrobić i wyszło takie oto coś. Nie jestem w sumie jakoś bardzo zadowolona z tego co stworzyłam. Bo jest to najzwyklejszy nagłówek z najzwyklejszych. Gdybym tylko miała o wiele lepsze pomysły. Trzeba będzie się pouczyć fizyki, bo sprawdzian będzie. A nie chce mi się jestem jakoś tak ciężko zamulona, niestety. Postaram się jeszcze napisać do was później. Miłego dnia. :*


3 comments:

  1. Mi sie nowy wygląd podoba !! :)

    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz do mnie na nowy post ! ♥

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mi też się wygląd podoba :3
    a zdjęcie jakie śliczne *___*

    ReplyDelete
  3. ja bardzo często kombinuję z wyglądem bloga, twój wyszedł bardzo fajnie ! : )
    a co do zdjęć paszportowych .. nie znam takiej osoby, żeby była zadowolona w pełni : D

    ReplyDelete

Dziękuję Ci, że skomentowałeś i zaobserwowałeś mojego bloga. Dzięki Tobie mam motywację do dalszego pisania postów. Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.